'87 Honda CB350S
-
Teema algataja - Postitusi: 60
- Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: '87 Honda CB350S
Täiendan teemat.
Eelnevas kommentaaris mainutud saaga lõpp - poolteist kuud võttis aega, et ratas kätte saada. Esimesed emotsioonid, mis mind valdasid: selle rattaga kannatab nüüd sõita! Ja sõidetud sai, ~ 18 paiku sai ratta kätte ja päeva lõpuks oli 250+ kilomeetrit ilusti odomeetri peale lisandunud
Nüüd siis rahulolematust valmistav:
Kuna lenks asendati normaalset asendit( loe kõrgema) pakkuvamaga, siis kujunes probleemiks, et pealolevad trossid enam ei ulata. Noh arusaadav, sellepärast ma ratte teile tõingi, et oskate selliseid probleeme ette näha ja ega see teil esimene kord olla ei saa.
Oli veel mõningaid kukalt kratsima panevaid lubadusi ja väiteid, millel ma pikemalt ei peatuks.
Nüüd on olukord selline, et tagasitõmbav gaasitross on üleüldse puudu - iseenesest ei ole tõesti kriitiline, kuna õnneks pealetõmbavat trossi ei poo ühestki asendist kinni. Siduriheebel on nagu tallesaba - lopendab meeletult, lõtk on pooles ulatuses käepidemeni välja.
Tooretross lopendab samuti lahtiselt oma pesas, mis enne kõriga oma pesas ilusti fikseeritud oli.
https://photos.app.goo.gl/ifZmFQs4MzU68kCWA
https://photos.app.goo.gl/cwUfvVYqibjoMgAq7
Samuti tuli pidurivoolik asendada pikemaga:
No ma ei tea, minu silmale on see ikka kaheldava väärtusega. Lisaks on mulle jäänud mulje, et peale visuaalse poole on kannatada saanud ka pidurefektiivsus - no ei võta nii kerge vajutusega enam.
Ei ole loomult üldse juuksekarva lõhki ajav imene, aga üldiselt ootasin ühelt mainekalt ja kogemustega ettevõttelt ikka enamat. Poolteist kuud ootamist ja arve peale sai kirja 10h tööd. Vägisi jääb mulje, et lõpuks keegi avastas, et mis käkk see siin seisab ja võiks kiiresti jalust ära saada ja tehti päevaga valmis, et rattaga võimalik sõita oleks. Lõpuks suheldes tehti mulle selgeks, et pead rahul olema, et nemad paremini teha ei oska. Isiklik hinnang on, et lihtsalt ei viitsitud või ei tahetud.
Seiklused ei lõpe
tähelepanelikum pilk leiab, et mutter on koos keermega läinud
Uurisin repair manuali ja otsustasin tasakaalustusvõlli keti pingsust peale keerata, sest et pinguti oli oma nö lõppasendis. Noh, uudishimu oli kah kaane alla piiluda.
See on siis juhendi jutt.
Ja keerasin lihtsalt toorelt võlli pooleks.
Üldiselt ei kujuta ette, et midagi laiali jooksma peaks, aga nii jätta küll ei saa.
Nüüd mul on ilmselt kaks valikut - kas uus võll kuskilt tellida ja blokk laiali. Muidugi ei piirduks see siis juba ainult võlli vahetusega.
Ja teine variant on terve korralik mootor sebida - aga seljuhul võiks juba 450se panna, saaks mõne üksiku kW ka juurde Sama ratast tehti 2 erineva suuruse mootoriga - 350 ja 450 siis. Üldiselt on identsed ja üht teise raami peale tõsta ainult kätte võtmise vaev.
Kammisin natuke Saksa turgu ja seal neid rattaid liigub. Tean, et Eesti pinnal oli ka vahepeal üks müügis - kui keegi peaks omama infot, kus ja kelle käes, siis oleks päris äge. Äkki soovitakse müüa:)
Kindlasti mõni mõtleb, et MILLEKS , aga mulle on see ratas väga meeldima hakanud ja ei ole üldse tahtmist seda väikestviisi projekti poolikuks jätta. Kui talve peale saaks kõik jonksu, oleks jällegi hea ajaviide.
Aga muidu peale kogu seda kõike möllu sai tuju parandamiseks uus ratas toodud