Husky 701, KTM 690 Enduro

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Ei pea seda madalat rõhku sugugi kartma siselohviga rehvil. Kallutada võib ka julgelt.
Näiteks jäärajal sõites on krossinaela ja piigiga 0.4-0.5 bar parima pidamise saavutamiseks ainuõige rõhk + sõites rehvirõhk suureneb isegi külmal talvepäeval 0.1-0.2 bari võrra kindlasti, ka vaikselt sõites. (Et sellise rõhuga võistluskiirusel sõita peab paigaldama kaks rehvilukku, muidu tõmbab ventiili ringi) Tsivilatsioonis sõites vast nii äärmustesse pole vaja laskuda ja usun et piisab ka ühest korralikust lukust. Aga kahe lukuga on asi raudkindel ja võib kindlalt sõita ka 0.4-0-5 bar rõhuga. Jutt käib lohviga tagarehvist. Ees ei näe ma mõtet alla 1 bari rõhku lasta. Pole nagu suurt pidamise vahet aru saada, 0.8-1.3 bar rõhul.

Eelnev jutt ei ole ainult teooria, vaid ka minupoolt läbi katsetatud praktikas

Tsiklid on olnud reeglina 450 - 650 krossikad. Kaaluga 90 - 140 kg.

Aga kui lohvi nt pole, siis ei oska kaasa rääkida. Eks ta võib rehvi velje pealt maha keerata.

Eks alati tuleb arvestada ka tsikli kaaluga, Keegi taha istutada siis on madal rõhk välistatud aga üksi sõites, mida madalam tagarehvirõhk, seda parem on ka pidamine ja see on karvasema enduuro - eriti krossi/naastrehviga rattal fakt!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”