Husky 701, KTM 690 Enduro

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas villy »

Panen siis veidi kirja oma ratta peal olevaid asju. Ei pretendeeri tõele, minu arvamus lihtsalt.

Rehviteemat sai arutatud. Mul tulid poest Mitas 07-d kaasa, Morse vist ütles nende kohta hästi, et kui tõesti tahad nende rehvidega sõita, peaksid teise ratta peale vaatama, aga noh ma hoian oma seti alles asfaldiks :D

TULED

Kasutan Cyclops H4 LEdi ja võrreldes originaaliga on tõesti nagu öö ja päev :D Kui tõesti vinguda siis täistulel võiks 1 kitsas spotlight juures olla aga ikkagi väga rahul.
https://www.ebay.de/itm/CYCLOPS-H4-ULTR ... SwF~1eEGIM

Mõtlen ka Rade torni peale, kus head EU legal LED-d sees , low beam cut-offiga aga ei ole veel otsustanud
https://www.radegarage.com/parts/husqvarna-701-f4-kit/
Alternatiivid tornile/tuledele on lademetes muidu. Rahakott ja maitse otsustab. Rade tundub väga popp ja odav ja inimesed internetis torni ja tuledega rahul. Lisaks ta paneb oma asjad tavaliselt kohe posti ka, mida ei saa kindlasti nomadi kohta öelda, kellega võib kuid minna.
https://www.nomad-adv.com/husqvarna-701-nomad.html
https://www.701rally.com/
https://aurora-rallyusa.com/701rl-kit/

TUULEKAITSE

Kui esiklaasist rääkida siis kasutan samuti madalat KTM OEM ekraani, piisavalt kõrge, et teeb tuule vastu rindu lihtsamaks aga ei tõsta seda näkku. Arai kiivriga samas hakkas selle peale kuidagi kaelast sisse tuul kohisema, sall aitab. Teiste kiivritega ei märganud sellist uut müra.. Samuti kaalun Rade torni. Kevadel lubas 1 mees sellega proovisõitu teha. uus mootor(2019+ktm/2017+ 701) on nii vibravaba, et kui tuulemure saaks kahandatud, siis selle rattaga saab ilusti 130km/h päev läbi lasta jutti.

PÕHJAKAITSE

Valisin Vanasche toodangu. Komposiidi valisin sellepärast, et metallkaitse võimendab mootorimüra ja "plastikud" on ennast tõestanud aja jooksul. Samuti on sellel kaitsmel minu jaoks oluline amordilingi kaitse, alt kenasti sile ja üldse ühes tükis vormitud ja ei kaota sellega kliirensit nagu AXP omaga nt.

https://vanaschemotorsports.com/collect ... -plate-lc4

BENAKORK!!??

Originaalkork võtmega kipub kinni jääma ja lisaks kukub sellega pidevalt muda paaki kui mudast ratast tahad tankida, järelturu omadel kõrge krae, mis seda suuresti takistab.
https://www.offroad-kontor.de/en/hardwa ... -701-FN-BK
Vanasche asjad päris kallid aga kvaliteet on super. Eriti kallis on USAST tellida koos transa ja tolliga. Mõned EU müüjad ka tal. Rahaliselt mõistlikum analoog oleks vast 3dmoto.pl oma. EU-s tehtud puudub toll ja kallis transa.
https://www.3dmoto.pl/Husqvarna_701_Hig ... 98363.aspx

HEEBLI/LENKSUKAITSE/LENKS

Kaitsmed: Olen väga rahul Barkbusteritega. Toeta kohalikku kaupmeest ja telli motokaup.ee-st pannakse kenasti vajaminev komplekt sulle kokku. Alu sisud + plast peal . Kukkunud nendega suht lugematu kordi, lenks ise siiani sirge, kõik terve, peale kriimustuste
https://motokaup.ee/ee/catalogsearch/re ... usters+vps

Rutskasoendused, kasutan klassikalist Oxfordi, väga soojad, pole 100% peal kunagi vaja läinud. Kontroller on jah kohmakas lenksul aga kavatsen selle jäärgi ka 12V soendusvesti ühendada veab välja küll.
https://www.streetmoto.ee/product/10199 ... adventure/

Telefonihoidikuks kasutan RAM Mount X gripi aga paar korda on tel seal juba lennanud(turvakummi ei olnud peal :D) Sinna peale olen istutanud wireless laadija aliexpressist. Sama lahendus kirjeldatud siin
http://www.dualadventure.com/navigation-setup/

Riserid. Mul lenks ca 15-20mm tõstetud täpselt ei mäleta. Annab mugavama asendi püsti sõiduks : Leiad Streetmotot letist midagi ma usun

JALARAUAD

Kasutan Rade omasid. 15mm allpool ja väga hea toetuspind. Lausa luks nende peal seista võrreldes originaalidega Gripi eest hoolitsevad vahetatavad kruvid mida antakse varuga kaasa. PS liimi need kruvid kinni loctitega-
https://www.radegarage.com/parts/ktm-larger-low-pegs/

Kui kellegil eriti X jalad siis saab tellida täielikult custom töö mõistliku hinna eest tüübilt nimega Bosley. Kirjuta FB-i Bosley Pegs ja teeb sulle valmis midagi iganes või näiteks selle foorumi kaudu
https://www.tenere.co.uk/forum/viewtopi ... &start=230

PEEGLID
Streetmotost mingid odavad kokkuvolditavad. Näeb nendest sama kehvasti kui OEM omadest aga tunduvalt vähem ajavad närvi. OEM omad tulid kuidagi alati lahti

PAGAS
Lähtun põhimõttest, et 690/701 on ratas, mille tõmbad üksi pea igast mülkast välja, saad ületada põlvekõrguseid palke jne ja, et seda kõike teha saaks, tuleb ratas hoida kerge. See omakorda annab sulle tohutu vabaduse TET-l ja mujal offroadis. Seetõttu soovitan kasutada ilma pagasiraamita pehmet pagasit. Vajalik ainult tagumine rack. Samuti ei vaja see ratas minu arvates mingeid kukkumisraudu. Kerge kaal ja tugev lenks koos kaitsmetega hoiavad ülejäänud ratta tervena.

Tagumine pagasirack: Minu arust 2 head pakkujat turul
Ise kasutan Perunmotot
https://www.perunmoto.com/collections/h ... ggage-rack
Samuti hea alternatiiv koos sangadega, kust kinni hoida garages ja ratast püsti tõstes
https://www.3dmoto.pl/Smart_Luggage_Rac ... 94108.aspx
Peruni puhul tuleb toll otsa aga temaga saaba suhelda ja lisaks on tal väga tore blogi. Soovin, et oleks seda lugenud enne kui vedru eelpinget hakkasin sättima ja tagumisi käepidemeid installima

Kui rack olemas siis saad pagasit valima hakata:

Ise kasutan Kriega OS BASE + 2 x18L kotte. (kui vähem asju sees siis kotid pingutad rihmadega väikseks)
https://motokaup.ee/ee/catalogsearch/re ... =kriega+os
Tegemist väga kerge töö, vee ja purunemiskindla lahendusega. Miinuseks vb see, et erinevaid väikeseid sahtleid pole. Lühemate Trippide puhul ei kasuta seda Base racki vaid panen 1 koti lihtsalt sabaracki peale. Üleüldse selle setupi puhul eeliseks lihtsus ja kohanemisvõime.

Alternatiivid

Mosko Moto
https://moskomoto.eu/collections/rackless-systems - tundub veidi üleengineeritud kui just RTW tripile ei lähe ja raske ka. Samas asjad kenasti organiseeritud. Kui läheks pikemale tripile kui nädal siis mõtleks selle peale.
Enduristan Blizzard - olen kuulnud ka positiivset nende kohta. Lähem kokkupuude puudub.

Paagikott

Kaalusin ise Giant Loop Fandago/Diablo ja Mosko Moto vahel. Tänud Upitajale, kelle juures sain mõlemat proovida ja otsus langes Mosko moto kasuks
https://moskomoto.eu/collections/motorc ... ducts/hood
Parajal suur ja parajalt väike, täielikult veekindel ilma lisakotita ja väga lihtsasti avatav. Ei jää jalgu ka. Superrahul.

Alternatiivid minuarust:

https://www.adventurespec.com/shop/prod ... 3#attr=339

https://lyndonposkittracing.com/shop/pr ... /tank-bag/

ISTE
Kirusin istet ise esimesed tuhanded kilomeetrid aga siis harjus perse ära ja nüüd ok. Häid ja mugavaid istmeid teeb muidu nt Seat Concepts
https://seatconcepts.com/pages/product- ... 701-enduro

VÄLJALASE
Originaalväljalase läheb nii kuumaks, et kõrvetab augud su pagasisse ja pükstesse kui kukud. Mosko moto nt hoiatab, et nende tagumist pagasit ei tohi OEM sumpsiga kasutada, isegi kui on kuumakaitsed peal.
Valisin Wings-i, sest neil on hinna ja kvaliteedi suhe, millele ei suuda keegi teine vastu hetkel panna. Miinuseks vb, et isegi vaiksema dB killeriga(2 saad kaasa) on veidi vali kui gaas põhja keerata. Muidu väga kerge ja jahe. Tellisin Alist veel kinnisema dB killeri, pole veel katsetanud.
https://wings-exhausts.com/exhausts-eu/

Alternatiivid oleks Tehase Akra. Ca 3korda kallim aga samas vaiksem. Kvaliteedi poolest tundub sama nagu Wings.
Samuti pakuvad vast MIVV ja Remus, tegelt valik suur aga minu arust nad kõik Akrast ja Wingsist allpool.

SISSELASE + LISAPAAK
Kui KTM ja vist? ka Freetime lubab slip-on sumpsi panna garantiid rikkumata, siis sisselaske/kütusesegu muudatused soovitan kõigil oma diileritega läbi rääkida ja allolev jutt selline üldine populaarteaduslik info

OEM papist filtrifa airbox ei hiilga tolmu eemalehoidmisega sisselaskest ja seetõttu on 1 kiidetud lahendus Airboxi kaanetihendi tavotiga määrimine. Samuti saab netis lugeda, et

Paljud kasutavad Rade Garage lisapaaki ja sellega kaasatulev TWIN Air õlitatud svammfiltrit + seal peal filtrisokki ja see hoidvat sisselaske tolmust puhtana + lisapaagiga saad +6L kütust, mis annab sulle kokku ca 300-400km sõiduulatust olenevalt sõidustiilist ja maastikust
https://www.radegarage.com/parts/husqva ... iary-tank/
Alternatiive pakuvad ka kõik teised tornitootjad.

701-le Olemas ka LR versiooni lisapaagid. (PS LR kaob/kadus müügist ise) Ei tea kauaks neid paakegi jagub.

KTM/Husky pakub ise ka Twin AIR Svammfiltrit aga selle sobivuse kohta airboxi/kaane vahele olen kuulnud vastakaid arvamusi. Vb uutel nüüd ok
https://www.freetime.ee/shop/view/e2a2d ... 1b2f2e476c

Svammfiltritega loomulikult see teema, et neid peaks olema mitu, ja neid peab regulaarselt pesema ja õlitama, mitte nagu paber, et paned sisse ja 10k km hiljem vahetada. Vaid ikka peale igat tõsisemat/tolmusemat trippi. Hea kui on mitu. Saad korraga mitu ära pesta.

Kuna tänu euronõuetele on kütusesegud väga lahjad ja diileritel on keelatud tänapäeval mappe vahetada, siis tulemuseks on liiga närviline ja hüplik minek tühikäigu ligidal ja kütusesegu rikastamiseks on erinevaid variante:

Rottweiler O2 dongle, Coober ECU, Booster Plug, Kev O2 and Fuel Mod, Power Commander. Pead ise lugema, tõenäoliselt #warrantyvoid

MUUD LISAD

Ma ei tea kuidas 2021 ratastel on (olen kuulnud, et neil midagi erinevat) aga vanematel versioonidel kui tahad, et su ABS, Traction Control, MAP settingud säiliksid 24/7 igast asendist pead esindusest Offroad DOngle tellima. Läheb aju külge, ca 100EUR.

PROBLEEMID TEHASEST KAASAS!

KÜLJEJALA ANDUR
Terve internett täis videosid kuidas mehed selle rikkega metsa jäävad. Tegemist mingi targa anduriga , mis ajuga suhtleb ja mida ei saa bypassida juhtmed kokku. Kui seal all olev andur või selle magnet kiviga pihta saab ja minema lendab, ei sõida sa selle rattaga metsast välja. Ma ise võtsin selle anduri lahti, panin talle magneti külge, teipisin kokku ja kerisin istme alla peitu.
PS küljejalaga EI ole Fun kohalt minema sõita, olge ettevaatlikud kui sama teete. Alternatiiv oleks 50-100EUR maksav dongle kaasa pakkida.

Teine tihe mure on mootoriplokis oleva sidurisilindri tihend. VB on 2021 ratastel see mure lahendatud, ei tea. Soovitan varujupi kaasas kanda pikemal matkal või vahetada nt Terve silindrikomplekt aftermarketi vastu Oberonilt, Sigutechilt või Rekluse-lt
Väga loodan, et see mure lahendatud uutel ratastel =)

küsi julgelt ja häid sõiduelamusi. :bsmile:

Viimati muutis villy, 12 Veebr 2021, 20:31, muudetud 2 korda kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”