Turist T200 1974


hmm
Postitusi: 465
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 122 korda

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas hmm »

Sa keerasid segu väga rikkaks (nõel kõige üleval e. stopperseib kõige alumises sälgus) + rasvaseks (1:16...18 tänapäevaste õlidega on ikka väga rasvane...). Võib öelda, et sõitsid mootori külmseadetes e. toorega.
Lisaks NGK küünal "6".
Kogu see kompott kokku jahutas silindris toimunu korralikult maha.
Sellistes seadetes peaks küünal süsimust ja tugevalt tahmunud olema. Kas sa oled kindel, et lisaõhku kuskilt ei võta?
Kas sõitsid "uue" karpaga?

Oleks vaja kuidagi tuvastada, kas REAALSELT säde tekib, kas aga on see kuidagi võimalik?

Selleks on olemas ümber küünlajuhtme pööratav tahhokas või veel parem stroboskoop.
See tahhoka reageering on aeglane - loendab vist 1sek jooksul küünlajuhtmes impulsse ja sealt arvutab mootori pöörded... kui seal midagi pole, siis lülitub 5sek jooskul töötundide näitamisele.
Stroboskoop väreleb koheselt.

Kõige kindlam on panna uus küünal, see näitab ka segu olukorda, kui kontrollimiseks välja võtad.

Ma nüüd tuula tehasejuhendit pole sirvinud, kuid kas tõesti 0,4-0,7mm on kontaktivahe ja nii suures vahemikus?
0,35-0,45mm peaks "tavaliselt" vanadel vene masinatel kontaktivahe olema, kuid tõesti, oleneb kondekast (0,22uF reeglina), mis peaks jääma vahemikku 0.17-0.30 uF (400V), genekast ja süütepoolist.

Nüüd kui masin sõitis 120km 70..80 km/h ning suuri probleeme polnud, siis võiks süüte ahela probleemid mingiks ajaks lõppenuks lugeda ning keskenduda küttesegu paika saamisele.

Aga kui sõidab on ju hästi, lihtsalt mõtetult palju kütet ja õli läheb... kuid, kui sõita saab ja rahul oled - anna takka. 8)

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”