Turist T200 1974
-
Teema algataja - Postitusi: 1341
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 217 korda
Re: Turist T200 1974
Raamatus on jah antud kontaktivaheks 0,4-0,7 mm. Algul panna 0,7 mm ja kui aegamööda nuki vastas käiv pind kulub ja vahe väiksemaks muutub, siis 0,4 mm juurde jõudes peaks jälle reguleerima.
Lisaõhu kohta ei oska midagi öelda. Pole veel ka küünalt vaadanud, enne sõitma minekut tegin võimalikult puhtaks. Varem oli igatahes nii, et küünlaga "6" oli väga hea, "7" kiskus mu arust veidi liiga tumedaks (7 oli paras siis kui leegitoru oli lindiga sisse mähitud).
Karburaatori panin jah praegu selle vähe kasutatud, millel alles piiraja peal oli, aga üldiselt vist vahet ei ole, sest esialgu ainult karburaatori vahetusega seoses midagi ei muutunud.
Kondeka mahtuvust ma ei tea, JAWA oma on.
Võibolla järgmisel korral proovin kuidas siis on kui nõela siiski veidi allapoole lasen, seda on vajadusel lihtne pärast tee peal tagasi panna. 120 km sõitmine sellise masinaga on füüsiliselt paras katsumus. Lenksa kõrgus ja/või asend ei sobi hästi, selg jääb ülevalt/keskelt haigeks. Ega juhitavus ka kõige parem pole, tuleb ikka tänapäevaste masinatega võrreldes rohkem vaeva näha, et soovitud trajektooril püsida. Päris kindel pole, aga selline tunne, et klaasi külge panek mõjutas seda pigem negatiivselt (klaas kinnitub lenksa külge), vähemalt tuulise ilma korral.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.