Trans Euro Trail - TET
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Admiral Vint kirjutas: ↑11 Juul 2021, 08:21Loadära kirjutas: ↑11 Juul 2021, 03:25Ühe kivi siiski lõpetuseks viskaks õhku- kas palun Admiral Vint, või jyrx, või kes iganes siin veel seda uut Honda 300 kantseldavad-
tegelikult väga loodan, et see "ökoTETi" tulemus ei jää lõpikuks ning teete sarnase, kui mitte parema tulemuse kulunumbrite koha pealt?
Sest mu Suzu DR350 tõesti tahab pensionile ja hetkel oleks minu silmis just see eelmainitu väga kõva pretendent seda kohta täitmaMinu kesk-eesti TETi lõigu keskmiseks jäi 3.3l/100km .. ja tehase järgi peaks vist 3,1l/100km kulu olema (korra olen pardaarvutis näinud ka numbreid 3,2l/100km, aga selle tappis ära mõni sirge maanteelõik ja veidi linnasõitu). Aga eks mootor ole uus (alles 2500km kellal) ja ma kaalun koos matkavarustuse ja muu pagasiga soliidsed 110+kg, niiet ma kahtlustan et minu poolt see 3,3l/100km või nõks alla on maksimum mis välja pigistab.
Jyrx on vähe rohkem Hondaga sõitnud, võib omalt poolt kommenteeridaAga muidu kiitus viis plussiga, väga muhe lugemine.
![]()
![]()
Ahoi,
ning esmalt tänud tagasiside eest! Ja muidugi rõõm lugeda, et nende kulu jääbki siis ka igasugu kasutustingimustes ikka pigem sinna "kolm-koma sajale" poolele, kuigi nii kuupi kui kw on ligi 2½ korda rohkem, kui mul oli! Ja eks see tehase 3,1 võib ka ju pigem "maantekuluna" mõeldud olla?
Egas minugi "eco-teti" mõtteseeme tekkis tegelt juba siis, kui ratta regamise nimel pikem linnasõõr ARKi sai tehtud ja siis veel originaal kleenukeste rehvidega ashvaldil lausa 2,6 sajale välja veeres! Aga metsa minnes pidin ikkagi valima veeremise või pidamise vahel, ning kuna valikut polnud, läksidki alla mõõt-kaks laiemad rehvid...ja egas tegelikult olles isegi 85kg + täis endurovarustus + ööbimiskola + riided + söök/vesi+ tilk bena + tööriistad jne, andis ka mul kõik kokku ilmselt sellise juba julgelt üle 100kg koorma!? Kuid ühe alla 3l/100km lõigu siiski ka oma "sõidulogist" leidsin- Illuka-Alatskivi kulgemine, kus ajasurve ja keerulisemad olud puudusid, on siiski 2,85l/100km jäänud
Ja kuna sellel rajal arutu kihutamine enivei pole "in", nagu kunagi ka rajameistri üleskutsena meelde jäi, siis võiks ju tegelikult keegi veel katsetada ning inhvot jagada, kui leidub veel maastikusuutlikke rattaid, mis siis ka TETi oludes reaalselt "kolm-koma..." kulgeda suudavad? Samas muidugi ei imestaks, kui tänapäeval ka 690-701 isendid, või Tenere 700 sinna kuluklassi kvalihvitseeruksid...kui leiduks vaid sohver, kes eelmainitutega poole gaasiga sõita suudaks!?
Mac, aga vb see 10 oli siiski hea piirang, et distsiplineeriks nagu pisut või nii!? Sest tegelikult esmalt arvasin alati, et ah, eks mõni pilt igast päevast ütleb juba kõik, vaid pisut juttu juurde ja voilaa...samas aga kirjutamise käigus pilte revideerides, ning õhtu ja õllede edenedes tundus, et oh krt, kus tegelikult peaks ikka seda ja toda ka jagada, ning nii märkamatult hakkaski "internet kitsaks jääma"...samas aga uuel päeval uue peaga üle vaadates tundus küll tihti, et kas seda kõike muud, mil tihti vaid kerge riive otseselt sõitmisega, on siis ikka vaja siia laotada?!
-

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.