Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.


Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.

Lugemata postitus Postitas Martään »

Nozzu kirjutas: 31 Aug 2021, 21:49

Mhmh, seda, kohe 500 sisse lappamist, ma üritakski vältida. Sest kui see raha juurde panna, saaks juba pea aegu 96+ aasta mudeli kätte.

pea ühelgi kasutatud masinal (ka 96+ mudelil) ei saa seda vältida, juba õlid ja kuluosad on:
200-300 EUR : uued rehvid
50-70 EUR : piduriklotsid
40 EUR : kahvliõli
50 EUR : mootoriõli
5 EUR : õlifilter
0-150 EUR : ketikomplekt

umbes 300-600 EUR kulub ainuüksi kuluosade/õlide uuendamiseks. Lisaks transport, ümberregamine, kindlustus jms. Kui mingid laagrid, pidurikettad vms. läbi on, siis seda suuremaks summa läheb, aga see on ju 'cost of doing business' ja käib niikuinii normaalse mootorratta pidamise sisse.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”