Honda Transalp 1992 ranel

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Mõtlesin, et teeks vahepeal siin ühe sissekande ka üle pika aja, kuna [mention]ats30[/mention] pandi kadestamisväärse pildi enne üles Albaaniast.

Käigud võiks paremini sees püsida. Õlivahetusega tuli selline leid õlist välja. Kust täpsemalt pärit, et tea. Talvel oli nagunii plaan nukakettidega tegeleda, siis uurib, et kust see pärit. Meenutab hammasratta hammast. Seni üritab hooajal sõita ja kaugele sõitma ei lähe.

33.jpg

Seoses koroonaga, kuna pikemaid sõite ette ei julge võtta(mitte, et metsas elades viirust kardaks), vaid tahaks koju tagasi ilma igasuguste piiranguteta saada, olen viimasel ajal üritanud Eestimaal keskmisest karmimaid radu kaasa sõita, mis sisaldab ka tihtilugu mudas puurimist.

34.jpg

Selle seoses on tehnika ka hulga kiiremini kuluma hakanud. Esiteks esihammakas oli veel hooaja alguses päris kenake, aga nüüd suveks mõne tuhande kilomeetriga selline. Kuna ma sain kunagi siin võlli vahetada, siis umbes 3x aastas kisun nüüd esimese hammaka maha, puhastan kenasti ära ja panen määrdega tagasi. Õnneks ma teen seda, muidu poleks oodanud, et juba hammakas läbi.

35.jpg

Teiseks see mudas puurimine ja ronimine. Kuna ma olen varasemalt ülekande ka ära muutnud 15/42 peale(originaal 15/47), siis siduri libistamist on päris palju, et jõud taha saada liikumiseks. Tulemus on selline. Lisaks mu enda oskustest on ikka väga palju puudu.

36.jpg

Aga nagu ikka pole parimat aega ratta lahti kiskumiseks, kui suvi :D

37.jpg

Kuna ma olen juba korra sel rattal sidurit vahetanud, siis eeldasin, et palju selle vahetamiseks aega võiks minna.
Reaalsus oli aga teine. Viimasest mootoriremondist oli õlipumba kett väga ära kulunud. Mitte, et ta eelmine kord esimeses nooruses polnud, aga seekord oli asi päris kole.

Ja nagu ikka minu remontidega, ajafaktor ka alati mängus. Sellise keti avastasin 3 päeva enne reisi algust. Kõige lühem tarneaeg pakuti Honda esindusest nädal, mul veelgi pikemalt. Küll aga vedas sellega, et mul oli tutikas needitav nukakett omal riiulis olemas, millest sai siis teha lühemaks ning õlipumba ketiks.

38.jpg
38.jpg (37.12 KiB) Vaadatud 2829 korda

Kuna sidurikaane tihendi eest küsitakse natuke jaburat hinda viimasel ajal ja ühele teisele masinale pean ka nagunii ise tihendeid tegema, siis olen varunud paroniiti ja seekord sai ise tehtud tihend. Hinnavõit ka päris korralik, sest 1m2 paroniiti maksab 7 eur. Valmis tihendi eest küsitakse 13 eur. Teeb seda tihendit aga umbes 20-30 minutit.

39.jpg
40.jpg

Lisaks kulunud ketile oli ka laager, mis läheb vedrude peale, natuke suurema loksuga, kui võiks olla. Omale memoks 6001. Sai seegi ära vahetatud.
Uus kett oli hoopis teine tera.

Kuna antud ratta odomeeter on viiekohaline, siis maanteeametis vaatab mul nüüd vastu selline vaatepilt.

41.png

Kuna mul tegelikult hakkab Alpist natuke kahju nende mudarallidega ja tahaks seda ikka reisimise jaoks hoida, siis sai ostetud üks teine projektikas juurde. DT125R
viewtopic.php?f=56&t=109331



http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”