Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Prets
Postitusi: 383
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas Prets » 08 Juun 2020, 11:23

Njah, vähesema ettekujutlusvõimega meestele selgituseks võin mainida, et pikkust on üle kahe meetri, ehk isegi selle Husky seljas näen suht koljat välja. Nüüd võiks ilmad ka ilusamaks minna, et sõita saaks, siinpool aint vihma olnud viimased paar päeva...



(togi)
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1642
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 195 korda
Tänatud: 374 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas Jesper » 08 Juun 2020, 11:28

bitter kirjutas:
08 Juun 2020, 11:08

Din912 peaga ja 10.9 tugevusega polte lenksule ma kohalikust kaubandusest leidnud ei ole. :(

DIN6912 ikka mõtled, ehk madala peaga?

Ma ostsin Baltic Boltist 12,9 DIN912, panin akudrelli otsa ja lasin käia peal madalamaks. Läbi kõrgenduste pandud 8,8-sed läksid iga väikse kõksu peale kõveraks, 12,9-d on seni vastu pidanud, kaasa arvatud ühe päris soliidse kolaka. Algul küll pabistasin, et äkki see on tehases nii mõeldudki ja järgmisena rebib prillidest keerme välja, aga noh tundub, et neid on veel, kes nii teinud, ja see ei ole probleem.

Kasutaja avatar

mms
Postitusi: 88
Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas mms » 08 Juun 2020, 11:35

bitter kirjutas:
08 Juun 2020, 11:08

... ehk (üldreeglina) on keegi sinust veel pikem...

Tõsi, ei vaidle :)

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1730
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas bitter » 08 Juun 2020, 13:26

Jesper kirjutas:
08 Juun 2020, 11:28
bitter kirjutas:
08 Juun 2020, 11:08

Din912 peaga ja 10.9 tugevusega polte lenksule ma kohalikust kaubandusest leidnud ei ole. :(

DIN6912 ikka mõtled, ehk madala peaga?

Jah. Tnx, parandasin oma posti.


Prets
Postitusi: 383
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas Prets » 14 Juun 2020, 23:32

Sai nädalavahetusel Mulgimadinal käidud, tagajärjeks disklahv 😅

Eks esimene läheb ikka aia taha. Põhjus järgmine:

IMG_20200613_182518.jpg

Olin oma päeva viimast punkti võtmas, panin õigest teeotsast mööda ja nii lihtne oligi. Sellest mülkast sain ratta poole tunniga välja jebitud, küll aga sai sellega mul ka vesi otsa ja lõõskava päikese käes kuskil kaardil ja Osmandil puuduval värskel raielangil kadus igasugune orientiir ära.

Samas, kindlasti on, mida meenutada. Lisaks selgus, et piduripedaal on tal pmst sõrmega väänatav ja ühe karterikaane poldi vahelt on hakanud "higistama" (õli). Sai ka kraavis rööpasse (crash) ja veidi muru näritud, aga õnneks aeglasel kiirusel ja sellest peale piduripedaali miski viga ei saanud.

Mu pagasivariant ei lõppenud väga hästi, kui sain eriauhinnaks grilli ja kuidagi tuli see ka koju vedada 100 kilti Viljandist Tartu:

IMG_20200614_123006.jpg

Kast ei ole põhjast kuidagi kinni, hoiavad seda ainult kaks kumminööri, aga kohale ma jõudsin. Järgmisena peaks homseks mulle Hoovi lenksukõrgendused kohale jõudma ja järgmiseks orienteerumiseks Läänerindel sai ühe kaaskannatajaga kokku lepitud, et ta toob mulle needsamad motobau 3cm madalamad jalarauad, mis tal omal üle jäid.

(togi)

Prets
Postitusi: 383
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas Prets » 05 Apr 2021, 02:26

sdr1290 kirjutas:
21 Mai 2020, 08:47

Hei!

Kui põhirõhk on siiski off-road sõidul, siis unusta need TKC80'd ja Anakee Wild'id - selleks tarbeks on antud tsiklile parim tänavalegaalne variant nii ette kui taha Pirelli MT21 Rallycross.
Järele proovitud variant, soovitan! :wink:

MT21 tagumine rehv on worst ever solution ükskõik mis lahenduseks ükskõik mis hinnaga. Ei. Absoluutselt Ei lihtsalt. See on puhas s**t ja veel hullem on selle peale-mahasaamine.

Viimasest postist nii umbes 10 000 kilti möödas ehk. Vähemalt 3 tagarehvi, kui mitte rohkem. Sõita on saanud sitaks ja peale.

Aga, minnes teemasse ja arengutesse siis sai natuke investeeritud pagasisse ühe grupitellimusega:
Pilt
Kriega OS-36 kombo. Loodetavasti püsib sulamata. Kinnitatud sai väga prosta lahendusega, kus koormarihmaga sai Kriega konkse haagitud.

Peale selle tekkis probleeme sumpa kuumaga. Kuna hetkel rahakott ei kannata Wingsi, siis sai tehtud kodukootud lahendust:
Pilt
Pilt

Läbitud on suur osa Läti-Leedu TETi, erinevate trippidega vist umbes 85% Eesti TETi radu ja kilometraaž hirmutab iseennastki. Kuna see suvi (vist) tekib rohkem vaba raha, tuleb ka juurde modifitseerimisi. Et ma ei lendaks rattalt üle lenksu maha esimese jõnksu juures ja et reaalselt saaks püsti seista või tagapidurit kasutada.

(togi)

sdr1290
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Apr 2017, 11:18
Tänatud: 4 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas sdr1290 » 05 Apr 2021, 10:45

Spoiler
Näita
Prets kirjutas:
05 Apr 2021, 02:26
sdr1290 kirjutas:
21 Mai 2020, 08:47

Hei!

Kui põhirõhk on siiski off-road sõidul, siis unusta need TKC80'd ja Anakee Wild'id - selleks tarbeks on antud tsiklile parim tänavalegaalne variant nii ette kui taha Pirelli MT21 Rallycross.
Järele proovitud variant, soovitan! :wink:

MT21 tagumine rehv on worst ever solution ükskõik mis lahenduseks ükskõik mis hinnaga. Ei. Absoluutselt Ei lihtsalt. See on puhas s**t ja veel hullem on selle peale-mahasaamine.

Väga kürb kuulda, et Sul antud rehviga nii ebameeldivad kogemused... :)
Mina vahetasin oma rehve rehvitöökojas ning ainsateks miinusteks selle rehvi puhul olid minu jaoks rehvi hind ja tagarehvi suhteliselt kiire kulumine - muus osas toimis väga hästi nii asfaldil, kruusal kui ka pehmemal pinnasel ja rõhutan, et jutt on ikkagi tänavalegaalsest rehvist.
Ehk et jään endiselt oma seisukoha juurde, et tegemist on väga hea tänavalegaalse rehviga 701 all.


Prets
Postitusi: 383
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas Prets » 05 Apr 2021, 11:06

Spoiler
Näita
sdr1290 kirjutas:
05 Apr 2021, 10:45
Prets kirjutas:
05 Apr 2021, 02:26
sdr1290 kirjutas:
21 Mai 2020, 08:47

Hei!

Kui põhirõhk on siiski off-road sõidul, siis unusta need TKC80'd ja Anakee Wild'id - selleks tarbeks on antud tsiklile parim tänavalegaalne variant nii ette kui taha Pirelli MT21 Rallycross.
Järele proovitud variant, soovitan! :wink:

MT21 tagumine rehv on worst ever solution ükskõik mis lahenduseks ükskõik mis hinnaga. Ei. Absoluutselt Ei lihtsalt. See on puhas s**t ja veel hullem on selle peale-mahasaamine.

Väga kürb kuulda, et Sul antud rehviga nii ebameeldivad kogemused... :)
Mina vahetasin oma rehve rehvitöökojas ning ainsateks miinusteks selle rehvi puhul olid minu jaoks rehvi hind ja tagarehvi suhteliselt kiire kulumine - muus osas toimis väga hästi nii asfaldil, kruusal kui ka pehmemal pinnasel ja rõhutan, et jutt on ikkagi tänavalegaalsest rehvist.
Ehk et jään endiselt oma seisukoha juurde, et tegemist on väga hea tänavalegaalse rehviga 701 all.

Pehmemal pinnasel oli ta ikkagist suht kehvake, kui miskit paremat proovitud. Asfaldil oli tõesti okei, aga ta kulus mul nii kiiresti, et silmaga oli näha ja hirmutas lihtsalt. Sain alla 2000 sõidetud sellega, ehk ei kannata mingit kriitikat. Tänavalegaalsed on ka Motozed ja Anakee Wild ja kui väga karust tahta, siis Metzeler MC360 või Mitase EF-07. EF07 ise veel pole proovinud, aga ma suht 99% kindel, et paremad kui MT21 igast asendist. Asfaldipidamine pole minu jaoks väga kriteerium, iga rehv peab asfaldil nii palju kui mul vaja, ei ole miski põlve maha kallutaja, vaid asfalti ainult muda leidmiseks sõidan.

(togi)

sdr1290
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Apr 2017, 11:18
Tänatud: 4 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas sdr1290 » 05 Apr 2021, 13:08

Spoiler
Näita
Prets kirjutas:
05 Apr 2021, 11:06
sdr1290 kirjutas:
05 Apr 2021, 10:45
Prets kirjutas:
05 Apr 2021, 02:26
sdr1290 kirjutas:
21 Mai 2020, 08:47

Hei!

Kui põhirõhk on siiski off-road sõidul, siis unusta need TKC80'd ja Anakee Wild'id - selleks tarbeks on antud tsiklile parim tänavalegaalne variant nii ette kui taha Pirelli MT21 Rallycross.
Järele proovitud variant, soovitan! :wink:

MT21 tagumine rehv on worst ever solution ükskõik mis lahenduseks ükskõik mis hinnaga. Ei. Absoluutselt Ei lihtsalt. See on puhas s**t ja veel hullem on selle peale-mahasaamine.

Väga kürb kuulda, et Sul antud rehviga nii ebameeldivad kogemused... :)
Mina vahetasin oma rehve rehvitöökojas ning ainsateks miinusteks selle rehvi puhul olid minu jaoks rehvi hind ja tagarehvi suhteliselt kiire kulumine - muus osas toimis väga hästi nii asfaldil, kruusal kui ka pehmemal pinnasel ja rõhutan, et jutt on ikkagi tänavalegaalsest rehvist.
Ehk et jään endiselt oma seisukoha juurde, et tegemist on väga hea tänavalegaalse rehviga 701 all.

Pehmemal pinnasel oli ta ikkagist suht kehvake, kui miskit paremat proovitud. Asfaldil oli tõesti okei, aga ta kulus mul nii kiiresti, et silmaga oli näha ja hirmutas lihtsalt. Sain alla 2000 sõidetud sellega, ehk ei kannata mingit kriitikat. Tänavalegaalsed on ka Motozed ja Anakee Wild ja kui väga karust tahta, siis Metzeler MC360 või Mitase EF-07. EF07 ise veel pole proovinud, aga ma suht 99% kindel, et paremad kui MT21 igast asendist. Asfaldipidamine pole minu jaoks väga kriteerium, iga rehv peab asfaldil nii palju kui mul vaja, ei ole miski põlve maha kallutaja, vaid asfalti ainult muda leidmiseks sõidan.

No kui Su eesmärk on mudas ja liivas mütata, mida mina isiklikult 701'ga võimalusel vältisin, siis Sul vale tsikkel ju - ka karvasem rehv ei päästa sellisel juhul 701 kaalu eest... :D See on ka ilmselt kõige olulisem põhjus, miks mina tänasel päeval enam 701 omanik ei ole. :)

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 889
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM 690, GSX650F
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 57 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas villy » 05 Apr 2021, 13:19

Spoiler
Näita
sdr1290 kirjutas:
05 Apr 2021, 13:08

No kui Su eesmärk on mudas ja liivas mütata, mida mina isiklikult 701'ga võimalusel vältisin, siis Sul vale tsikkel ju - ka karvasem rehv ei päästa sellisel juhul 701 kaalu eest... :D See on ka ilmselt kõige olulisem põhjus, miks mina tänasel päeval enam 701 omanik ei ole. :)

Julgen vastu vaielda. Just sõitsime @iSlanderEST kahekesi(Tal 701) kevadisel TET trassil(loe muda, jäine kruus jms)

Mul D952 all ja tal isegi MT21-st palju karvasem Mitas E12+ ja väga suur vahe oli ikka, kuidas teel püsisid ja kust vaevata läbi said.

Mul olid enne just Motoz Rallz-d all ja nendega ei anna üldse võrrelda, ikka väga palju kehvem ja libedam oli. Kurvides lihsalt lendas tagaots minema Rallz-dega ligasel teel. Ma ei räägi siin tõukerattaga mudas kõnnikiirusel plätserdamisest vaid ikka sõidust kus kurvid jne. =)

Eesmärk ei ole mudas spetsiaalselt sõita aga nt Eesti TET on suht vahelduvate oludega ja hea on naeratada enne mudast/liivast kohta, mitte sees kinni istuda ja palvetada, et see ruttu läbi saaks. Samuti lubab karvasem rehv hoopis teisi kiiruseid mudasel teel ja maanteel saab legaalsetel kiirustel ja üle selle kenasti hakkama.

MT21 ei ole proovinud aga kui seda raske võsas maha saada siis jätan vast vahele =)

Viimati muutis villy, 05 Apr 2021, 13:35, muudetud 2 korda kokku.

morse
Postitusi: 858
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas morse » 05 Apr 2021, 13:23

matkaratasteomanikud @ vasturünnak :D
:-||| :-||| :-||| :-|||

Teemaalgataja kilometraaž nagu toetaks sellist suuremat ratast (isegi kui ta mõnikord mutta kukub). Sellistel sõitudel tuleb ikka ette, et näiteks uhad 2 paagitäit jutti ainult tankimiseaegse pausiga raja lõpust koduni. Ka ise sellistel sõitudel käies ja olles neid teinud nii kergemate kui raskemate ratastega kui LC4, saan väga hästi sellest kompromissist aru.

Ja lõppvalik on muidugi sügavalt isiklik asi. Või teisel juhul võib olla ka sõltuv sellest, millega sõbrad sõidavad (pole erilist pointi 110kgsel rattal, kui kõigil reisikaaslastel on 150kgne).

Muidugi jah, mingi 500ne püss matkakaks ära pimpida, oleks päris hea alternatiiv.

edit: Villy võttis hoopis rehvide teemal sõna. Ma siin ei hakand isegi kommenteerima. See on ka räigelt isiklik asi. Parim viis on ikka katsetada erinevaid. Õnneks nad kuluvad kähku.


sdr1290
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Apr 2017, 11:18
Tänatud: 4 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas sdr1290 » 05 Apr 2021, 18:38

Spoiler
Näita
villy kirjutas:
05 Apr 2021, 13:19
sdr1290 kirjutas:
05 Apr 2021, 13:08

No kui Su eesmärk on mudas ja liivas mütata, mida mina isiklikult 701'ga võimalusel vältisin, siis Sul vale tsikkel ju - ka karvasem rehv ei päästa sellisel juhul 701 kaalu eest... :D See on ka ilmselt kõige olulisem põhjus, miks mina tänasel päeval enam 701 omanik ei ole. :)

Julgen vastu vaielda. Just sõitsime @iSlanderEST kahekesi(Tal 701) kevadisel TET trassil(loe muda, jäine kruus jms)

Mul D952 all ja tal isegi MT21-st palju karvasem Mitas E12+ ja väga suur vahe oli ikka, kuidas teel püsisid ja kust vaevata läbi said.

Mul olid enne just Motoz Rallz-d all ja nendega ei anna üldse võrrelda, ikka väga palju kehvem ja libedam oli. Kurvides lihsalt lendas tagaots minema Rallz-dega ligasel teel. Ma ei räägi siin tõukerattaga mudas kõnnikiirusel plätserdamisest vaid ikka sõidust kus kurvid jne. =)

Eesmärk ei ole mudas spetsiaalselt sõita aga nt Eesti TET on suht vahelduvate oludega ja hea on naeratada enne mudast/liivast kohta, mitte sees kinni istuda ja palvetada, et see ruttu läbi saaks. Samuti lubab karvasem rehv hoopis teisi kiiruseid mudasel teel ja maanteel saab legaalsetel kiirustel ja üle selle kenasti hakkama.

MT21 ei ole proovinud aga kui seda raske võsas maha saada siis jätan vast vahele =)

Ega keegi ju ei seagi kahtluse all tõsiasja, et karvasem rehv on pehmel pinnasel parem ja seda ka 701 all.
Kahtlemata on D952, mis ju olemuselt krossirehv, pehmel pinnasel võrreldamatult parem kui MT21.
Minu väide oli, et ega karvasem rehv ei tee veel 701 kaalu olematuks - ja nagu öeldakse, iga töö jaoks olgu ikka õige tööriist.
Kuna ma ise pikaotsa mees ei ole ja minu soov oli samuti teelt eimesel võimalusel metsa ära keerata, siis selle asemel, et hakata krossirehvidega 701-st tegema midagi sellist, milleks ta tegelikult loodud ei ole, otsustasin mina hoopis tsiklit vahetada ja olen oma otsusega väga rahul.
Aga ärge mõistke mind valesti - 701 on suurepärane ratas ja siiani mulle väga hingelähedane. :)


Prets
Postitusi: 383
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas Prets » 05 Apr 2021, 20:00

Kergemate ratastega on üks suur häda. Nimelt neil ka raamid väiksemad enamjaolt. Ja mina oma 202 pikkusega ja hea kolmekohalise kehakaaluga lihtsalt ei mahu sinna peale. Just proovisin ühte EXC250 ja no 5-10 minutiga jään lihtsalt täiesti ulmekangeks. Olen peal nagu gorilla BMXil. Mulle just 701 meeldib, et sõita TETi, pikemat maad off-roadi ja matkasid. Vajadusel 1000+ kilti päevaga maanteeuhamisevõimekus on boonuseks.

Ma ei otsi spets kohti, kus mudasse või liiva püherdama minna, ma pigem just matkan karvasemaid kohti. Ja meeldib, et igast asendist saan üksi üles tõsta ja isegi päris metsas ei jää väga hädasse, vaid saab hakkama.

(togi)
Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 219
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: ZZ-R600E -02, R1200R -17
Asukoht: Tallinn-Saue
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas Jannes » 05 Apr 2021, 22:40

Spoiler
Näita
Prets kirjutas:
05 Apr 2021, 20:00

Kergemate ratastega on üks suur häda. Nimelt neil ka raamid väiksemad enamjaolt. Ja mina oma 202 pikkusega ja hea kolmekohalise kehakaaluga lihtsalt ei mahu sinna peale. Just proovisin ühte EXC250 ja no 5-10 minutiga jään lihtsalt täiesti ulmekangeks. Olen peal nagu gorilla BMXil. Mulle just 701 meeldib, et sõita TETi, pikemat maad off-roadi ja matkasid. Vajadusel 1000+ kilti päevaga maanteeuhamisevõimekus on boonuseks.

Ma ei otsi spets kohti, kus mudasse või liiva püherdama minna, ma pigem just matkan karvasemaid kohti. Ja meeldib, et igast asendist saan üksi üles tõsta ja isegi päris metsas ei jää väga hädasse, vaid saab hakkama.

Ei ole suurt ega väikest häda kergemate ratastega, vaid kolmekohaliste koljatitega... :lol:
Ma oma kahekohalise 191cm pean vaatama siis kahte ratast, kerget ca. 250-350st müramiseks ja 500-700cm³ TET'i jaoks... On seal õiglust siis? :nono:

Sui generis

motoreis
Postitusi: 13
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 25000km ls
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas motoreis » 05 Apr 2021, 23:41

Spoiler
Näita
sdr1290 kirjutas:
05 Apr 2021, 18:38

Kuna ma ise pikaotsa mees ei ole ja minu soov oli samuti teelt eimesel võimalusel metsa ära keerata, siis selle asemel, et hakata krossirehvidega 701-st tegema midagi sellist, milleks ta tegelikult loodud ei ole, otsustasin mina hoopis tsiklit vahetada ja olen oma otsusega väga rahul.
Aga ärge mõistke mind valesti - 701 on suurepärane ratas ja siiani mulle väga hingelähedane. :)

Ma mitu postitust üritan pihta saada, et mis see uus ratas on, mis pärast 701 tuli?


sdr1290
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Apr 2017, 11:18
Tänatud: 4 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas sdr1290 » 06 Apr 2021, 09:19

motoreis kirjutas:
05 Apr 2021, 23:41
Spoiler
Näita
sdr1290 kirjutas:
05 Apr 2021, 18:38

Kuna ma ise pikaotsa mees ei ole ja minu soov oli samuti teelt eimesel võimalusel metsa ära keerata, siis selle asemel, et hakata krossirehvidega 701-st tegema midagi sellist, milleks ta tegelikult loodud ei ole, otsustasin mina hoopis tsiklit vahetada ja olen oma otsusega väga rahul.
Aga ärge mõistke mind valesti - 701 on suurepärane ratas ja siiani mulle väga hingelähedane. :)

Ma mitu postitust üritan pihta saada, et mis see uus ratas on, mis pärast 701 tuli?

FE 501 :wink:

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 889
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM 690, GSX650F
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 57 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas villy » 06 Apr 2021, 09:26

sdr1290 kirjutas:
05 Apr 2021, 18:38

Ega keegi ju ei seagi kahtluse all tõsiasja, et karvasem rehv on pehmel pinnasel parem ja seda ka 701 all.
Kahtlemata on D952, mis ju olemuselt krossirehv, pehmel pinnasel võrreldamatult parem kui MT21.
Minu väide oli, et ega karvasem rehv ei tee veel 701 kaalu olematuks - ja nagu öeldakse, iga töö jaoks olgu ikka õige tööriist.
Kuna ma ise pikaotsa mees ei ole ja minu soov oli samuti teelt eimesel võimalusel metsa ära keerata, siis selle asemel, et hakata krossirehvidega 701-st tegema midagi sellist, milleks ta tegelikult loodud ei ole, otsustasin mina hoopis tsiklit vahetada ja olen oma otsusega väga rahul.
Aga ärge mõistke mind valesti - 701 on suurepärane ratas ja siiani mulle väga hingelähedane. :)

Ega ma 690-ga ei käigi ainult männikul sõitmas, selle jaoks 350 4t või 2t 300 parem(mis oligi mu eelmine ratas)

Räägingi siis tööriista TET-i jaoks mitte ainult liivakarjääriks. Selle jaoks 690/701 koos karvasema rehviga on ikka kõige parem lahendus, puhtalt minu arvates loomulikult . Piisavalt hea maanteel ja üle keskmine hea kruusal ja metsas ja mülkast jõuad veel ise välja tõsta


sdr1290
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Apr 2017, 11:18
Tänatud: 4 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas sdr1290 » 06 Apr 2021, 09:28

Prets kirjutas:
05 Apr 2021, 20:00

Kergemate ratastega on üks suur häda. Nimelt neil ka raamid väiksemad enamjaolt. Ja mina oma 202 pikkusega ja hea kolmekohalise kehakaaluga lihtsalt ei mahu sinna peale. Just proovisin ühte EXC250 ja no 5-10 minutiga jään lihtsalt täiesti ulmekangeks. Olen peal nagu gorilla BMXil. Mulle just 701 meeldib, et sõita TETi, pikemat maad off-roadi ja matkasid. Vajadusel 1000+ kilti päevaga maanteeuhamisevõimekus on boonuseks.

Ma ei otsi spets kohti, kus mudasse või liiva püherdama minna, ma pigem just matkan karvasemaid kohti. Ja meeldib, et igast asendist saan üksi üles tõsta ja isegi päris metsas ei jää väga hädasse, vaid saab hakkama.

Mina isiklikult ei tea TET'i-laadsete radade jaoks paremat pilli kui 701 - kui see on Sinu teema, siis sobivamat valikut ei saakski olla.
Nii et küta aga edasi! :)


sdr1290
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Apr 2017, 11:18
Tänatud: 4 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas sdr1290 » 06 Apr 2021, 09:34

Spoiler
Näita
villy kirjutas:
06 Apr 2021, 09:26
sdr1290 kirjutas:
05 Apr 2021, 18:38

Ega keegi ju ei seagi kahtluse all tõsiasja, et karvasem rehv on pehmel pinnasel parem ja seda ka 701 all.
Kahtlemata on D952, mis ju olemuselt krossirehv, pehmel pinnasel võrreldamatult parem kui MT21.
Minu väide oli, et ega karvasem rehv ei tee veel 701 kaalu olematuks - ja nagu öeldakse, iga töö jaoks olgu ikka õige tööriist.
Kuna ma ise pikaotsa mees ei ole ja minu soov oli samuti teelt eimesel võimalusel metsa ära keerata, siis selle asemel, et hakata krossirehvidega 701-st tegema midagi sellist, milleks ta tegelikult loodud ei ole, otsustasin mina hoopis tsiklit vahetada ja olen oma otsusega väga rahul.
Aga ärge mõistke mind valesti - 701 on suurepärane ratas ja siiani mulle väga hingelähedane. :)

Ega ma 690-ga ei käigi ainult männikul sõitmas, selle jaoks 350 4t või 2t 300 parem(mis oligi mu eelmine ratas)

Räägingi siis tööriista TET-i jaoks mitte ainult liivakarjääriks. Selle jaoks 690/701 koos karvasema rehviga on ikka kõige parem lahendus, puhtalt minu arvates loomulikult . Piisavalt hea maanteel ja üle keskmine hea kruusal ja metsas ja mülkast jõuad veel ise välja tõsta

Loe minu viimast postitust Prets'ile - igati nõus! :)

Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”