Yamaha FZ1 ABS hüdraulikaplokk


Teema algataja
coomb18
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Mär 2018, 09:18
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Yamaha FZ1 ABS hüdraulikaplokk

Lugemata postitus Postitas coomb18 »

Kalapea kirjutas: 21 Apr 2020, 13:13

Küsimusi tekib palju, näiteks, kuidas peale viimast lahti võtmist õhu kätte said, kui plokist midagi läbi ei tule ja kuidas sai pedaal jälle kõva olla kui õhk absi ja peasilindri vahele sisse jäi.

Samas sinu teooria põhjal edasi minna, oli miskitel nissinsi ABSi plokkidel oli tootmisel viga, kus alumiiniumi tükid jäid plokki hulpima. Sarnaselt võib ka sul olla võõrkehad süsteemis kanaleid blokeerimas, ehk oleks võimalus vahetada peasilindri ja töösilindri otsad, see suruks ummistuse tagurpidi välja.

Ise jääksin muidugi pedaali teooria juurde, lihtne test oleks eemaldada pedaal ja klotse laiali suruda. Kui lähevad ilusti laiali on probleem pedaali reguleerimisega.

Küsimused on alati head. See ainus võimalus lahendusele lähemale jõuda.

Õhu sain kätte nö süstla meetodil. Kui voolikutest oli puhas õli läbi käinud, testimise käigus, siis voolikud tagasi ploki peale ja pea-aegu kinni. Peasilindri juures ühendasin reservpaagi asemele süstla. Süstal veidi modifitseeritud, et survet tekitaks aga vaakumit - kui ei soovi, siis ei tekita. Nii saab süstla jätta hiljem reservpaagi ülesandesse. Nii surusin õli läbi süstla kuni ABS plokini ning kui mulle sealt poolt enam ei tulnud, siis ploki pealt vooliku polt kenasti kinni.
Töösilindri õhutusnippli külge ühendasin samuti süstla. Jälgisin, et kusagil õhku sees poleks ning surusin süstlast nii palju õli tagur pidi läbi vooliku, kuni sain enam vähem kindel olla, et voolikus enam õhku pole. Siis ploki peal polt pinge alla ja õhutusnippel kinni.

Keeruline seletada aga vast saab pildi ette. Nii ei saa kindlasti 100% õhku välja aga piisavalt, et edasi minna.

Pedaali saab välistada, kuna kui voolik ploki peal lahti on, liigub pedaal ilusti ning surub reservpaagist õli plokini.

Proovisin ka tagurpidi ühendada ploki peal, kuid ka nii ei õnnestunud sealt midagi läbi suruda.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”