Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad


Prets
Postitusi: 702
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Husqvarna 701 Enduro, uued tuuled puhuvad

Lugemata postitus Postitas Prets »

Prets kirjutas: 19 Mai 2020, 12:32

Hoi
Juhtumisi olen selle konkreetse masina nüüd omale soetanud ja ei teagi, kas peaks selle teema siin hijackima või uue tegema.
Kui ratta sain ilusti puhtalt ja läikivalt ja uueväärsena, siis nüüd erinevalt ElectroMotost olen suutnud mitu korda teda ka juba mudasse uputada. Off-roadi kilomeetreid pea neljakohaline arv täis selle pooleteise nädalaga. Järgmisena plaanis korralik põhjakaitse (obadused plastiku pihta iga kord tekitavad jõnksatusi, kui süda saapasäärde vajub) ja rutskasoojendused. Pikemat maad saab vabalt, pikim lõik mul küll Tallinn-Tartu väikese ringiga, aga tagumik ei jää kangeks selle peale. Pehme vedrustuse ja suht jäiga sadula kombinatsioon on päris mõnus.

Oeh, tundub nagu oleks eluaeg tagasi see postitus old... Ei põhjakaitset ega rutskasoojendusi pole veel, küll aga miljon muud asja.

Uus, jäigem tagavedru ootab nüüd juba pea kuu aega kaasfoorumlase [mention]villy[/mention] juures... Peaks ära tooma ja vahetada laskma, koos täishooldusega kogu vedrustusele, aga pole piisavalt seda va klotsi hetkel...

Peale viimast Männikul sõitu kudagimoodi vaatas vastu selline vaatepilt koju jõudes:
Pilt

Egas midagi, lape. Õnneks oli lukk sel korgil ammu katki ja uus tellitud Rally Raidist, nii et 15 minti hiljem oli tulemus selline:

Pilt

Peale selle on ka mul kohati kaks vasakut kätt, nagu ka sõidukaaslasel [mention]Martinez[/mention] -el, seega sai tehtud ka natuke lollust asjade üle sõitmisega. Ketikomplekt kestis ainult 11 000 kilti... Kellelegi saeketast?

Pilt

Või esirattale näiteks sisuta laagrit vaja?

Pilt

Päris palju on ratas veetnud omadega umbes sellises asendis:

Pilt

Õnneks enamjaolt on see juhtunud Streetmoto mehaaniku valvsa pilgu all, et ei oleks ainult kaks vasakut kätt.

Või on ette tulnud igas asendis või olukorras rehvivahetusi. Pean tunnistama, et ise polegi ühtegi lohvi veel lõhkunud, samas on seda teinud mitmed "vabatahtlikud abilised" :wack:

Pilt

Õlivahetusi ja muid jooksvaid hooldusi on old mitmeid, ratast on kasutatud otstarbekalt, mis liigub, see kulub. Tagarehve see hooaeg vist kuues all, samas on peamiselt olnud päris karmid kärnad, mis ei kestagi liigselt. Kilometraaži sinna 10 000 kildi kanti.

Kuna see ratas jookseb ikka sigakuumalt, siis peale teise paari pükste ära põletamise tuli midagi ette võtta ja sai lõpuks Wingsi tellimus tehtud. Tuli nii süsinikku, kui ka uus summuti. Peale jahedama jooksmise on üllatavalt arvestatavalt vähenenud ka kütusekulu ja madalamatel pööretel on tunduvalt sujuvam liikumine, isegi ilma ühegi dongli või asjata.

Pilt

Ei teagi nüüd, kas oleks old mõnel muul rattal minu kasutuse ja mõõtude juures üldse varianti? Mõni kaljukindlalt arvab, et SER oleks sobivam, a seda pole enam... Seda enam, et päris tihti ikka õnnestub rattal ka uputatud saada...

(togi)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”