Räägiks läbisõidust


kristjankk
Postitusi: 117
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Räägiks läbisõidust

Lugemata postitus Postitas kristjankk »

Kokkuvõtteks võiks siis välja tuua, et on päris mitu põhjust, mis mõju avaldavad.
-suuremad pöörded, autodega võrreldes
-sidur on mootoriõli sees
-õli kogus pigem väiksem kui autodel, saastub rutem
-võimsus töömahu kohta on samuti suurem kui autodel
-kasutajad kipuvad tsikleid rohkem piinama kui autosid
-tootja võib kasutada odavamaid materjale, kuna tsiklilt eeldatavasti ei oodata sama pikka iga nagu autolt

Kui võtame võrdluseks sellise mootorratta, mille mootor on nagu autol, ehk ei tööta suurtel pööretel, õli kogus on suur, sidur pole mootoriõli sees, siis sellisel juhul on mootori kulumine sarnane autole. Selline ratas on siis BMW GS/RT ja teised õhk-õli jahutusega bokserid.
Üks näide on siin http://www.motohank.com/about
Nii suurte läbisõitudega Eestis ma ei tea, et oleks, aga üle 300 000 km sõitnud GS rattaid on ka siin mitmeid. Ja ei saa öelda, et oleks lõpuni tarbitud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”