Keti hooldus ja eluiga
Re: Keti hooldus ja eluiga
"Ketirataste ja rullikute puutepunktid? Rullikud ju pöörlevad ketil" jah...mis selle juures arusaamatuks jääb? või metall-metallil pöörlev detail ei vaja õli? samamoodi ketika ja rulliku puutepunkt, kas selline asi tõepoolest saab kellegi jaoks mitte olla iseenesest mõistetav?
eks isegi nende kummirõngaste (X-ring) välimiste servade vahele/alla jõuab natuke õli...kui õlitada sooja keti puhul ja vastava vahendiga. see omakorda jälle tähendab, et kett jooksev natuke kergemalt. mis omakorda saab tähendada ainult ühte asja, järelikult mingi asi kulub väiksema kiirusega.
üldiselt minu jaoks arusaamatu, mille üle siin üldse diskuteerida on. täiskasvanud inimesed ja technically advanced peaksid ju siin foorumis üldiselt olema. kas mõni tõesti ei ole sõitnud kasvõi näiteks jalgrattaga, mille kett on TÄIESTI KUIV ja kriuksuv? kas tõesti sõna otseses mõttes ei tunne, et sellist ratast on raskem vändada ja edasi liikumiseks kulub rohkem energiat kui korralikult õlitatud keti puhul? tihenditega keti puhul on määritud üks ja ilmselt kõige olulisem lüli kogu sellest kaadervärgist, aga see ei tähenda, et seal ei oleks mitte ühtegi muud liikuvat/hõõrduvat osa. pole nagu eriline raketiteadus ja jube keeruline asi, mida mõista. on isegi tehtud dynoteste, kus erinevuseks oli õlitamata ja õlitatud kett ning tagarattast mõõdetud erinevus tuli ligi hobujõud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.