Uus(2020) piduritest ülevaatusel


Kiks
Toetajaliige
Postitusi: 42
Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
Tsikkel: zr-7, nc700sd
Tänatud: 1 kord

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Kiks » 29 Juun 2020, 00:02

Tere,

Käidud selle aastal ka kahe rattaga ülevaatusel ja tehtud pidurite testi. Sõit u. 30km/h ja siis pidurit. Sain hakkama, kuigi järjekorras oodates sai seda platsi ikka pikalt uuritud, sest kõikjal oli lahtist kildu küllalt ja eks pidurduskoridor saigi selline 90/10 (lahtine kild). Mõlemal korral rattad loha ja paari-kolme meetrine triip järel.
Hiljem sai punktis juttu puhutud ja asja arutatud.
Korralikum plats pidi tulema ja aparaat oli ka juba näidisena olemas.
Küsimusena testi sooritajast - Kui ei soovi ise teha, siis ÜV ei ole tehtud.
Kiiruseks peab olema 30km/h ja distants 7m.
Hmmm.....
Siinkohal jääb paar lahtist asja.
Esmaselt - Tehno ÜV on sõiduki tehniliseseisundi kontroll, mitte juhi pädevust kontrolliv eksam (seda mõtet on siin teemas ka varem esitletud).
Teiseks - Mkm määrus nr.50 "SÕIDUEKSAMI ESIMESES JÄRGUS EKSAMINEERITAVALE ESITATAVAD NÕUDED JA TEMA TEGEVUSE HINDAMINE" Lisa 3 kehtestab A-kat eksamil pidurdamisele nõudeid. Punkt.3.5 Hädapidurdamine tehakse kiirusel 50km/h ja pidurdusmaa pikkuseks on 16m. Seega 30km/h võiks distants olla u10m, kui selline loomkatse meetod läbi euro direktiivi põhjenduse üldse jõustatakse. Vastasel juhul on ÜV nõuded kõrgemate ootustega, kui, kui A-kat eksam.
Eks esimene teemaatika saab määravaks, kui ikka ei soovi ennast testida, siis saadab edu neid ÜV-punkte kus rullikud olemas ja ÜV teostaja teeb koos omapoolse vastutusega testid ise ära.
Asi on põhimõttes. Tehno ÜV on sõidukile.



Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”