Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1663
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 113 korda
Tänatud: 132 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas simp » 30 Juun 2020, 20:54

Henn kirjutas:
30 Juun 2020, 20:35
Spoiler
Näita
urmas66 kirjutas:
30 Juun 2020, 20:08
simp kirjutas:
30 Juun 2020, 19:10
zombi kirjutas:
30 Juun 2020, 18:43

No ei tea.... omanik tunneb oma ratast vast paremini, kui ülevaataja. Ma küll rõõmus ei oleks, kui ülevaataja eksituse tõttu jalameheks jääksin...
Üleüldse kuulsin, et tegelikult pidi see piduritest olema tehasepoolt ABS'iga ratastele, kuna ABS'i kiputakse mahakeerama. Aga meie ülipüüdlikuse juures peavad kõik, ka vanade aparaatide omanikud, selle pulli kenasti preisi täpsuse ja slaavi idiootsusega kaasa tegema.
Hmm, täitsa huvitav, kuidas vanad, NL'i trummelpiduritega rattad selle kunsttükiga toime tulevad? Liikluses sa ju tunned oma ratta võimeid, hoiad pikivahet, arvestad ette...

Jah, tehasest on isegi nupp ette nähtud ABS'i maha keeramiseks...

Olete ikka kindlad,et ABS-i saab piduristendil kontrollida? Kuidas saab ABS üldse rakenduda,kui tsiklil teine ratas või autol teine sild paigal seisab? ABS-i jaoks see auto või tsikkel seisab.

Kui sa tagaratta ABS välja lülitad ja tagaratta loha pidurdad, siis esiratta ABS töötab ikka. Ma mõtlen nt Honda AT tüüpi rattal.

Urmas mõtles pigem seda, et kust see liikumisinfo tulema peaks, kui stendi peal esimene ratas anyway seisab...



Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”