KTM RFS mootori õlisurve probleem

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: KTM RFS mootori õlisurve probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas: 28 Aug 2020, 16:18

Aga et mis siis mureks, no mureks oli see, et sidurikojas ja käigukasti osas tekkis mootoris suur õlirõhk kui mootor korralikult kuumaks läks. Seal ei tohiks aga minu arusaamise järgi mingit rõhku olla. See õlirõhk surub tagasi siduri slave'i kolvi, kuna see on ühendatud süsteemis käigukasti osaga. Mistõttu sidur kaob vaikselt ära sõites kui mootor kuumeneb, õli kuumeneb ja surve suureneb. Samal põhjusel hakkab erinevatest kohtadest vaikselt õli välja pressima.

Sinna ei tohiks ju õlirõhku tekkida, sest õlirõhk saab tekkida ainult ruumi, mis on 100% õliga täidetud, niipea, kui seal rumis on vähegi vaba ruumi siis on õlil paisumisruumi ja rõhku ei teki. Kui sul lööb siis sinna karterist surve sisse siis on see natuke teine asi, kui õlirõhk. Samas minu mäletamist mööda on RFS mootoril ka käigukasti tuulutus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”