Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 17 Juun 2020, 00:26

Vahepeal sai seadistamisega alustatud, 0.9 barini jõudsime mil hakkas õlifiltri relocation kiti vahelt hirmsasti õli välja pritsima ning pidi pooleli jätma. Õli leket eemaldades ja esivelge oodates sai aretatud hayabusa mehhaaniline õlitagastus pump kawale väntvõlli otsa. Bolt-on loomulikult jälle polnud, kuna isegi polt mis vända otsa läheb on busal suurema läbimõõduga. Poldi treimisega, uuesti keermestamisega ning väikese keevitamisega sai asja paika. Päris kena tulemus sai ning umbes pool päeva tööd 8)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 467
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas tito » 17 Juun 2020, 10:27

Ma vaatan seda summutit, et väikeste kiiludena kokku lastud, see siis seest töödeldud, et heitgaasid paremini liiguks või lihtsalt nii on?

Kasutaja avatar

suslik83
Toetajaliige
Postitusi: 119
Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
Tsikkel: k175b, Riga 13,
Asukoht: Paide-Ardu
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas suslik83 » 17 Juun 2020, 10:59

OT.
kui see mandrelliga toru tõmbamine nii krdi kallis ja keeruline poleks, ei teeks keegi neid samast torust (siseläbimõõt ei muutu olukord) usse tükkidest keevitatuna.
igasugu hydro forming ja muu torude tegemise tehnoloogia üksiku asjana on vast ainult ulme.
seib paikka ja lihv...seib paikka ja lihv...nii vast käib see keerukate asjade tegemisel, vaevalt see muidu ideaalselt voolama jääb.
samas on mõni seibidest asi väljast kena, kuid sisse piiludes selgub midagi muud...siin on tellija õige mees selgitama - kas oli see seibide tehnoloogia pelgalt "wannabe" või päris asi.

sõidan võrriga!

pyta
Postitusi: 1066
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas pyta » 17 Juun 2020, 11:25

Keevitamise ajal argoon sisse jooksma,siis "keevitab" seest ka sileda,mitte ei kobruta

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1423
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 147 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Krl » 17 Juun 2020, 12:59

Palju see 6aastaga km`eid läbinud on, või ongi puhas ehitamisrõõm?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 17 Juun 2020, 13:01

Pie-cuttidest sai tehtud sellepärast, et saada õige raadius paika ning sisse lastakse ikka gaas et saada seest sile. Täpselt samamoodi tehakse ka väljalaske kollektor. Sõna wannabe ning see ratas ei käi kuidagi kokku :lol: Täpselt nii nagu Suslik seletas, seib paika ja kerge lihv peale, ning järgmine. Sellepärast ka tehti seda sumpat mitu päeva.

Viimati muutis RasmusL, 17 Juun 2020, 13:07, muudetud 1 kord kokku.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 17 Juun 2020, 13:05

Krl kirjutas:
17 Juun 2020, 12:59

Palju see 6aastaga km`eid läbinud on, või ongi puhas ehitamisrõõm?

6 aastaga on läbind ca 8k km ja seda turborattana esimesed 2 suve. viimased 3 aastat olen oodanud erinevate juppide taga (näiteks kepsud ja kolvid) mida sai aasta jagu usast oodatud.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5725
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1273 korda
Tänatud: 285 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 17 Juun 2020, 13:47

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 17 Juun 2020, 14:37

urmas66 kirjutas:
17 Juun 2020, 13:47

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D

No 2016a suvi oli viimane mis sellega sõita sai, peale seda läks korralikuks tehnika ümber ehituseks peale mida hakkasid igasugu tagasilöögid tulema :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/

joel
Postitusi: 1573
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 57 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas joel » 17 Juun 2020, 14:56

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:

Joel
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2490
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 206 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas ranel » 17 Juun 2020, 15:10

joel kirjutas:
17 Juun 2020, 14:56

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:

Sa pole vist väga aru saanud pointist asju enda jaoks ehitada?

Kui just tegemist polnud peene manipulatsiooniga ise see pill ära osta :D

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1423
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 147 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Krl » 17 Juun 2020, 16:10

urmas66 kirjutas:
17 Juun 2020, 13:47

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D

Kui otsida, siis kindlasti leiab neid, kes veel vähem sõidavad. Või üldse ei sõida. Või ei oma lubegi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 17 Juun 2020, 16:27

joel kirjutas:
17 Juun 2020, 14:56

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:

Ma seda ratast olen ehitanud plaaniga teha endale niiöelda see kõige-kõigem tsikkel mis siis hea ilmaga garagest välja ajada ja sõita. Lihtsalt sai natuke ahneks mindud tehnikaga ja sealt see pikk paus tuligi sisse. Poolikut projekti vähemalt siin Eestis pole küll mõttet müüa, kuna enamus ei mõistaks sellega midagi peale hakata ja need kes oskavad teevad ise :D Aga samal ajal kui seda olen ehitanud on olnud 2 vrodi, hayabusa ja supermoto nii et sõita on saadud küll :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 357
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja » 17 Juun 2020, 17:37

Ei tahaks nüüd kõike ilusat ära rikkuda ühe stsenaariumiga aga kui kunagi see kõige-kõigem valmis saab ja üliõnnelik mootorrattur sellega garaažist välja keerab, et minna hambavahesid sääskedega täitma, tuleb mingi ahv raudselt oma halli diisel Passatiga sulle küljepealt sisse ning pärast kindlustus laiutab käsi - turuväärtus on kordades alla sinu ootuste, võta või jäta.
Aga sellegi poolest, ise ehitamine annab palju emotsionaalset väärtust, mis kokkuvõttes tasub ennast ära :bsmile: ja noh, ikkagi täpselt selline pill nagu ise tahad.

'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 17 Juun 2020, 19:28

Kõike või juhtuda jah, ka kuuli võib saada nagu viimaste sündmuste puhul näha oli. Aga kui selliseid asju hakata kartma siis ei tohiks toa seinte vahelt väljagi tulla. Emotsioone on olnud seda ehitades nii häid kui halbu kuid ise näen, et kõige tähtsam on olnud need kontaktid/tutvused/sõprussuhted mida olen selle ehitamisega omale saanud. Selle pundi mis siin aastatega kokku olen suutnud panna, soome rootsi eesti ehitajad-suudaksime ilmselt mis tahes tsikli/auto projekti ära teha, ainult raha taha jääks asi. Sellised tutvused on minumeelest hindamatud.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5576
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 349 korda
Tänatud: 231 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas yeekim » 17 Juun 2020, 19:46

Tuuletallaja kirjutas:
17 Juun 2020, 17:37

.. ning pärast kindlustus laiutab käsi - turuväärtus on kordades alla sinu ootuste, võta või jäta.
...

Selleks, et sellist asja ei juhtu, tehakse sõltumatu, kindlustusfirmade poolt aksepteeritav HINDAMINE.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 28 Juul 2020, 19:01

Selline see esivelg siis sai

Pilt

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 467
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas tito » 28 Juul 2020, 19:29

RasmusL kirjutas:
28 Juul 2020, 19:01

Selline see esivelg siis sai

Väga boss!

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 103 korda
Tänatud: 244 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Piipz » 28 Juul 2020, 19:38

Kleepisid carboni peale? Ausalt öeldes ise ma vabaneks sellest, jääks ilusam (a see mu isiklik fetish, et kui pole tegelikult carbonist, siis kleepsu peale panna ei tohi)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 28 Juul 2020, 20:19

Piipz kirjutas:
28 Juul 2020, 19:38

Kleepisid carboni peale? Ausalt öeldes ise ma vabaneks sellest, jääks ilusam (a see mu isiklik fetish, et kui pole tegelikult carbonist, siis kleepsu peale panna ei tohi)

Ei ole kleeps, täitsa carbon plaadist on tükid vesilõikuses lõigatud. Kleeps oleks tõesti liiga low, mis tahes projektile tänapäeval :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 103 korda
Tänatud: 244 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Piipz » 29 Juul 2020, 13:51

SNAG-0713.png

pand siis selle pildi ka :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 20 Aug 2020, 21:01

Meilile tuli kiri et nagi.ee paneb pillid kotti ja see siis tähendab seda et ilmselt kõik siin teemas olevad pildid kaovad ära. Mõni admin oskab need pildid siia jäädavalt panna või mis tegema peaks ? P.s järgmine nädal läheb kiige joonestamiseks ning peaks saama mingeid progressi pilte lähi ajal.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5725
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1273 korda
Tänatud: 285 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 22 Dets 2020, 13:47

Panen Rasmuse soovil siia mõned ilusate asjade pildid, ta ise lisab hiljem selgitused

132180785_702090623842542_8069705079923520228_n.jpg
132058187_413952706619455_7429441295206238600_n.jpg
132044255_2492981454339765_7357519617191038745_n.jpg
132132034_1440456752823852_3311698023246045855_n.jpg
132045458_861513004600415_2692022801589582109_n.jpg
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 22 Dets 2020, 14:45

Tere üle pika aja kõigile. Ja tänud Urmasele, et pilte üles viskas, kuna nagi.ee jne kohad on ajaloo hõlma saadetud, siis sellega ilmselt ka kõik mu lisatud pildid läinud, siis palusin teda siia pilte postitama. Ise ma ei oska ja vist peaks ära õppima :mrgreen: Niisiis sai Kawa sügisel jalgele ja sai ca 500km sõidetud siin sept-oktoobri vahetuses, enne kui sõitsin tallinnasse kuhu ma ratta ka jätsin. Seade jäi poolikuks ja jõudu võtta ei saanud, kuna selle mootoriga lihtsalt üle 240hp ei võta bensiiniga ilma korraliku jahutusega. Etanooliga on asi teine, kuid kuna siin riigis seda tanklas ei müüda, siis igapäevaselt sõita ei saaks. Peale taguosa valmimist vean ratta tagasi Tartu, kus peaks välja mõtlema mingisuguse korraliku jahutuse, kas vesi-õhk plenumi vms. Deividi hayabusale sai selline tehtud siin, käis soomes pingis testimas ja tulemused väga head, aga kuna kawa mootor on raamivahel niiöelda püsti mitte kaldu, siis ruumi on seal oluliselt vähem. Üks idee tuli, et terve trosseli süsteem minema visata, pihustid plenumisse, plenum otse mootori külge ning panna 1x 50mm gaasiklapp rõhutoru lõppu. Peaks olema hulga lihtsam seadistada ka. Seega eks näis mis välja mõtleb sellega, pritse süsteemi enam kasutada ei tahaks. Kiige saab kohe-kohe valmis, 72kg billet toorikust jääb siis alles ca 13kg :lol:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 07 Jaan 2021, 12:13

Kiige valmis. Kaaluks tuli 13,2kg, kuna tugevus arvutuste põhjal sai võetud suht max nm mida see mootor suudaks toota, ehk sinna 300nm kanti. Torukiige oli sellest kõvasti raskem näiteks.

Manused
IMG_20210106_172853_641.jpg
IMG_20210106_172853_637.jpg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1595
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 235 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 07 Jaan 2021, 15:46

Kiire sobitamine, et kuidas üldine look hakkab olema

Manused
received_784164658885392.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”