Turist T200 1974

Kasutaja avatar

Teema algataja
Turist
Postitusi: 1341
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas Turist »

Neutraalkäigu märgutule lüliti on see kahe poldiga kinnitatud karp, millest juhe alt välja läheb.

1.jpg

Ligi pääsemiseks oli vaja lisaks ketiratast/spidomeetriajamit katvale väikesele kattele eemaldada ka suur kate, mis ümbritseb jahutustiivikut ja silindrit.
Üsna kehv on seda vasakul asuvat lapiku peaga kruvi lahti keerata, et see vasest kontaktiga plaat sealt võlli pealt kätte saada. Võibolla oleks natuke parem keerata tagant, keti poolt, aga ei viitsinud ketti ja ketikaitsmeid maha võtta (ei olnud päris kindel, kas sellest ikka oleks ka rohkem abi olnud) ja keerasin võlli sellisesse asendisse, et kruvi jäi alla (vist oli vaja 4. käik sisse panna selleks) ja sai keerata sealt kohast kust lüliti juhe välja läheb. Kruvikeeraja ei jää kruvi peale täie pinnaga toetuma ja üsna kehv oli keerata, kruvi käis kohati ka raskelt, aga kuidagi lahti sai.

2.jpg

Seal see simmer asub.

3.jpg
4.jpg

Uus simmer: 11x22x7

7.jpg

See lüliti on selline, et tegelikult on sinna võimalik külge joota ka teiste käikude märgutulede jaoks juhtmed, kasvõi kõigi 4 käigu jaoks. :D Ei ole küll proovinud, kas see liikuv kontakt iga käiguga läheb ka täpselt nende lüliti küljes olevate teiste kontaktide vastu, aga ilmselt läheb, miks ta muidu selline on.

5.jpg
6.jpg

Kui seni oli külgjalal seistes (ratas paremale poole, just sinna neutraalkäigu märgutule lüliti poole kaldu) õliloik pidevalt maas, siis loodetavasti enam mitte.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”