Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
iSlanderEST
Mode
Postitusi: 364
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 06 Apr 2021, 13:59

Twin
Kunagi hallil 2015a augustis sai endale tellitud Honda CRF1000L Africa Twin. Siis kui see ratas oli veel spioonipiltide tasemel. ML Autoservice motomees Kalle rääkis, et eeltellijad saavad endale nii numbrilise ralliarvuti (RNS) kui raamatu (ka numbriline). Ja nii oligi.

image.png

Algselt nägi ta välja selline:

image.png

Kuna ratas oli nii uus, siis ei olnud saada mitte mingeid kukkumisraudu. Tellisin mingi Poola firma omad, mis tegelikult täitsid oma eesmärgi, aga olin sunnitud välja vahetama, kui praamil see "äpardus" juhtus

image.png

Uued raamid on Outback Motortech ka need on korra järgi andnud, kui eelmine aasta Hiiumaa TETil lohisesin:

Matkavarustusest olen talle hankinud Lone Rider küljekotid ja 58L topboxi (tingimus oli, et peab mahutama 2 kiivrit). Matkadel on topbox üldjuhul tühi, et sinna tankbag ja kiiver ära mahutada.

image.png

Eelmine aasta panin ka suurema Givi kaheosalise klaasi

image.png
image.png

Aga praeguseks on kellal 70k, ratas on saanud regullaarsed hooldused. Viimati vaadati vahetati Streetmotos ka küünlad ära.
Käinud olen temaga Poolas, Rumeenias, Rootsis, Balkani TETil ja muidugi Eesti TETil. Alates 2018a on see ratas olnud kohal ka peaaegu igal orienteerumisel :P
Peale eelmise aasta TETi crashi otsustasin, et aitab, tahan spetsiaalset ratast TETi, orienteerumise kruusaklassi ja ühe pikema matka jaoks. Rääksisin korra ka AJP PR7st tehasega, aga kuna selle siia transport on väga kulukas (umbes 12500€ kõik kokku, isegi kui ise järgi minna), siis loobusin sellest mõttest. Korra kaalusin ka Honda CRF300 Rallyt. Aga siis jäi silma, et @villy uurib koguaeg Rade Garage torni kohta. Pakkusin talle välja, et ta räägiks Elega, kellel oli üks lahe 701 Rally Rade torniga. Villy aga teatas, et Ele pani ratta müüki. Muidugi ei lasknud kaua ma sel rattal müügis olla vaid ostsin ta endale ära.

Husqvarna 701 "Husky" "Hugo" Rally

Tegu on 2017a mudeliga, mille Ele ehitas Rallyks. Ma ei ole selle juures veel midagi muutnud peale värvilahenduse.

image.png

Pagasilahendus tuleb Kriega OS-Base 2x18L ja 35l sabakott, kui on telkimine.

Eks mõlema ratta kohta näeb tegelikult rohkem mu youtube kanalil.



Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2818
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas Loff » 06 Apr 2021, 15:07

Hoiame teemal silma peal.

Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act

Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 162
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas Stinger » 06 Apr 2021, 20:27

Väga äge, õnnitlused. See uus gondel võimendab veel eriti seda kui kitsas see tsikkel on, Twiniga võrreldes nagu žiletitera :D

Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega

Kasutaja avatar

Teema algataja
iSlanderEST
Mode
Postitusi: 364
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 06 Apr 2021, 20:32

Stinger kirjutas:
06 Apr 2021, 20:27

Väga äge, õnnitlused. See uus gondel võimendab veel eriti seda kui kitsas see tsikkel on, Twiniga võrreldes nagu žiletitera :D

Jep :D aga maantee sõidumugavuse poolest kannataks ka ainsa rattana pidada. Aga Twin on maanteel kõvasti mugavam ja kuna Husky ongi ainult 1-kohaline, siis Twinniga saan naise ka sõitu viia :P

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3705
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas sepp » 07 Apr 2021, 11:18

iSlanderEST kirjutas:
06 Apr 2021, 20:32
Stinger kirjutas:
06 Apr 2021, 20:27

Väga äge, õnnitlused. See uus gondel võimendab veel eriti seda kui kitsas see tsikkel on, Twiniga võrreldes nagu žiletitera :D

Jep :D aga maantee sõidumugavuse poolest kannataks ka ainsa rattana pidada. Aga Twin on maanteel kõvasti mugavam ja kuna Husky ongi ainult 1-kohaline, siis Twinniga saan naise ka sõitu viia :P

Mul on küll kahekohaline :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
iSlanderEST
Mode
Postitusi: 364
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 07 Apr 2021, 11:20

sepp kirjutas:
07 Apr 2021, 11:18
iSlanderEST kirjutas:
06 Apr 2021, 20:32
Stinger kirjutas:
06 Apr 2021, 20:27

Väga äge, õnnitlused. See uus gondel võimendab veel eriti seda kui kitsas see tsikkel on, Twiniga võrreldes nagu žiletitera :D

Jep :D aga maantee sõidumugavuse poolest kannataks ka ainsa rattana pidada. Aga Twin on maanteel kõvasti mugavam ja kuna Husky ongi ainult 1-kohaline, siis Twinniga saan naise ka sõitu viia :P

Mul on küll kahekohaline :D

Enamikel ongi kahekohaline, aga tean lisaks enda omale ühte, mis ei ole :)

Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2818
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas Loff » 07 Apr 2021, 13:56

No selle kahe- ja ühekohalisega on nagu on. LC4-ga üks aasta TÜV-il käies öeldi, et keera kaassõitja jalarauad külge või vormista pass ringi 1-kohaliseks, kui läbi tahad saada.

Kas nüüd need kaks 701-te on tehasest 1-kohalised või on teine koht Eesti bürokraatiasse kaduma läinud.

Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act

Kasutaja avatar

Teema algataja
iSlanderEST
Mode
Postitusi: 364
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 07 Apr 2021, 14:02

Võeti arvele 1-kohalisena, sest nagunii ei sõida selle rattaga keegi kahekesi ja igakord käetugede ning jalaraudade külge kruvimine on ei ole mõistlik. SEda enam, et plastikus pole alguses kohtigi, kuhu käetoed panna. Augud tuleb ise teha (või lased esindusel teha enne arvele võtmist).
Käisin ülevaatusel just ja vaadati kohe, et 1-kohaline, järelikult pole vaja otsida, kas ja kus on käeteod. Küll aga vaadati rehve taskulambiga ja testiti tulesid.

Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2818
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas Loff » 07 Apr 2021, 14:19

iSlanderEST kirjutas:
07 Apr 2021, 14:02

Küll aga vaadati rehve taskulambiga

Uuriti tänavalegaalsust? Krossirehviga enam läbi saamist pole loota? See viimane küsimus oleneb vast TÜV punktist ja TÜV-i teostaja tujust.

Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act

Kasutaja avatar

Teema algataja
iSlanderEST
Mode
Postitusi: 364
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 07 Apr 2021, 14:20

Loff kirjutas:
07 Apr 2021, 14:19
iSlanderEST kirjutas:
07 Apr 2021, 14:02

Küll aga vaadati rehve taskulambiga

Uuriti tänavalegaalsust? Krossirehviga enam läbi saamist pole loota? See viimane küsimus oleneb vast TÜV punktist ja TÜV-i teostaja tujust.

Jep, uuriti, kas rehvid on tänavalegaalsed.


Prets
Postitusi: 383
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas Prets » 07 Apr 2021, 15:16

iSlanderEST kirjutas:
07 Apr 2021, 14:02

Võeti arvele 1-kohalisena, sest nagunii ei sõida selle rattaga keegi kahekesi ja igakord käetugede ning jalaraudade külge kruvimine on ei ole mõistlik. SEda enam, et plastikus pole alguses kohtigi, kuhu käetoed panna. Augud tuleb ise teha (või lased esindusel teha enne arvele võtmist).
Käisin ülevaatusel just ja vaadati kohe, et 1-kohaline, järelikult pole vaja otsida, kas ja kus on käeteod. Küll aga vaadati rehve taskulambiga ja testiti tulesid.

Lies! All lies! Sõidetakse küll kaksi sellega! See, et sina kardad, ei tähenda, et teised ei võiks sõita :ner:

(togi)
Kasutaja avatar

Teema algataja
iSlanderEST
Mode
Postitusi: 364
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 07 Apr 2021, 15:18

Prets kirjutas:
07 Apr 2021, 15:16
iSlanderEST kirjutas:
07 Apr 2021, 14:02

Võeti arvele 1-kohalisena, sest nagunii ei sõida selle rattaga keegi kahekesi ja igakord käetugede ning jalaraudade külge kruvimine on ei ole mõistlik. SEda enam, et plastikus pole alguses kohtigi, kuhu käetoed panna. Augud tuleb ise teha (või lased esindusel teha enne arvele võtmist).
Käisin ülevaatusel just ja vaadati kohe, et 1-kohaline, järelikult pole vaja otsida, kas ja kus on käeteod. Küll aga vaadati rehve taskulambiga ja testiti tulesid.

Lies! All lies! Sõidetakse küll kaksi sellega! See, et sina kardad, ei tähenda, et teised ei võiks sõita :ner:

Haha :D kui ma selle kirja panin, siis mõtlesin ,et raudselt sa võtad seda isiklikult! Tegelikult mõtlesin just "selle" all ikkagi enda ja ühte teise tuttava ratast, mis on ühekohalisena arvele võetud.

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 377
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja » 07 Apr 2021, 20:11

Õnne ja jõudu igatahes... @Pretsi argumendi valguses meenub, et mitte just aastaid tagasi käis siin ühes teemas tuline arutelu, et kui rasket seljakotti on praktikas võimalik vedada (sugu, naha värv ja poliitilised veendumused kõrvale jättes). Mõnesõnaga mul kangastusid hetkeks silme ette 2-meetrine Prets ja kaks korda sama raske *** ühe väikse sea... parandan, sae seljas... :bsmile:

'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”