Yamaha WR450F '15 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Õlle kõrvale :bsmile: hakkasin siin vaikselt telefonist Dakari tulemusi vaatama.
2007 tulid vist kuni 450 klassi võitjaks. Üldarvestuses 600+ cc KTM'ide järel viiendaks. Järgmine wr 450 (limited assistance) 7. Koht
2008 jäi vahele
2009: 3. (limited assistance).
2010: 4. (limited assistance), 5. (limited assistance), ja 9. koht
2011: 3.
2012: 3., 9.
2013: 6., 9. (limited assistance)
2014: 3., 4.
2015: 10.
Jne...
Ei saa nagu öelda, et ei kestaks?
Samas ega ma omale Dakari pilli ostnud ja eks rallidel kulgeb ka "veidi" teie tehnika.
Eelistaks nendel teemadel siin mitte jätkata.

Et päris OT poleks siis natuke ka rattast.
Kiskusin tuledelüliti algosadeks lahi ja lasin kontaktipuhastusvahendi ning karukeelega kõik üle. Kui võõrkehad ja korrosioon eemaldatud hakkas ka suundade lüliti koostööd tegema. Peale kontaktipuhastusvahendite ei julgenud mingit muud ainet/määret panna, et hakkab tolmu jms siduma. Millega selliseid "sõlmi" üldse hooldama peaks, et asjad kestaks aga nö võõrkehad külge ei kleepuks?

Esitule mõlemad kõrvad olid puru. Ühte oli üritatud parandada mingi epo laatse asjaga aga see ei olenud nakkunud korralikult.
Kuna hetkel ei tea veel kas otsin mingi töötule lisaks originaalile, üritan olemasoleva/uue originaali valgusvõimekust parandada või vahetan üldse välja siis ei hakanud hetkel ka uut tuld tellima. Puhastasin tule vanast jamast ja tekitasin vedelmetalliga uued kinnituskõrvad. Näis kaua kestab. Hoian silmad/kõrvad valguslahenduse kohapealt lahti. Lisasin laterna ja tuld ümbritseva plastiku alumise serva vahele tihendi mis laseb tulel veidi mängida aga samas suunab tuld alt sisse poole ning sellega sai ka valgusvihu normaalsele kõrgusele.

Siduri heebel läks ka Magura oma tagasi. Puhastasin ja määrisin ja toimetab küll. Nö tänava rattaga võrreldes tundus veider, et sidurit all hoides (külma mootoriga) tuleb tagaratta liikuma saamiseks jõudu rakendada. Ei tea kas see seda tüüpi rataste eripära või ei lahuta sidurit korralikult?
Töötava mootoriga ei saa ma reeglina neutraali ka kätte, vahel harva õnnestub. Ka pigem tavaline nähtus?

Põhjakaitse läks hetkel suurema kraega mutriga tagasi aga sinna auku eaks uue tõmbmutri istutama.

Sai mõeldud ka pagasi lahenduse peale, et telki jms saaks kaasa vedada. Sõber ajas täna keevituse käima ja tegi prototüübi valmis. Hetkel küll vaid kahe poldiga kinnitatav.

20210418_171015.jpg

Vaja mõelda kas riskib sabaraami kaks lisa auku poltide tarvis teha. Kas reaalselt nõrgestab konstruktsiooni nii palju, et võiks miskit ära murda? Vb kaks lisa auku ja tõmbmutri/poldiga kinni. Vähe relakat ja värvi ning alustuseks ajaks asja ära. Tellides on tarneajad mega pikad ning transpordi ja tolliga koos maksad end vigaseks.

Tagumise tõsterihma tegin ka uue ja veidi pikema. Leidis tänase paaritunnise sõidu käigus ka korduvalt kasutust. Jube mugav oli.

Kulgesin mööda neid lähedal asuvaid kruusateid ja ühes lombis jäi tagaratas kuhugi juuretaha kinni ning esimene ei tahtnud mudast enam kuidagi lahti öelda.
Hakkasin puudust tundma ka esimeste amortide külge kinnitatavast rihmast.

20210418_192408.jpg

Üsna tüütu oli ka ratast käima lüüa. Käik sees ta enamasti käivituda ei taha. Käituvadki nii või peab siduri värskendamisele mõtlema hakkama?

Ka starterit enamus ajast ei tunnista.
Selle käivituse probleemi likvideerimiseks vaja vist leida keegi asjalik inimene kes vaataks arvutiga/FI diagnostika seadmega üle tühikäigu pöörded ja CO näitajad ning timmiks need paika. Pidavat olukorda parandama. 12-15 aastakäikude mure :nono:

Igatahes, kõik teed on katki...

20210418_195241.jpg
20210418_201119.jpg

2h ja 25km :wack:

Järgmine sõit kindlasti joogikott selga.

Strommiga metsas kinni olin ja pulss välja sikutades 200 näitas siis mõtlesin, et küll kergema rattaga oleks lihtsam. Jah, on lihtsam aga nii mõneski kraavis näitas kell samu numbreid (togi).

Vahepeal oksarägastikus tuli spidokaablit vaadates sõrmed risti suruda ja loota, et see ka külg jääb.
Tuleb leida mingi jätkusuutlikum lahendus.

20210418_202448.jpg

Hetkel 6.5h põristatud. Täitsa muhe. Vajab veel veidi hoolt aga muidu nagu päris.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”