Turist T200 1974

Kasutaja avatar

Teema algataja
Turist
Postitusi: 1337
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas Turist »

urmas66 kirjutas: 28 Juun 2020, 14:06

Kui hakkad midagi keti juures näppima,siis kui raske pole loe ära mitu hammast on vedaval hammakal ja pane siia ka üles. Peaks vist olema 15 või 17.

Täna vaatasin. 17 hammast oli.

hammasratas.jpg

Määrisin keti ära ka, paistis üsna läikiv olema. Huvitav oli see, et hammasratas oli veidike lahti, sõrmega andis natuke loksutada kui ketti katsusin. Samas mutter oli stoperdatud. :roll: Võibolla ei olnud varasemalt korralikult lõpuni pingutatud. Pingutasin ära ja stoperdasin kahest kohast.

Peaks väljalasketoru kuumakindla teibiga üle tegema, kohapeal väikeste pööretega (tühikäigust natuke kõrgem, nii et laadimine toimus) töötades mõõtsin toru temperatuuriks 300°C ja see ilmselt omajagu kütab kapotialust ruumi (nagu ka Prii postitusest lugeda võis). Tegin plekist katte ka valmis alumiiniumplekist, hea oli painutada seda. Välimus sai nii nagu sai... õnneks on sõitmise ajal kõrvaliste pilkude eest varjatud. :D

plekk1.jpg
plekk2.jpg
plekk3.jpg
plekk4.jpg

Võibolla tundub olema liiga kinnine ja silindri lähedal, aga ribidest on ikka mitu cm eemal. Võibolla peaks seda siiski veel muutma, et eest vasakut nurka rohkem avatuks tegema ja samas pikemalt allapoole suunama (teine plekk külge neetida), et ei hakkaks aku poole kuuma puhuma kui seda poolt rohkem avada. Küünla pealt puhub ka hoolega õhku ülespoole, võibolla ei peaks küünla ümber see ava nii suur olema, piisaks kui küünlavõti läbi mahub.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”