O/V : Oma Dual-Sporti ei leia ma üles
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: O/V : Oma Dual-Sporti ei leia ma üles
romulus kirjutas: ↑17 Sept 2020, 11:04Pakutud DRZi ja X Challengi eelis KLR-tüüpi vanakooli rataste ees on vedrustus. Ilmselt on nad kergemad ka. DRZiga legaalne maanteekiirus täiesti OK. Legaalse kiiruse saavutamisel on DRZ nt teravam, kui vana 750 Africa Twin. Usun, et läheb ka KLRi eest ära. Nii et kubatuuri ei tasu põdeda.
Oleme sellesama müüdava DRZiga pikemal reisil käinud, eesti sisestest sõitudest rääkimata. Ainus miinus vast paagi suurus, peab tanklapeatusi tihedamalt tegema lihtsalt. Nt TETi on nende kahe rattaga IMHO vahvam sõita, kui KLRi või Big-iga.
r.
Aitäh, romulus! Väärt info. Just ka see legaalsete kiiruste aspekt. Kuna jah, et ma trahviraha maksta ei soovi, siis ma ka legaalsetel kiirustel põikpäiselt püsin. Natuke piinlik isegi, aga ma ei ole oma Duca viiendat käiku kasutanudki. Korra panin sisse, et veenduda, et see ikka olemas on aga kiirus 110 jäi selle käigu jaoks väheseks.
Ehk siis pilk hakkab juba vanakooli tööloomade (KLR-i ja DR-i) pealt väiksemate ja väledamate poole pöörduma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.