Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ivoonu kirjutas: 31 Juul 2021, 20:59

Sa oled ikka hull vana, raha ei loe teed oma mõtted teoks. Minu lugupidamine.

Suured tänud :bsmile: Suured summad on õnneks nüüdseks kulutatud ja käib selline pisike nikerdamine sõbraga kahekesi garaasis, see erilist õnneks ei maksa. Aga jah selle mõttete teoks tegemisega on see, et mind jääb alati jubedalt kripeldama asi, mida ma tahaks teha aga siis ikkagi ei tee. Tsikliga ma seda riski võtma ei hakkand :lol: Viimastel piltidel olevaid töid lõpetasime laupäeva varahommikul kell 3.

ruitlane kirjutas: 31 Juul 2021, 21:42

Kõige ässam rida foorumis!

Kahjuks pole seda raske sellisena hoida, kuna üldiselt on foorumid tänu sotsiaalsele meediale (fb ja ig) välja surnud, ning kogu tegutsemine üle kandunud viimastesse. Noored ilmselt foorumites väga ei surfa enam ja vanemad vist ei viitsi instagramis väga ringi jõlkuda. Viimane platform on muidugi andnud kahjuks suure edasitõuke feik-maailmale. Aga suured tänud tunnustuse eest :bsmile:

AGA- Sai siin natuke internetis ringi tuuseldatud, uuritud puuritud seda kuullaager turbo õlipeale voolu, selle survet jne, siis tuleb välja, et seal ei tohigi olla erilist survet, vähemalt mitte konkreetse EFR puhul. Tsiklil on ju originaalis sinna 4,7 bari kanti(minu omal) mida loetakse kõrgeks. Seega, on soovitatav lisada turbole pealevoolule 0.7-1.6mm düüs, kust siis sisse niriseb natukene. Originaalis oli kaasas 4mm düüs. Ma tõesti loodan, et selle õli äravoolu viga ja see et ta pressis läbi laagrite sisselaskesse ei ole selle 16 eurose düüsi viga. Kuid ega seda enam teada ei saa ka, oleks pidanud düüsi katsetama eelmine suvi, nüüdseks pm terve süsteem ümber ehitatud. Pm terve eelmine suvi sai äravooluga nussitud ja igasugu rodu pumpasid vahele proovitud, mille tulemuseks ma ikkagi tegin totaalselt kõik ümber nagu pildil näha, kuna ma ei pea ühtegi elektrilist pumpa väga vastupidavaks eriti sellises kohas. Kui see pump peaks teepeal otsad andma, siis on ju äravoolul pm punn ees, ning sõit lõppenud ka. Muidugi taaskord kui summadest rääkida, siis teatud asjad ajavad veits närvi küll, eile sai Turbozentrumist tellitud silikon vollat paar meetrit jahutuse süsteemile, siis vaakumvollat, paar düüsi ning kuumakaitset ja oligi jälle pea 200e läind. Just selliste vidinatega seda hinda tulebki, aga no ilma ju ka ei saa. Ilmselt see aasta sügisel, kui see Rooma linna projekt( minu kawa) peaks tehtud saama, siis vist teen mingi garage kola müügi, sest mul seda staffi on kogunend ikka julmalt :lol: P.S Kui kellegil huvi, siis müüki tuleb ka sidurisüsteem ( ISR kõigekangem peapump, voolik ning Magura slavecylinder) selle komplekti hind ise poest ostes on ca 700e ning võimalus teha ükskõik mis trossiga sidur õli peale. Mina müüks loomulikult odavamalt.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”