Trosside/kõride valmistamine
-
urmas66
- Toetajaliige
- Postitusi: 7439
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2011 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: Trosside/kõride valmistamine
Ronk kirjutas: ↑23 Juul 2020, 09:09urmas66 kirjutas: ↑22 Juul 2020, 21:48Tegin siduri trossi valmis kolmveerand tunniga,millest suurem osa ajast kulus OEM trossilt kaitse rüüsi eemaldamiseks,mis oli mootori kohal suts kõri külge kinni kleepunud. Vanalt trossilt tuli alumine metallist reguleerimis osa lihtsalt tõmmates ära ja läks uuele trossile lükates otsa. Trosside rem komplektis oli sobiv joodetav alumine ots olemas ja ülemine ots jäi sama mis küljes. Välimus sai OEM trossist eristamatu.
Gaasitrosside jaoks jääb selles remondi komplektis üks joodetav ots puudu. Seal küll terve rida erinevaid otsaid,kuid osad otsad on ükshaaval. Just see mida mul oleks 2-e vaja on üks. Homme veelkord Motonetist 9.99 ja saab ka need tehtud. Töö on kordades lihtsam,kui arvasin. Ostsin Motonetist ka trossilõikamise tangid 6,99 eest ja need on väga mugavad ning teevad ilusa puhta lõike.Kas nüüd võib hakata pöörduma erinevate trossimuredega su poole?
ja-ja
Starmoto müüja leidis mulle väga sobilikud asendused kõigile kolmele trossile, millest saab lihtsalt teha. Sisuliselt peab ainult ühed otsad ringi tegema ja pikkuse õigeks. Ehk kui oma vana tross kaasas, siis sealt sai tõesti pädevat abi. Neil müügil rollerite trossid,mis on a´2m pikad ja sealt saab peaaegu kõigele midagi teha. Siduriks läks mingi piduritross,mille kõri välismõõt oli 6,9mm ehk identne minu omaga ja gaasitrossidega saama teema vist oli 4,8mm. Siduri trossi sisu on küll 2mm asemel mingi 2,2-3 ja gaasitrossideks 1,5mm asemel 1,3mm. Kui OEM jublakas ei lähe kõriplastikule peale,siis saab plastiku natuke maha võtta ja termokahanevaga selle pealtpoolt kinni panna. Kui väga originaaliks tahaks ajada,siis peaks uued otsad ise tinast valama,mida on ka kunagi ammusel ajal tehtud,aga ma ei pea vajalikuks. Terasest otsad joodetuna on ka igati head. Mul jäävad siis ülemised otsad vabriku omad ja alumised joodan ise.
Mis piduri voolikusse puutub,siis sellele sain parema kui enne oli või OEM oleks. Peterburi tee Hydroskandist pandi kolmiku ühendused pööravad,mis teeb banjo poltide nurga asendi sättimise üli lihtsaks. Ma ütlesin veel, et vaata et banjode nurgad omavahel õigeks jääks, aga tüüp muigas ja ütles, et sellepärast pole vaja muretseda. Mul mõlemad banjod nurgaga. OEM voolikul on kõik kinnine ja jäik.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.