Turist T200 1974


hmm
Postitusi: 465
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 122 korda

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas hmm »

Vanadel masinatel, kui paagid on seest uute hooldusvahenditega tegemata, on küttesegus igasugust ollust. Asi pole okstega kütuse tankimises, vaid palju kehvemas asjas... listalt paljas raud paagi sees, kohati oksüdeerub ning uus kütusetase eemaldab selle õrna olluse ja seguneb hästi küttega. Paratamatult on selle osakesed nii peenikesed, et tulevad igast sõelfiltrist ilusti läbi. Kuid ladestub kohas, kus kütus saab natuke seista nt karpa ujukikambris, kütusekraani filtri/settepotis jne.
Mul maailmaränduril on kolm sõelfiltrit karpa ja paagis oleva kütuse vahel ning kord poolaasta jooksul on vaja karpat ja kraani settepotti ikkagi puhastada peenikesest settest. Oli ka juhus, kui polnud aasta jooksul kraani settepotti puutunud, ning ühel sõidul sai iga km tagant peatust tehtud ja nõutud näol viga otsitud - kütus ju jooksis... säde ju on... aga iga km tagant sureb mootor välja - seisab 10min siis tühikäigul töötab ja sõites 1km sureb välja :evil:
Minu kolm sõela on nii: esimene sõel on paagi sees kraani kõride juures, teine kraani sees settepotis (need kaks on kraaniga juba koos olemas) ja kolmas kraani ja paagi vahel (selline pisike kandiline - pigem näen sealt kütuse liikumist). Siiani ei ole probleemi kütuse peale tulekuga olnud, kuigi kütus voolab jah otse alla karpasse ning voolikud ei tee ühtegi "nõksu"
Oli ka üks jaff, millel paagil 2 kütusekraani ning need oli vaja ühendada üheks. Siis tekkis ja see olukord, kus kütusevoolik tegi liiga järske paindeid. lahenduseks olid voolikutele 90 kraadised põlved vahele ning "T" kujuline ühendus karpasse. "T" ühenduse ja karpa vahele filter.

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”