Trans Euro Trail - TET

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2547
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 229 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas ranel » 11 Juul 2021, 09:12

Kavastu praamimees on jah läbi hammustanud selle, et mootorratturite pealt saab kenasti teenida.



http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6405
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 855 korda
Tänatud: 699 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 12 Juul 2021, 11:15

Loadära kirjutas:
09 Juul 2021, 03:24

Aga kuna siia enam järgmist pilti ( kas 10 pildi piirang per postitus siis vms?) lisada nagu ei õnnestu, peab vist selle lõiguga siinkohal lõpetama.

Vatara aga. :bsmile: Nüüd saab 20 pilti panna.


Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, kasutajaliideste- (UI) ja kasutajakogemuse disain. (UX) .http://www.digitalfruit.ee

Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1878
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 209 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Maaks » 12 Juul 2021, 14:26

ranel kirjutas:
11 Juul 2021, 09:12

Kavastu praamimees on jah läbi hammustanud selle, et mootorratturite pealt saab kenasti teenida.

Praamimees ei määra hindasid - Luunja Vald määrab :-)
https://luunja.ee/kavastu-parv

Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/


Loadära
Postitusi: 436
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 107 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära » 14 Juul 2021, 00:34

Admiral Vint kirjutas:
11 Juul 2021, 08:21
Loadära kirjutas:
11 Juul 2021, 03:25

Ühe kivi siiski lõpetuseks viskaks õhku- kas palun Admiral Vint, või jyrx, või kes iganes siin veel seda uut Honda 300 kantseldavad-
tegelikult väga loodan, et see "ökoTETi" tulemus ei jää lõpikuks ning teete sarnase, kui mitte parema tulemuse kulunumbrite koha pealt?
Sest mu Suzu DR350 tõesti tahab pensionile ja hetkel oleks minu silmis just see eelmainitu väga kõva pretendent seda kohta täitma ;)

Minu kesk-eesti TETi lõigu keskmiseks jäi 3.3l/100km .. ja tehase järgi peaks vist 3,1l/100km kulu olema (korra olen pardaarvutis näinud ka numbreid 3,2l/100km, aga selle tappis ära mõni sirge maanteelõik ja veidi linnasõitu). Aga eks mootor ole uus (alles 2500km kellal) ja ma kaalun koos matkavarustuse ja muu pagasiga soliidsed 110+kg, niiet ma kahtlustan et minu poolt see 3,3l/100km või nõks alla on maksimum mis välja pigistab.
Jyrx on vähe rohkem Hondaga sõitnud, võib omalt poolt kommenteerida :)

Aga muidu kiitus viis plussiga, väga muhe lugemine. :bsmile: :bsmile: :bsmile:

Ahoi,

ning esmalt tänud tagasiside eest! Ja muidugi rõõm lugeda, et nende kulu jääbki siis ka igasugu kasutustingimustes ikka pigem sinna "kolm-koma sajale" poolele, kuigi nii kuupi kui kw on ligi 2½ korda rohkem, kui mul oli! Ja eks see tehase 3,1 võib ka ju pigem "maantekuluna" mõeldud olla?
Egas minugi "eco-teti" mõtteseeme tekkis tegelt juba siis, kui ratta regamise nimel pikem linnasõõr ARKi sai tehtud ja siis veel originaal kleenukeste rehvidega ashvaldil lausa 2,6 sajale välja veeres! Aga metsa minnes pidin ikkagi valima veeremise või pidamise vahel, ning kuna valikut polnud, läksidki alla mõõt-kaks laiemad rehvid...ja egas tegelikult olles isegi 85kg + täis endurovarustus + ööbimiskola + riided + söök/vesi+ tilk bena + tööriistad jne, andis ka mul kõik kokku ilmselt sellise juba julgelt üle 100kg koorma!? Kuid ühe alla 3l/100km lõigu siiski ka oma "sõidulogist" leidsin- Illuka-Alatskivi kulgemine, kus ajasurve ja keerulisemad olud puudusid, on siiski 2,85l/100km jäänud ;)

Ja kuna sellel rajal arutu kihutamine enivei pole "in", nagu kunagi ka rajameistri üleskutsena meelde jäi, siis võiks ju tegelikult keegi veel katsetada ning inhvot jagada, kui leidub veel maastikusuutlikke rattaid, mis siis ka TETi oludes reaalselt "kolm-koma..." kulgeda suudavad? Samas muidugi ei imestaks, kui tänapäeval ka 690-701 isendid, või Tenere 700 sinna kuluklassi kvalihvitseeruksid...kui leiduks vaid sohver, kes eelmainitutega poole gaasiga sõita suudaks!? (togi)

Macintosh kirjutas:
12 Juul 2021, 11:15

Vatara aga. :bsmile: Nüüd saab 20 pilti panna.

Mac, aga vb see 10 oli siiski hea piirang, et distsiplineeriks nagu pisut või nii!? Sest tegelikult esmalt arvasin alati, et ah, eks mõni pilt igast päevast ütleb juba kõik, vaid pisut juttu juurde ja voilaa...samas aga kirjutamise käigus pilte revideerides, ning õhtu ja õllede edenedes tundus, et oh krt, kus tegelikult peaks ikka seda ja toda ka jagada, ning nii märkamatult hakkaski "internet kitsaks jääma"...samas aga uuel päeval uue peaga üle vaadates tundus küll tihti, et kas seda kõike muud, mil tihti vaid kerge riive otseselt sõitmisega, on siis ikka vaja siia laotada?! :roll:

-

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 934
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM 690, GSX650F
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy » 14 Juul 2021, 13:06

Loadära kirjutas:
14 Juul 2021, 00:34

Ja kuna sellel rajal arutu kihutamine enivei pole "in", nagu kunagi ka rajameistri üleskutsena meelde jäi, siis võiks ju tegelikult keegi veel katsetada ning inhvot jagada, kui leidub veel maastikusuutlikke rattaid, mis siis ka TETi oludes reaalselt "kolm-koma..." kulgeda suudavad? Samas muidugi ei imestaks, kui tänapäeval ka 690-701 isendid, või Tenere 700 sinna kuluklassi kvalihvitseeruksid...kui leiduks vaid sohver, kes eelmainitutega poole gaasiga sõita suudaks!? (togi)

Rahulik TET kulgemine 690-ga olen saanud ca 4,5L/100km. See siis ka koos pagasiga. Ise ca 100kg + varustus. Veidi üle 5 läheb 110km/h+ maanteel. Alla 4 numbrit pole näinud. Iga tankimine nullin ära. Teiste 690-te seltskonnas mul pigem säästlik ratas/sõidustiil


motoreis
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 25000km ls
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas motoreis » 14 Juul 2021, 13:57

Honda CB500X rattaga on ka TETil normiks 3L/100km kohta. Sõidan rahulikult, täisvarustuses ratas. Ratas ise 200kg+sõitja+varustus.


Loadära
Postitusi: 436
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 107 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära » 14 Juul 2021, 14:25

motoreis kirjutas:
14 Juul 2021, 13:57

Honda CB500X rattaga on ka TETil normiks 3L/100km kohta. Sõidan rahulikult, täisvarustuses ratas. Ratas ise 200kg+sõitja+varustus.

Ai krt, see teeb muidugi pisut "kadedakski, kui ka juba oluliselt suurem/võimsam (500ccm/u.50hp?) kahepütinegi sama kuluga kulgema pannakse! (w)
Aga kas sõidab (sama kuluga?) siis ära ka kõik keerulisemad (liiva jne?) kohad? Vaatasin kiire otsinguga netist, et selline kõrgem, välimuselt natuke nagu ADV ratta nägu küll...samas aga ikkagi valuveljed, sumps(kat)kõhu all, ehk et mitte eriti hea palke ületada jne?

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Loadära
Postitusi: 436
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 107 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära » 14 Juul 2021, 14:28

Ahjaa, ja üks täitsa TETi teema küsimus oleks ka siiski taas- kas keegi hiljuti sõitnu oskaks öelda eraldi saartele jäävad kilometraazid...no mitte nii km täpsusega loomulikult, aga mingid +/- paarkümmend km suurusjärgud, siis Hiiumaa eraldi....ja Saaremaa/Muhumaa osa? :bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

motoreis
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 25000km ls
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas motoreis » 14 Juul 2021, 16:10

Loadära kirjutas:
14 Juul 2021, 14:25
motoreis kirjutas:
14 Juul 2021, 13:57

Honda CB500X rattaga on ka TETil normiks 3L/100km kohta. Sõidan rahulikult, täisvarustuses ratas. Ratas ise 200kg+sõitja+varustus.

Ai krt, see teeb muidugi pisut "kadedakski, kui ka juba oluliselt suurem/võimsam (500ccm/u.50hp?) kahepütinegi sama kuluga kulgema pannakse! (w)
Aga kas sõidab (sama kuluga?) siis ära ka kõik keerulisemad (liiva jne?) kohad? Vaatasin kiire otsinguga netist, et selline kõrgem, välimuselt natuke nagu ADV ratta nägu küll...samas aga ikkagi valuveljed, sumps(kat)kõhu all, ehk et mitte eriti hea palke ületada jne?

Mul ta Rally Raid toodanguga kõrgemaks pole tehtud, aga vahetades rehve kõrgema(kitsama 150/70, originaalis 160/60) profiili vastu kerkis ka niigi kõrge kliirens veel 1-2cm võrra. Eks palke ületan ettevaatlikult, kõhu all õlivanni kaitseks on ka tagasihoidlik kaitse, mis natukene leevendab. Kivide ja palkide otsas liigselt ei turni. Tetil olen liivast ja takistustest üle saanud. Et jagame hiljutist sama kogemust, et Setumaal sain raudteetammil üle langenud puu ikka ära sõidetud, millest sa kirjutasid. 3L 100km kohta on reaalne, üliöko mootorike. 4-6L võtab kiirustel üle 100km/h. Mäkke veab ka alati ise, madalatel pööretel jaksu kõvasti, sõber Kawasaki X300ga pidi kõvasti pöördeid andma ja jalgadega hoogu juurde andma ja käike madalamaks sättima. Eks TET Setumaa lõik ongi selle minu Honda mugavuste piir, grammike veel raskemaks ja võib hätta jääda. Sõitja oskused siinkohal ka tagasihoidlikud.

RallyRaid pakub ka kodaratega rattaid. Seni on valuveljed valule vastu pidanud (crash) :)

Kasutaja avatar

iSlanderEST
Mode
Postitusi: 417
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 14 Juul 2021, 16:15

Loadära kirjutas:
14 Juul 2021, 14:28

Ahjaa, ja üks täitsa TETi teema küsimus oleks ka siiski taas- kas keegi hiljuti sõitnu oskaks öelda eraldi saartele jäävad kilometraazid...no mitte nii km täpsusega loomulikult, aga mingid +/- paarkümmend km suurusjärgud, siis Hiiumaa eraldi....ja Saaremaa/Muhumaa osa? :bsmile:

Saarte träkid hetkel veel valed üleval... Kui soovid, siis mul on õige olemas, koos Misso uue lõiguga

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
Honda CRF1000L Africa Twin, Husqvarna 701 Rally

Kasutaja avatar

attrs
Postitusi: 128
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: XT660Z
Asukoht: Laagri

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas attrs » 14 Juul 2021, 19:45

Kuidas seda Piirsalu raketibaasi osa võtma peab? Tulin Paldiski poolt mööda Turvaste teed, hoidsin vasakule metsarajale, "väravatest" läbi ja vasakule. Seal oli ees 2 jälge, üks läks mööda metsasihti kuid mööda seda kulgedes hakkas navi peagi kurma, et olen rajast mööda sõitnud. Keerasin ringi ja suundudes tagasi nägin 5m enne ärakeeramist veel üht sobiva suunaga jälge.

Seda sai sõita ca 30 meetrit kui ees ca 4m kõrge killustikust kuhi. Kohe kuhja ääres märkasin paremale suunduvaid jälgi. Rada oli konarlik kuid selgelt oli seal enne mind ka keegi käinud. Sain veel ca 20m edasi kui rada lõppes kahe kuhja vahel. Sealt tagasi rajale saamine oli tükk maad suurem ettevõtmine kui tupikusse jõudmine ning otsustasin selleks korraks joone alla tõmmata.

Mis rada pidi seal tulnuks liikuda? Rada juhataks justkui otse üle kuhja kuid jälgede järgi polnud seda keegi isegi proovinud.

Täpsemalt see lõik:

TET.jpg

Naviks OsmAnd + viimane rada.

Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1707
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 144 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas simp » 14 Juul 2021, 20:15

attrs kirjutas:
14 Juul 2021, 19:45

Kuidas seda Piirsalu raketibaasi osa võtma peab? Tulin Paldiski poolt mööda Turvaste teed, hoidsin vasakule metsarajale, "väravatest" läbi ja vasakule. Seal oli ees 2 jälge, üks läks mööda metsasihti kuid mööda seda kulgedes hakkas navi peagi kurma, et olen rajast mööda sõitnud. Keerasin ringi ja suundudes tagasi nägin 5m enne ärakeeramist veel üht sobiva suunaga jälge.

Seda sai sõita ca 30 meetrit kui ees ca 4m kõrge killustikust kuhi. Kohe kuhja ääres märkasin paremale suunduvaid jälgi. Rada oli konarlik kuid selgelt oli seal enne mind ka keegi käinud. Sain veel ca 20m edasi kui rada lõppes kahe kuhja vahel. Sealt tagasi rajale saamine oli tükk maad suurem ettevõtmine kui tupikusse jõudmine ning otsustasin selleks korraks joone alla tõmmata.

Mis rada pidi seal tulnuks liikuda? Rada juhataks justkui otse üle kuhja kuid jälgede järgi polnud seda keegi isegi proovinud.

Täpsemalt see lõik:
TET.jpg

Naviks OsmAnd + viimane rada.

Seal paneb GPS segast, jah. Ma olen sõitnud sellest suurest kuhjast vasakule(murdunud puust mööda - viimati oli see küll likvideeritud, aga servades on kännud). Sealt ca 50m edasi ja siis läheb postidega märgistatud siht kergest mudast läbi järgmise tee peale. Sealt läbi, uue tee pealt paremale ja oledki raketibaasis.

Ehk siis kaardi pealt vaadates natuke pikemalt ida poole ja siis alla ja tagasi läände.

@Admiral Vint saab selgitava video ka panna eelmisest korrast.

Kasutaja avatar

attrs
Postitusi: 128
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: XT660Z
Asukoht: Laagri

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas attrs » 14 Juul 2021, 20:23

Siis olingi algselt õigel rajal, mudane ja madalate värviliste postidega märgistatud siht. Ilma asjata pöörasin ringi.


Raitsraisk
Toetajaliige
Postitusi: 259
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Tsikkel: F650
Asukoht: Laagri
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk » 14 Juul 2021, 23:40

Kütusekulu komakohtade mõõtjaid võin nüüd vast rõõmustada oma numbritega. Mais Paldiski-Antsla lõigul 6-11 l/100. F650 '98 värskelt hiinaremonditud karpadega. Mõned reipamad mudastsaabkiireminiläbikuitahkest lõiked jäid ka trassi peale.


jyrx
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Honda CRF300L Rally
Tänatud: 13 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas jyrx » 15 Juul 2021, 00:10

CRF300L Rally kütusekulust. Ma pole täpselt mõõtnud, aga kompuuter näitab ilmselt pisut vähem tegelikust. Kuna mootor lahja, siis näiteks tet-i sõites pikkadel rmk sirgetel gaas pidevalt põhjas. Keskmist nii näitab üle 3,5-e. Väikseim number, mis olen näinud, oli 2,8 - sõitsime neljakesi siis tlnst Rõuge Tuurile mööda kruusateid ja tolmavad teed ei lubanud sugugi peale keerata. Eelmine tsikkel VTR1000S võttis 10 alla st praegu olen komakohta taga ajamatagi rõõmus.

Kasutaja avatar

Admiral Vint
Postitusi: 115
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Admiral Vint » 15 Juul 2021, 07:47

eks see oleneb sõidustiilist ka... kuna ma sõidan TETi vanaema tempos, on minu kulu ilmselt ka väiksem :)

2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC ja Honda CRF300 Rally


Loadära
Postitusi: 436
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 107 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära » 15 Juul 2021, 09:05

No selge...ühesõnaga tunub, et kõik Hondad, kubatuurist hoolimata, kulutavad siis ka TETil ühtemoodi- ülim säästureziim 2,8...peal hoides aga üle 3,5 ka ei lähe :mrgreen:

Aga ikkagi, kas keegi oskaks ehk öelda saarte kilometraazid, siis praamide järgi eraldatuna- Hiiumaa osa ja Saare/Muhumaa osa...siis suurusjärgudki +/-paarkümmend km täpsusega?

iSlanderEST kirjutas:
14 Juul 2021, 16:15

Saarte träkid hetkel veel valed üleval... Kui soovid, siis mul on õige olemas, koos Misso uue lõiguga

No sooviks ikka, kui seal vahe hetkel veel kehtivaga märkimisväärne (...aga Misso on mälu järgi ju üldse kuskil kagunurgas, mitte saartel)?

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

arxman
Postitusi: 6
Liitunud: 02 Mär 2015, 10:29
Tsikkel: NX650,XL650V, VN1500,Ural M67
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas arxman » 15 Juul 2021, 10:19

@Loadära
Kilometraaz sõltub mis TETi faili kasutada, hetkel TET kodukal olev fail peaks olema jätkuvalt veel vale ning saarte trass palju lühem.

image.png

Ise käisin 3ndlt tagasi sõitmas, siis oli alljärgnev versioon saada

image.png

Kogutrass kokku saartel oli umbes 850km kanti ilma praamikilomeetrita, sellest
Muhu ~ 110 km
Saaremaa ~ 455km
Hiiumaa ~ 290 km

@randel Saab sulle kindlasti anda uuema ja parema faili kui on TETi kodukal hetkel saada kui soovid kohe peale lennata.


Loadära
Postitusi: 436
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 107 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära » 15 Juul 2021, 11:08

arxman kirjutas:
15 Juul 2021, 10:19

Kogutrass kokku saartel oli umbes 850km kanti ilma praamikilomeetrita, sellest
Muhu ~ 110 km
Saaremaa ~ 455km
Hiiumaa ~ 290 km

@randel Saab sulle kindlasti anda uuema ja parema faili kui on TETi kodukal hetkel saada kui soovid kohe peale lennata.

No seepeale ei oska muud öelda, kui et- "aitähh, sõber!" :mrgreen:

Ma oma visaaulse hinnangu põhjal olin siin ikka lootuses-ootuses, et ehk on Hiiumaa mingi maks. 200 ja Saare-Muhu osa siis ehk 400 kokku vms...ja paningi siis eile ikkagi nädalavahetuseks seal toimuvale orienteerumisele nime ka kirja! No et siis oleks juba rohkem kui üks põhjus minna ja saaks oma "TET-ekspressiga" ka selle puuduva saarte osa purki- mõte oli homme Saaremaa kaudu sinna sõita, siis laupäeval pläristaks GPS asemel pisut kaardiga seal motoo.-l, väike seltsielu jne...et pühapäeval paras siis Hiiumaa kaudu tagasi tiksuda!
Aga no kui vaadata nüüd neid km numbreid, siis senise kogemuse põhjal peale Saare-Muhu 555km (...ehk selle 125-ga mingi 15-16h sadulapäev?) küll vist erilist orienteerujat enam pole...ja peab vist midagi-kuidagi ringi mängima!?
PS! Ahjaa, et ennem saarte osa tuleb ju siit Tamsalu tagant Virtsu ka veel sõita... :wack:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

hmm
Postitusi: 204
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas hmm » 15 Juul 2021, 11:12

Loadära kirjutas:
15 Juul 2021, 11:08

PS! Ahjaa, et ennem saarte osa tuleb ju siit Tamsalu tagant Virtsu ka veel sõita... :wack:

Tõmba joonlauaga kaardile sirge joon ning püüa sõites sellest joonest väga vähe kõrvale kalduda ;) Tuleks päris huvitav rada.


Prets
Postitusi: 437
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Prets » 15 Juul 2021, 14:10

Saarte osa tuleb sinna tuhandekanti ära jah, meil oli Tartust suht otse (trasse ja kruusa) tulles 1450 kilti kogu neljapäevane matk ja me jätsime saartel osad lõigud välja ja nüüd ümber tehtud kah.

(togi)
Kasutaja avatar

iSlanderEST
Mode
Postitusi: 417
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 15 Juul 2021, 18:05

Spoiler
Näita
arxman kirjutas:
15 Juul 2021, 10:19

@Loadära
Kilometraaz sõltub mis TETi faili kasutada, hetkel TET kodukal olev fail peaks olema jätkuvalt veel vale ning saarte trass palju lühem.
image.png

Ise käisin 3ndlt tagasi sõitmas, siis oli alljärgnev versioon saada
image.png

Kogutrass kokku saartel oli umbes 850km kanti ilma praamikilomeetrita, sellest
Muhu ~ 110 km
Saaremaa ~ 455km
Hiiumaa ~ 290 km

@randel Saab sulle kindlasti anda uuema ja parema faili kui on TETi kodukal hetkel saada kui soovid kohe peale lennata.

Jagasin ka juba õiget versiooni talle

Kes tahab uut TETi faili, mille @randel on kokku pannud, siis võib ka minuga ühendust võtta. Siis üleslaadida ei tahaks, sest kui uus versioon tuleb, siis see jääks ripakile

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
Honda CRF1000L Africa Twin, Husqvarna 701 Rally

Kasutaja avatar

iSlanderEST
Mode
Postitusi: 417
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
Asukoht: EU
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 16 Juul 2021, 08:30

Uus fail on üleval! Palun uuendage! @jyrx tehtud Misso osa sees

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
Honda CRF1000L Africa Twin, Husqvarna 701 Rally


jyrx
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Honda CRF300L Rally
Tänatud: 13 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas jyrx » 20 Juul 2021, 01:15

Täna sai Eesti TET-ile ring peale. Peale Söörömööd tegin pühap-esmasp Virtsu-Valga-Taheva lõigu. "Randeli kolmik" ei tundunudki eriti hirmus krossi rehviga. Kõige äkilisem oli hoopis Taagepera-Valga vahel see liivane tõus, kus enne üles jõudmist väike hüpe nagu tsiklite mäkketõusul.

Nüüd otsaga Läti TETil. Esimesed 2h Lätit Taheva sanatooriumi alt Valka alla igavad küll polnud. Oli lenksu kõrgust heina, hetkel küll kergelt läbitavaid poolkuivanud mülkaid kui ka mitu kilomeetrit pikk endurorada liivas, kus saba peal olev pagas lihtsalt peale keerata ei lasknud.

Homme Riia ja Kurzeme poole edasi. 9000km õlivahetuse plaanin Riias veel teha.

Kasutaja avatar

biker.bot
Mode
Postitusi: 62
Liitunud: 07 Dets 2016, 16:24
Tänatud: 21 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas biker.bot » 21 Juul 2021, 11:56

Metsas sõidu keelu teema poolitatud: Kas siis metsas võib sõita või mitte? / päästeamet / tuleoht / 2021 juuli
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f= ... 4&p=862850
TET teemalinne vestlus jätkub allapool tavapäraselt.


jyrx
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Honda CRF300L Rally
Tänatud: 13 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas jyrx » 21 Juul 2021, 22:17

Mõni sõna veel Läti TETist. Olen jõudnud Kolka neeme lähedale ja telgin Liivi lahe kaldal.

Kõige nõudlikumad lõigud seni olnud Saulkarsti ja Riia vahel ning vahetult peale Riiat. Liiv on märksõna. See on hästi peenikese fraktsiooniga sealkandis, nagu tuhk. CRF300 Rallyga polnud sugugi niisama läbisōitmine. Aitasin Jurmala lähedal ühed offroadi mehed ka liivast välja.

24C04A88-ADB2-416C-8E35-7659E8EFD96C.jpeg

Legend Viktor Tšoi hukkumispaigale on mälestusmärk rajatud ning iga aasta 15.08 pidi seal maanteel mälestuskontsert toimuma.

078EE5AF-E5E9-4A14-AF08-A89253306EC5.jpeg
Tsoi

Muidu siinmaal ka viljakoristamise aeg. Oder võetud, hetkel nisu käsil. Ja ilm hea.

A68D7122-872D-45F9-96B0-9379EE47A4A4.jpeg

Loadära
Postitusi: 436
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 107 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära » 22 Juul 2021, 15:21

Ahoi,

et kuna mu siinsed eelmised "Minu TET" laadi postitused kvalihvitseerusid vist lugemismaterjaliks küll (...ilmselt tingituna küll pigem välisreisikirjelduste nappusest? No et raskel ajal on ka ..... laululind :mrgreen: ), siis otustasin ikkagi pisut lisa toota. Ehk siis järgnev(ad) üllitis(ed) võiks olla alapealkirjaga "SaarteTET", ehk kuidas ma motoorienteerumas käisin! Sest jah, paraku tuleb ka viimasest pisut juttu teha, kuna see määras ja mõjutas omajagu ka mu TETi "sooritust"...
Aga asjast- modra siis endiselt sama, ehk see 125 4t "säästu-Honda". Kuid algtõuke alljärgnevaks sündmuste jadaks andis hoopis taaskordne leid StreetMoto raiperehvi rõugust- läksin sinna üldse oma Triumphile järgmist kruusakõlbulikku, ehk mõnd GS meeste ärapõlatut TKC70 vms "universaal-nahaalrehvi" leidma, kui sealt pinnakihist hakkas kohe silma hoopis harvaesinev R17 täitsa korralik "kärn", ehk Mitase E-09! Ja kuigi selle 120/90 mõõt on küll lisaks laiusele ka kõrguses samm suurem originaalist, siis tundus, et see võiks mul sinna ära mahtuda küll...ja nii oligi:

20210719_110229.jpg

Ja kuna endalgi oli pisut kipitama jäänud, et toona jaanipäeva paiku saartele ei jõudnudki, ning samas RõugeRetkel ka mõned tuttavad ikka mahitasid, et asi see siis Hondaga juba orienteerumagi tulla oleks, kui kunagi rollerigagi käidud...siis peale sellist rehvileidu oligi plaan lukus, ehk kaks kärbest ühe hoobiga- saarte TET+Söörömöö etapp sama soojaga, mis see siis ära ei ole?! :idea:
Ise muidugi olin alul ilge optimist, et reedel vara alustades sõidaks Muhu/Saaremaa ära (...et pärast sama nv. toimuva enduroGP tõttu mingeid rajakattuvusi vms. tõrkeid poleks), siis laupa orienteeruks ja hullaks niisama...ja pühapäeval paras pohmelli leevenduseks pisut Hiiumaal peale tiksuda. Aga selle plaani muidugi pihustasid ja põrmustasid kohe ksf. @iSlanderEST , kes mulle värskeima rajafaili ulatas, ja @arxman , kes ka need kilometraazimahud kenasti oodatust olulisemalt suurematesse numbritesse pani...
Seega tundus siis oluliselt mõistlikum plaan "vastupäeva" käima keerata- reede Tamsalu-Tln-Hiiumaa, siis laup orienteerumine, ja pühapäev/esmaspäev jätta Saare/Muhumaa ja "joonlaua" järgi Tamsallu tagasi sõiduks, nagu ksf. @hmm soovitas. Igaljuhul haises mingi pooleteisttuhande (võsa)kilomeetri järele ja seda juba kolme päeva ei topi...vähemalt mitte selle ratta/sohvri võimetega! :mrgreen:

Nii saingi siis reedel pisut peale kella 8.oo tule kolvile, et Peetri põrkega (...kus oli vaja siis patareid.ee nimelisest butiigist üks orienteerumisürituseks tarvilik USB-pesa kaasa haarata) ikka ennem kella 11.30 Rohukülla (loe-viimane soodus praam R-P hinnaskeemis!) jõuda. Ja korrektsuse huvides, et jõudma pidi siis ikkagi juba Martna külje alt end taas TETile aidates, kus viimati Paldiski poole pöörasin. Õnneks seal aga mingeid mülkaid teele ei jäänud, kui just ashvaldil sulanud salakavalaid pigimülkaid mitte arvestada, ja nii siis jõudsingi kogu oma kolaga kenasti 11.30 alanud seansile :)

20210716_114031.jpg

Laevaaega siis kasutasin lisaks lõunale veel "rajaplaneerimstele", ning hoolimata suht kleenukesest kütusekulust, tegi muret tanklate teema- hinnaguliselt pool paagist oli juba atmoshvääri auranud, aga samas Hiiumaa kaarti "zuumides" ei täheldanud ühtegi tanklat enamvähem "rajal"- nii Kärdla kui Kõrgessaare, käisid kauges kaares kulgemisjoonest mööda...kuniks Guugelmäps aitas inhvoga, et Jetoil on kenasti esindatud ka Heltermaal, mis hetkel ka kenasti avatud jne.! Tunduski parim valik, kui ees ootab u.300km tundmatul pinnasel... seega hakkasingi kohe maabudes paarist eelnevast Hiiumaalkäigust tuttavat punast logo otsima...nagu otsustas hakata ka minu saarte seiklus, kuna seda logo lihtsalt polnudki! Nii siis keerutasingi eeldatavas kohas paar korda edasi-tagasi, ka tiba vastasuunavööndit eirates, kuni lõpuks märkasin...ja siis juba v'ibolla pisut ka "kerg-jalg-teeliike" eirates end sadamakaile keerasin. Sest tegu oli vist siiski pigem paaditanklaga, mis kai peal teadupärast suuremat reklaami ei vajagi :wack:

20210716_125046.jpg

Aga sama suur, kui oli mu rõõm äsjaleitust, oli ka pettumus, kui pidin seal kinniseid galonkakapi uksi lõgistama ja tõdema, et läbi nende pole võimalustki tankimispüstolit haarata, ega täheldanud samas ka ühtegi prigu, kuhu Swedbanki Gold`skeemi plastikraha sokutada vms...kuniks kõrval kaiveerel loksuva kaatri peremees soovitas, et tankla töötab küll, helista lihtsalt seal kapiuksel oleval numbril! Valisingi siis numbri, mis oli aga siis ühtlasi "sadamakapteni" number- selle, kes peab siis laevu vastu võtma ja ära saatma jne...ning nagu äsja selgus, siis ka tanklat opereerima, samas kui kõik muu siin ümberringi käib ammu juba kahe klahvivajutuse, või kaardiviipega!? No ühesõnaga esmane reaktsioon kõnetorus oligi, et tal on vaja äsjasaabunud laev tagasi saata, seega alles peale 13.xx saab tulla. Ma siis jällegi, et egas see keskpäevane praam ehk niiii tähtis ka pole, eriti kui kell alles 12.50...äkki jõuab ikka ennam tulla ja mulle kas või ukse/kraani avada, küll ma edasi juba ise hakkama saan... No ja siis minut hiljem vänderdaski tallapressi seljas, muidu küll igati rõõmsatujuline, kuid pisut vaid jäänud "ajaakna" pärast muretsev pealik kohale! Ja oli siiralt rõõmus, kui üsna kähku hakkama sain- vaid 5,6 vms liirtit läks, võrreldes kaatrite tavalise 200++ kogustega...aga kui kohe ka maksta tahtsin, siis selguski aja pärast muretsemise teine põhjus- seda saab teostada vaid tema offisis suures sadamahoones! Halloooo...tehnikasajand?! Ja nii ma seal siis hetk hiljem seisingi, "sadamadirektori" kabinetis, pangakaart näpus...no umbes nagu veerandsajand tagasi koolidirektori kabinetis, siis vaid pangakaardi asemel suitsukoni kui asitõend sõrmede vahel vms :D

20210716_125529.jpg

Ühesõnaga, see oli mu viimase aja pikim ja põnavaim tankimine, väldates pea veerandtunni, ehk siis nii 3min per liiter...seega kel aega vabalt käes, soovitan! Sest suhtluse koha pealt oli sadamakapten igati lahe sell...ning ma loodan, et peale seda, kui ta kõik oma arvutid seal mu kümnekonna euro kasseerimiseks ka lõpuks taaskäivitanud sai (...sest mingi elektritõrge veel vürtsitas olukorda!)...vast ta ikka lahkuvale laevale vähemalt järele lehvitama minna ikka jõudis :ner:

Minul aga oli algselt korraks õhkõrn lootus sinna saarele startides- ehk ikka oli see öeldud 290km pigem liialdus ja jõuan ikka 18.30 ka sinna Sõru-Triigi paadile (ehk siis peale tankimist oli jäänud 5h 30m sõiduaega!), et siis lõpuks ka korra sellest legendaarsest motoo. eelõhtusest "nõrgestamsisest" osa saada. Ja esimese komandiku ma vist ka olin "graahvikus", sest kuskil Kärdla lennujaama kandis täheldasin, et 1h 50m on kulunud ja juba u.100km tehtud...aga nagu hiljem selgus, et sealtpoolt alles tegelik ohvrõud algab! Mul muidugi algas see meeldiva momendiga, kui Tahkuna endiste "baaside" juurde jõudsin- seal siis miski parkimplatsi kõrval selline suurem ja pikliku "küüruga" mägi, umbes nagu draakoniselg, kus laugem tee piki mäeharja kulgeb ja ka GPSi rada juhatas sealt ashvaldiparklast üles põhja poole ja ilmselt oli mõeldud mööda mäeharja tagasi? Aga nii minema hakates päris hästi joonest/rajast aru ka ei saanud seal puude all, kuniks märkasin kitsukest kivisemat rada, mis sama pika mäe peale hoopis külgepidi üles viis! No ja ju siis rehvlektoorselt sellist nähes keerasin kohe rattanina sinna peale ja rattale ka siis loomulikult peale niipalju kui jõudsin...ning kõvema sidurikräunatuse saatel lõppfaasis sain isegi juba jalga maha panemata üles! Ja kuigi oli mitte väga pikk tõus, samas aga üsna terava lõpuga, siis pärast muidugi kahtlesin, kas see just täpselt nii TETi osana mõeldud oli? Kuid samas oli hea meel, et sellisegagi sealt üles sain- järelikult olime ka motoo. etapiks lõpliklut valmis! :D

20210716_154614.jpg

Aga egas seda rõõmu suutlikusest pikalt nautida ei lastud, sest järgmine hetk hakkasid juba Tahkuna rannarajad, mis igasuguse enesekindluse alla võivad lasta. Pehmel liival, kurvid rajal, puud vasakul ja paremal jne...Hiljem selgus muidugi, et see vaid oli soojendus- loomulikult ei saanud rada jätta läbimata ka Kaibaldi "kõrbe", kus liiv vaat et veel vähemgi kannab, kui Piusal, või ksf. @jyrx eelmises postis :P

20210716_163444.jpg

Seega siis tegelikult õigel TETi mehel peaks olema vist vähemalt oma 50 eri varjundit liiva kohta võtta, no umbes nagu eskimotel lume kohta pidi olema(...kui see siiski legend pole?)...sest just siis, kui sa arvad, et enam hullemaks ei saa minna, algab Kõpu ps! Ja seda veel oma paarkümmend km vedelas, ja siis veel vedelamas liivas, ning kui sul on 125 kuupi 4t, mis antud olukorras pöördesse minna ei jaksa, kiirust kogude ei jaksa, seeläbi ka "kergeks" ei lähe, siis...ühesõnaga nii ma laveerisin seal hirmsa kräunutamise saatel 20-30-40, vb mõnel helgemal hetkel ka 50kmh-sest mõnes sirgemas "jäljes" sai ehk vahest ka teiselt kolmadale vahetada, aga siis kolmadaga jaksas vaid täpselt hoida seda, mida teisega üles olid kerinud...kuniks mõni suurem puuoks vms sundis taas rajal "poolt" vahetama ja pehmemat keskosa ületades oli vägagi tõenäoline taas pool kiirusest ära kaotada vms! :mrgreen:

Sedasi see teine kolmandik Hiiumaast siis kustutas ka igasuguse lootuse viimasele Sõru praamile jõuda, seega viimasel kolmandikul lasin juba isegi tempo alla, et lisaks piltidele ka kohvipausi Luidja söögitares teha jne...kuni poole kaheksa paiku jõudsin saare alla otsa välja, kus siis tankimise ja meeldivama äraolemise nimel ikkagi paar km "eirasin" TETi ja tegin väikese haagi Ellamaa COOPi ja tanklasse. Ja sealt siis juba TETIi "Sõruharu" umblõppu öömaja otsima ja nii ma siis lihtsalt nautisingi seal mingis suht inimtühjas rannas suplust ja päikeseloojangut parimal võimalikul moel!

20210716_210209.jpg

Aga kuna see sealne saaretevaheline harv laevaliiklus, käies vist vaid 3x päevas, pisut määras ka minu plaane- ehk kui 18.30 paadile ei jõudnud, siis uus katse hommikul 8.15 vms! Nii ka minul siis, aga eriti araks tegi veel inhvo kodulehelt, et vabamüüki tuleb ainult X-laevameetrit! Ja kui tahad kindlalt pardale pääseda, siis ole "piletiluugis" valmis juba tund enne laeva väljumist, ehk siis, kui vabamüük avaneb! Seega tuli minulgi juba varahommikul kohmitsema hakata, et ennem kella 7 paiku sadama minekut jõuaks ikka ka esimestes päikesekiirtes avanenud "nõrgestamisjärgne hommikuidülli" taas kenasti kokku pakkida :|

20210717_065517.jpg

Laevale jõudes selgus siiski, et hoolimata laupäeva hommikust, jäi teine ikkagi veerandtühjaks ja hommikune tund varem sinna sättimine oli asjatu vaev...samas aga maha jäädes poleks järgmisega enam õigeaegselt üritusele jõudnud! Mis samas edasist asjade kulgu meenutades poleks ka võibolla kõige kehvem variant olnudki!?

Ühesönaga kenasti Saaremaale saanuna, panin Angla tuulikute ristis oma "TETi kilomeetrid" seisma, ja keerasin Mätja poole motoo. osa saama.
Aega oli kenasti seal ka lõpuks oma telk lahti pakkida, modrale kaardihoidjad külge sättida, ketti pingutada jne meditatiivsed tegevused, kuniks pealelõunat ka kaart näppude vahele anti ja rajale! Algas kõik üsna ladusalt, sain kaardi üsna kohe ka "õigetpidi" ette, s.t. punktid andsid end üldjuhul üsna hästi kätte, ka lisakatseks olnud vigursõit kuskil suuremal platsil õnnestus tänu ratta olematutele mõõtmetele üsna pika puuga ära võita jne. Seega hakkasingi juba mõtlema-unistama, et päris hea huumor oleks sellise säärekaga end üldse poodiumile sõita...kuniks aga kusagil pisut peale poolt sõitu toimus kardinaalne pööre! Ja ikka lausa saltoga pööre, nii et nii ise kui ratas ikka päris rivist väljas!
Nimelt siis oli ühel metsavahelisel, aga suht sellisel keskmisel kruusateel, otsustatud hakata truupi paigaldama vms, töö oli aga mingil põhjusel pooleli jäänud... kahjuks oli aga ka pooleliolev tegevus mingil põhjusel korrektselt märgistamata jäänud! Kuigi paar meetrit teed oli nii meetri sügavuselt lihtsalt vahelt välja kaevatud! No ja kuna paarkümmend meetrit ennem seda olid veel mingid oksad üle tee (...ja nagu hiljem selgus, siis need oli sinna hoopis üks juba sealt läbi, õigemini üle!, sõitnud motoorienteeruja pannud sooviga tähelepanu äratada, aga...), siis keskendusin hoopis sellele, kummast otsast neist okstest kiiremini/ohutumalt üle saaks sõita, ning kui neist kenasti soovitud servast üle olin sõitnud ja pilgu uuesti teele tõstsin, et end keskelepoole tagasi võtta, nägin ehk 10m pealt, siis kiirusel u.50-60kmh, et nüüd on küll suur "s**t leivakotis"- ees haigutas paar m tühjust, koos pea püstloodis vastaskaldaga! Vist refleksid korraks pidurit jõudsid tallata, et ehk pidurdaks veel külili vms, mis olukorda leevendada võiks, aga ega sest kruusal enam erilist tolku polnud ja hetk hiljem, kui pauk käis, proovisin lihtsalt kuidagi tsiklist eralduda. Paraku aga käisid põlved ikkagi ilge raksakaga lenksus ära, käed ees küll maandusin kenasti, aga "üle nipli" käinud motika saba maandus veel kuhugi jala peale.
No ühesõnaga ikka reaalselt valus oli. Suutsin vaid kõrval karjuma jäänud modra kuidagi ära tappa, kraani kinni keerata, sest bensuloik oli ka all...ja siis lihtsalt komberdasin teeserva ja paar-kolm minutit lihtsalt istusin kraavipervel. Kuni hakkasid kostusima järgmise motika hääled, siis ikka sundisin end püsti ja lihtsalt vehkisin seal kraavipõhjas, et mitte peagi järgmist samas seisus seltsilist endale sinna juurde saada. Sattuski olema siis ksf. @jyrx, nagu rattast ära tundsin. Ta aitas mul siis ka oma pilli taas püsti, veendus ikka korduvalt mu adekvaatsuses, kuniks ma veel mitu meetrit eemale lennanud telehvoni otsisin...ja kui telehvoni lõpuks ka leidsin, et oleks vajadusel "õlekõrs" endale kas või korraldajapoolset abi kutsuda vms, siis ta sai oma sõitu jätkata, ma aga jäin siis sinna oma õnnetut olukorda vaagima ja lahendama. Aga ennem jõudsin siis paar pilti ka teha sellest neetud "modraneelajast"...sest nagu hiljem selgus, et hoolimata veel suurtest kividest, mis Jyrx sinna okstele lisaks tõstis, ja märkelindi riismetest, mida kõrvalt kraavipõhjast teele sai venitatud, sõitis üks kaasvõistleja pm sama skeemi järgi (keskendudes okstele!) oma BMW sinna auku pm mahakandmiseni puruks- nokk täitsa puhtaks ehk tuled/traaversid/amordid/pidurikettad puruks jne....no ja lisaks veel paar napikat, mis lõppesid siis paaril kodanikul ennem auku motika kergel külili pidurdamisega vms.

20210717_160917.jpg
20210717_161054.jpg

Piltidel ratas siis juba "ülelennanud" poolel, ehk siis tulin rattata poolelt ja ikka sinna järsemasse seina sisse! Ülemisel pildil siis veel paigaldusootel truubitorugi põõsas vedelemas näha, ning alumisel siis need kivid, mis meist sinna veel lisaks okstele kraavi "markeerima" jäid.
Ma sain siis seal mingi pool tundi vähemalt oma ratast veel remontida- kuidagi oli isegi bensuvoolik kraani ja karpa vahel katki läinud, see aga õnnestus mingi pikema "ülevooluvoolikuga" ära vahetada, siis sai ratta küll uuesti käima, aga normaalsest sõitmisest oli asi ikka väga kaugel- piduriketas ja esiratas olid minulgi loppis, amordid kõveriti, lenks viltu, telehvoihoidk koos peegliga maha murdunud jne. Ja kuna tunne oli, nagu keegi oleks pesapallikurikaga põlved pahupidi löönud, siis ei saanud ka esiratast oma hargi vahel hoides midagi sirgestada, ratta tööristakomplektis kaasas olnud 12 lehtvõti keeras aga pooltel prillide poltidel kandid maha avamise asemel...ja nii ma siis seal "tagusin" seda esiratast nii lenksust hoides mööda mööda puid, kui ka puunotiga velge sirgemaks, et vähemalt kahvli vahel ringi mahuks käima. Liikuma ma siiski lõpuks sain, küll aga nii, et üle 70 sõitmine oli suht välistatud, vibra tahtis käed otsast rebida, lisaks oli nii püsti sõitmine, kui vasaku jala peale toetamine välistatud, seega viimased paar tundi loperdasingi vaikselt "baasi" poole tagasi, vaid mõningaid teele jäänud lihtsamaid punkte veel kaasa korjates. Noh, poodiumist polnud mõtet muidugi sellise ratta ja meeleoluga sõites enam unistadagi...aga vähemalt viienda koha vääriliseks hiljem mu sooritust ikkagi hinnati!
Seega, kui arvestada, et 2.-3. kohast jäi puudu vaid mingi 3-4 läbimata punkti, siis ilmselt emma-kumma neist oleks ka endale nõudnud, aga noh... (togi)

Kuid kuna siin on taas nii pilte kui juttu juba ilmselt liigagi, siis sellest, kas ja kuidas sealt tagasi sain, peab vist ikka ühe posti veel tegema, seega saaga jätkub peagi...
:bsmile:

EDIT: Tänud @taxx jah, Coop ja tankla ikka Emmastes muidugi! Hellamaagi oli tõesti teel...ja nii ka Ellamaa, kuigi mandril, seal kuskil peale Turbat. Aga kui päevas juba mitu sarnase nimega kohta teele jäänud, siis on kirjaveakurat käbe tulema :D

Viimati muutis Loadära, 30 Juul 2021, 04:15, muudetud 2 korda kokku.
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

taxx
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juun 2019, 16:34
Asukoht: Tallinn & Hiiumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas taxx » 22 Juul 2021, 21:09

Super hea lugemine nagu alati. Kui tohib teeksin siiski väikse paranduse, tankla ja kauplus asus kohaga Emmaste ma eeldan, ca 5km enne Sõru sadamat?Hiiumaal olemas ka selline koht nagu Hellamaa (mitte Ellamaa millega aetakse pidevalt segi), et keegi tulevikus sealt ei hakkaks tanklat otsima.
Muideks kuna mu nädalavahetuse kodu asub Sõrul kohe TET tee ääres siis vist isegi nägin sind.

Viimati muutis taxx, 23 Juul 2021, 09:39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

attrs
Postitusi: 128
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: XT660Z
Asukoht: Laagri

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas attrs » 22 Juul 2021, 23:13

Sõtitsin Piirsalu endise raketibaasi uuesti läbi ja jäi silma, et Paldiski suunalt tulles esimene angaar (tähistatud sinisega) on kohaldatud laskepaigaks.

Kui TETi kaart näitab, et hoonest saaks justkui läbi sõita siis "Paldiski suunas" olevad uksed on ca 2m kõrguseni kergplokkidega kinni müüritud ning seespoolt täiendavalt raudtee liipritega vooderdatud. Võimalik, et pole enam aktiivses kasutuses kuid vaatamata sellele soovitaks punase kastiga märgitud ala pigem vältida ja teha ring kas vasakut või paremat punktiiri mööda.

Juba aegunud info puhul postitust ignoreerida.

tet2.png

jyrx
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Honda CRF300L Rally
Tänatud: 13 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas jyrx » 23 Juul 2021, 21:41

Jätkan ka mina oma lühikest ülevaadet Läti TETist. Täna hommikul alustasin Läänemere äärest Pavliosta lähedalt, sõitsin sealt viimased ca 330km TETi Leedu piirini, siis ülesõit 77km Riiga ja 180km sealt TETi mööda Daugavpilsi/Valgevene poole. Hetkel telgin Läti kõrgeima mäe Gaizinkalnsi (312m) otsas. Homseks jäänud 450km Valgevene piirini. Siis koju.

Rajast. Mere ääres oli huvitavam - pinnaseteed metsa all, kohati liivas. Ventspilsi lähedal Rahvusvahelise Raadioastronoomia Keskuse radari ümbruses oli TET mööda liivaseid enduroradasid mõned kilomeetrid, aga seal oli liiv "kandvam" kui Riia ümbruses.

Merest Leedu piirini TET peamiselt mööda viljapõldude vahel looklevaid kruusateid. Kellele kruusasõit istub, ilmselt Tenere 700 omanikele jt, siis igav seal ei ole. Minu CRF300 Rally oma kaalu, võimsuse ja vbla ka minu sõidustiili tõttu kõige nauditavam metsade vahel pinnaseteedel.

Hetkel Valgevene poole sõites ka valdavalt keerutavad kruusateed. Kilomeetrid lendavad siin Lätis :)

Vasta

Mine “Motomatkamine”