Räägiks läbisõidust
-
Dusterx
- Postitusi: 438
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 94 korda
Re: Räägiks läbisõidust
Pöördeid oleks aus võrrelda heal juhul protsendina maximumist, kolvikäigu ja kolvi jämeduse suhe määrab selle. Kui pill on ette nähtud pöördesse käima ala 12k ja auto ala 6k, üks väntab maanteel 2500, teine 5000 rpm kandis, siis oleksime nagu samas kohas? Samuti tekitab tahma pigem liiga madalate pööretega joristamine, kui mõõdukad pöörded. Lisamata ei saa jätta siia ka küttesegu, mis koormamisel ülerikastatakse ja eriti ülelaade puhul. Mina väidan, et tänane 1000cc kandis mootorratta mootor sõidab oluliselt kaugemale, kui 1000cc automootor, mis on ülelaetud, et kuidagigi universaalkerega perevaguniga künkast üles kiirendada. Samuti on enamik tsikliomajaid siiski hooldamise kohapealt oluliselt pedantsemad, kui autoomanikud. Vanakooli tsiklitele ei olnud 400000 mitte mingi küsimus. Need pikad õlivahetused on minu silmis müstiline idiootsus ja nende masinate eluiga ka kannatab selle pealt tõsiselt, olete mõnel 40-60kkm sõitnud pillil õli vahetanud? See on jube lihtsalt. Seda tehakse ainult selleks, et jumala eest ostaksid garantiiaja lõpus uue, sest muidu ei ole loogiline oma tehast enam üleval hoida...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.