Räägiks läbisõidust
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 407 korda
Re: Räägiks läbisõidust
mx77 kirjutas: ↑20 Nov 2020, 15:22Madlobster kirjutas: ↑20 Nov 2020, 10:49Vist ikka pole nii
![]()
Kõrgema pöörde saavutamiseks tuleb kaelale anda tugevam mats.Tugevama matsu saab suuremast kütuse kogusest.
Sul on mingi eriline mootor tsiklil mille töömaht muutub vastavalt sellele, kuidas sa gaasrutskat väänad või?
![]()
Ürita natuke süveneda, mis rolli su gaasirutska mängib. Seal trossi teises otsas on selline asi nagu gaasisiiber, mis reguleerib õhu pääsemise kiirust silindrisse. Iga töötaktiga jõuab silindrisse ikka sama hulk õhku ja sama hulk kütust. Kui siiber on kinni siis selle silindrisse imemiseks kulub lihtsalt rohkem aega. See määrabki pöörete arvu minutis.
Genereeritava võimsuse määrab ikkagi kütuse kogus, mida reguleeritakse parema käega
Ja õhu hulk silindris muutub oioi kui palju pööretega (mida suurem rpm seda vähem!)
PS Kui tegu oli reede õhtule kohase väikese naljaga, siis vabandust, ma ei lõiganud lahti
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.