Turist T200 1974
-
- Postitusi: 1457
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 294 korda
- Tänatud: 234 korda
Re: Turist T200 1974
Igast pumbad ja asjad on ägedad aga ma esimese hooga ütleks ikka, et saab ka ilma ja vast pole mõtet seda võõrkeha sinna vahele panna. Ajutiselt pumpa kasutades saad muidugi kindlaks teha, kas voolukogus üldse on liiga väike või mitte - selles mõttes hea vidin jah.
Pole ise Turisti omanud aga olen Turistiga pikema nädalavahetuse-reisi teinud ja võin öelda, et toimis nii nagu peab (kui paar anomaaliat nagu lahti vibranud süütepooli juhe välja jätta). Sõber, kes selle masina taastas, teab vast paremini rääkida, kuidas ta lõpuks kütte jooksma sai. Paak oli tal kenasti pulbervärvitud, eeldan, et ka sisu on puhas.
Jawal vahetasin ühel hetkel paagi välja - korralik roostest puhas paak võiks olla asja alguspunktiks. Kraanide ja filtritega on tee ääres jamatud üksjagu... Viimatisena meenub üks Ural, mis hommikust saati jantis - kell oli juba päris palju, kui lõpuks jõuti selleni, et kraani pott lahti keerata (ja sodi välja valada). Võite ette kujutada, mida kõike oli selleks hetkeks vahetatud (küünlad, piibud jne)
Saan aru, et teemaalgatajal ei ole suurt probleemi roostega aga sellegi poolest - kui kõik sõlmed (paagifilter, kraan, kraani pott,voolik, filter??, karpa) on korras, siis kütust PEAB tulema... Ja silmaga ei kannata seda voolu hästi hinnata... Kui ühel hetkel veakoht parandatud on, siis saab alles aru, et masin hakkas normaalselt käima. Vähemalt Jawa näitel oli nii...
edu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.