Sidesüsteemid mootorrattal
-
Motomarket
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Mürasummutussüsteem on Autocom Pro-sarjal aktiivne, lahjematel sarjadel passiivne. Ja kui Pro-sarja mürasummutuse kohta öelda, et see on kehvapoolne, siis peaks kontrollima, kas kiiver ikka sai pähe pandud :)MOTODEPOO kirjutas:
Miinused:
- mürasummutussüsteem võiks olla parem
- VOX funktsiooni toimimine LINNAKIIRUSTEL (nõme on linnasõidul kiivris karjuda, kui VOX on timmitud 110+ kmh kiirusele)
- Side Tone funktsioon (oma hääle kuulmine) MAANTEEKIIRUSTEL (tuulekrõbin on üsna ärritav, sest see on kuulda oma kuularites ka siis, kui sõidad üksi)
- kõne kvaliteet (kõneleja hääl tehakse kuidagi peenikeseks)
VOX funktsioon toimib linnakiirustel väga hästi, kui see on korralikult välja häälestatud ja mikker õiges kohas.
Side Tone funktsioon on vajalik selleks, et ise teadlik olla, millal VOX rakendus. Ilma selleta võid teinekord rääkida pika jutu ära, ilma et tagareisija seda üldse kuuleks. Ja mis puutub tuulekrõbinat, siis rõhutaks veel kord VOX-i häälestust. Kanal ei avane, kui see on häälestatud õigesti. Ja kui see on häälestatud valesti, peavad seda krõbinat kuulma lisaks endale ka veel tagareisija, raadiosaatja olemasolul ka teised eetris olijad. Seega ei saa seda kuidagi lugeda miinuseks, vaid pigem häälestus-paigaldusveaks.
Mis puutub kõne kvaliteedi peenemaks tegemist, siis madalaid sagedusi suurematel kiirustel (50km/h ja rohkem) niikuinii ei kuule, küll aga neelab madalsageduse edastamine rohkem voolu. Patareitoitel väheneks seega kasutamisaeg. Nii, et igal asjal on oma mõte ...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.