Uus(2020) piduritest ülevaatusel
-
- Postitusi: 354
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Igal vorstil on kaks otsa. Kas tõesti ollakse, kindlad, et kõik on suutelised tegema suvalise tsikliga kohe igatsugu vigursõitu, kui esimest korda selga hüppavad? Aga just seda ülevaatajalt ju nagu nõutakse. Eriti, kui testitava tsikli parameetrid ei ühti ülevaataja gabariitidega- suur mees väike tsikkel vs väike mees, suur tsikkel.
Teistpidi - ülevaatus on tsikli tehnoseisundi hindamiseks, mitte juhti sõiduoskuse testimiseks. Postivahel pidamine nõudmisel ja liikluses on kaks eriasja - liikluses normaalne liikleja JÄLGIB liiklust, ennetavalt üritab ohtu ellimineerida. Eeldatavasti. Jättes sellega omale reageerimisaega. Ehk.
Juba väike liiv asfaldil, kui testimiskohas ON üldse asfalti, võib mõjutada tulemust/tagajärge märkimisväärselt. Kivikene esiratta all... Vihm....
Ja peamine küsimus on - milleks? Mõistlik inimene peaks ise hoolt kandma, et tema masina pidurid on korras, juba enda ohutuse huvides. Ja kui ta tunneb oma masinat, siis ta teab, et tema masina optimaalne pidurdusteekond on x kiirusel y+ meetrit ning arvestab sellega.
Kumb on sisuliselt liikluses ohtlikum: kas see, kes pidurdab kenasti ettenähtud teejupil ettenähtud kiiruselt platsil kuid liikluses kaasliiklejatest ei hooli, madallendab teiste sabas pikivaheta või see, kes jälgib liiklust, hoiab pikivahet, käitub enamvähem viisakalt kuid pidurdab meetrike kaugemal standardist? Kuna alternatiiv oleks näiteks üle nipli lennata...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.