Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
pea ühelgi kasutatud masinal (ka 96+ mudelil) ei saa seda vältida, juba õlid ja kuluosad on:
200-300 EUR : uued rehvid
50-70 EUR : piduriklotsid
40 EUR : kahvliõli
50 EUR : mootoriõli
5 EUR : õlifilter
0-150 EUR : ketikomplekt
umbes 300-600 EUR kulub ainuüksi kuluosade/õlide uuendamiseks. Lisaks transport, ümberregamine, kindlustus jms. Kui mingid laagrid, pidurikettad vms. läbi on, siis seda suuremaks summa läheb, aga see on ju 'cost of doing business' ja käib niikuinii normaalse mootorratta pidamise sisse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.