Yamaha WR450F '15 - Martinez
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez
WR on peale trippi nüüd seisnud kuu aega kuna tegelesin Vstromi probleemidega ja ratas pidi minema nii ehk naa lahkamisele.
Eile sain teada, et ka see kuu ei õnnestu soovitud kohas seda tööd ette võtta.
Sõber kes pole 10 aastat lenksus olnud hakkab omale esimest ratast ostma ja pakkusin talle enda omasid prooviks / asjade meelde tuletamiseks.
Ajasin seega täna WR'i garaazist välja.
Selga istudes üllatusin kui lenksu üldse keerata ei saanud - nii rasek oli. Togisin rehvi ja see tundus enam vähem. Proovisin uuesti ja suure kangutamise peale sain lenksu keerama. Mida rohkem väntsutasin seda lihtsamalt käima hakkas kuni olukord normaliseerus.
Siduriheebel oli eos pehme kuid funktsioneeris.
Sõber tegi mõned tiirud ja ise ka veeresin veidi ringi.
Ratas soojaks sai ja võtsin ette õlivahetuse.
Õli aga masinast põhimõtteliselt välja ei tulnudki:
Õlilekkeid kui selliseid ei tuvastanud.
Samas tundub, et filtrikorpusest oli üks kolmest O rõngast puudu:
Korpuse küljes ei olnud, õlivanni ka ei pudenendu, võimalik, et kukkus kuhugi killu peale aga...
Puudus siis kinnituspoldi alune tihend, korpuses olevate õlikanalite omad olid olemas.
Läks hekel kokku tagasi ilma. Nagunii varsti jälle lahti vaja võtta. Vaatab kas hakkab lekkima.
Õlifiltri lõikasin lahti kuid sealt metalli puru/laaste ei leidnud.
Ratta ostes sain kaasa ka originaal väljalasek. Kuna "custom" lendas tripil laiali ja kiirremondi järgselt lõugas ning paukus siis viskasin originaali alla tagasi. Hääl nagu võrril nüüd.
See puks mida Saaremaal aretatud sai originaalil ei olnudki.
Originaalil oli küljes ka lambda andur(?) mida eelmisel ei olnud. Leidsin paagi alt pistiku kuhu ühendada.
Rata kokku sain siis vaatasin, et esirehv on tühi - eelnevalt maja ümber tiire tehes seda tunda ei olnud.
Lasin auto kompressoriga rehvi täis ja võtsin suuna Tartu. Mõnesaja meetri pärast juba käitus imelikult. Varsti oli rehv tühi. Lõunaka Statis lasin rehvi täis ja paarsada meetrit hiljem jälle tühi. Veeresin veel umbes kilomeetri sihtkohani ära. Seal sai keemia sisse valatud:
Käsipumbaga rõhk sisse ja esimesse tanklasse. Rehvis 0.4 bar. Uuesti rõhk üles ja järgmisesse tanklasse. 1.1 bar - rõhku juurde ja jõudsin koju tagasi.
Linnas sai käidud asju rattale proovimas. Võtsin ligi 2xOS-18 kotid (üks kott nüüd üle vist), rakmed, 3.8L rotopax ja selle analoog kinnituse.
Rakmete jaoks on vaja tekitada lisa kinnitusi ja kanistri kinnituse lahenduse peab üle vaatama. Päris bolt on ei ole.
Originaal sumpa on aga ulme kuum. 8.5km sõitu ja ainuüksi sumpa pealene plastik oli tulikuum. 10 min seismist ja püti kuumus oli ka pakiraami plaadi kuumaks kiiranud. Nii seda asja jätta ei saa. Sulatab kõik asjad üles mis saba peale panna. "Customiga" sellist probleemi ei olnud.
Eks näis kas enne mootori lahti võtmist on aega rattaga tegeleda/sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.