Kuidas tegeletakse jäämäe veealuse osaga ehk CO2 reostus?
-
Madlobster
- Toetajaliige
- Postitusi: 3151
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 600 korda
Re: Kuidas tegeletakse jäämäe veealuse osaga ehk CO2 reostus?
Globaalses mõttes on el auto täna jah tiba küsitava väärtusega. Lokaalses mõttes aga on suur vahe, kas kesklinn on täis "dinopõletajaid" või akukaid. Õhu- ja mürasaaste vahe lokaalses mõttes on üüratu.
Akutehnoloogiad arenevad pidevalt samuti ka nende ümbertöötlemise võimekus. El tootmises samuti on oluliselt rohkem võimalus "green" olla kui dinoõli tootmises. Tuul, päike, lained, tuuma (eriti jäätmetel (madala radioaktiivsusega) toimivad väiksed jaamad, mida võib peaaegu portatiivseteks nimetada. Ja siis samuti tuumasünteees. Noh jah võime ju vaielda, kas tuleb või ei tule. Aga väidetavalt on praegu valmimas esimene, mis annab rohkem kui kulutab (elame näeme)
Samuti on akupillides määrdeainete kasutamine oluliselt väiksem ja seega ka selle utiliseerimise vajadus. (Transmissiooniõlid on peaaegu igavesed)
Särtsumaailm on tulevik igaljuhul.
Ma pigem küsiks, mis on nutupõhjus selle suunaga? Ei plärise? Ei haise? Ei ole kroomitud torusi näha?
Jah tänase seisuga on taristu nõrk ja laadimisajad ebamugavalt pikad. Aga see on täna ja pole täna veel kellelgi õlipresse käest ära võetud ka ju. Kunagi polnud järelkäruga veetava telefoniga ka suurt midagi teha, va üksikud piirkonnad, kus levi oli. Tänane elu ilma kaapelauata on enamusele võimatu ![]()
Elektri automatiseerimise ja juhtimise võimekus on way better, mis tahes muust tänasest tehnoloogiast. Samuti el-mootori dünaamika.
St kui taristu ja tehnoloogia on tasemel mugavusele, mis on võrreldav tänaste õlipresside mugavusele, siis ma ei näe ühtegi põhjust, et ma peaks nutma oma liikurite vahetusega. Pigem tundub mugavust ja dünaamikat olulises koguses juurde tulevat. Samuti kulutuste vähenemist hooldusele ja kütusele. Müra- ja õhusaaste vähenemine magalarajoonides on samuti puhas pluss.
Kui iga stagnantne nutt oleks resultaadiga, siis võiks täna alles eeslile oksakimpe selga siduda. Ja kes seda soovib leiab ka täna veel sobiva elukoha. Jah Globaalses reostuse mõttes oleks see eesmärgile jõudmiseks kõige suurema resultaadiga. ![]()
Neid, kes on võimelised omale autot soetama tuleb igapäev kohutavas koguses juurde (ja potensiaalseid on veel oi oi oi kui palju) ei näe võimalust, et see kõik dinoõli peal välja mängiks. Ja ükspäe tuleb reset nii kui nii, oleme me siis võimekusega uusi "kivitükke" asustama või mitte näitab ka aeg.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.