Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tere üle pika aja kõigile. Ja tänud Urmasele, et pilte üles viskas, kuna nagi.ee jne kohad on ajaloo hõlma saadetud, siis sellega ilmselt ka kõik mu lisatud pildid läinud, siis palusin teda siia pilte postitama. Ise ma ei oska ja vist peaks ära õppima Niisiis sai Kawa sügisel jalgele ja sai ca 500km sõidetud siin sept-oktoobri vahetuses, enne kui sõitsin tallinnasse kuhu ma ratta ka jätsin. Seade jäi poolikuks ja jõudu võtta ei saanud, kuna selle mootoriga lihtsalt üle 240hp ei võta bensiiniga ilma korraliku jahutusega. Etanooliga on asi teine, kuid kuna siin riigis seda tanklas ei müüda, siis igapäevaselt sõita ei saaks. Peale taguosa valmimist vean ratta tagasi Tartu, kus peaks välja mõtlema mingisuguse korraliku jahutuse, kas vesi-õhk plenumi vms. Deividi hayabusale sai selline tehtud siin, käis soomes pingis testimas ja tulemused väga head, aga kuna kawa mootor on raamivahel niiöelda püsti mitte kaldu, siis ruumi on seal oluliselt vähem. Üks idee tuli, et terve trosseli süsteem minema visata, pihustid plenumisse, plenum otse mootori külge ning panna 1x 50mm gaasiklapp rõhutoru lõppu. Peaks olema hulga lihtsam seadistada ka. Seega eks näis mis välja mõtleb sellega, pritse süsteemi enam kasutada ei tahaks. Kiige saab kohe-kohe valmis, 72kg billet toorikust jääb siis alles ca 13kg
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.