IZ350/1950 "TAADU"
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: IZ350/1950 "TAADU"
Kui mootor koos ja töötab, siis on ju hästi.
Soovitan veel soendada kartereid ~ 100-120 kraadini kui laagrite elemente (laagreid) paigutad - oht on karteri pinnad rikkuda.
Kui väntvõllile laagreid peale koputad või surud jõuga, siis tuleks väntvõll ka põskede vahelt toestada või ainult põskede vahelt. Kui toetuspind jääb nii nagu videos on suht suur oht võlli rihtimine paigast lüüa. Hiljem tunned sõitmise ajal lihtsalt sipelgaid püksis ja mõned osad irduvad kiiremini ning hämmastavad vead tekivad... Ehk kokkuvõtteks masin töötab ja sõidab, kuid käed on pidevalt õlised.
Seda viimast laagrit olen väntvõlli otsast (surumise tööriist on kinnitatud väntvõlli hammaka keermele) surnud oma kohale - mitte löönud, eelnevalt ka karterit soojendanud.
Iga löömisega (löögijõud rakendub võllile ja on risti põskedega) on oht väntvõlli rihtimine või ka paigutus karteris mitte sobivaks muuta.
Ma ise olen väntvõlli lükanud sügavkülma ja laagreid natuke kuumaõhupuhuriga soendanud - lähevad lupsti võllile ilma täiendavate jõu rakendamisteta. Seejärel kogu võll koos laagritega külma ja karter soojaks, siis võll koos laagritega karterisse - olen kasutanud ühes tükis laagreid, mitte osandatuna.
Soovitan veel soendada kartereid ~ 100-120 kraadini kui laagrite elemente (laagreid) paigutad - oht on karteri pinnad rikkuda.
Kui väntvõllile laagreid peale koputad või surud jõuga, siis tuleks väntvõll ka põskede vahelt toestada või ainult põskede vahelt. Kui toetuspind jääb nii nagu videos on suht suur oht võlli rihtimine paigast lüüa. Hiljem tunned sõitmise ajal lihtsalt sipelgaid püksis ja mõned osad irduvad kiiremini ning hämmastavad vead tekivad... Ehk kokkuvõtteks masin töötab ja sõidab, kuid käed on pidevalt õlised.
Seda viimast laagrit olen väntvõlli otsast (surumise tööriist on kinnitatud väntvõlli hammaka keermele) surnud oma kohale - mitte löönud, eelnevalt ka karterit soojendanud.
Iga löömisega (löögijõud rakendub võllile ja on risti põskedega) on oht väntvõlli rihtimine või ka paigutus karteris mitte sobivaks muuta.
Ma ise olen väntvõlli lükanud sügavkülma ja laagreid natuke kuumaõhupuhuriga soendanud - lähevad lupsti võllile ilma täiendavate jõu rakendamisteta. Seejärel kogu võll koos laagritega külma ja karter soojaks, siis võll koos laagritega karterisse - olen kasutanud ühes tükis laagreid, mitte osandatuna.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.