Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

TiitX11 kirjutas: 13 Sept 2021, 22:22
RasmusL kirjutas: 13 Sept 2021, 21:40

Ma ausaltöeldes ei tea kedagi, kes taolisel mootoril oleks kunagi piirajat tõstnud, rida mootoritel ja nö kõrge pöörde pillidega on teine teema. Miks sellel podistajal seda üldse tegema peaks ?

Yamaha Warrior kannatab 5200-lt tõsta 6000-ni ehk 800pööret. 98-st jääb 90-92hj. Käigud on pikemad, saab originaalülekannet kasutada, muud midagi. Kumbki ei ole "vaikne podistaja" vaid suhteliselt kiired cruiserid. Vulcanil oli plaanis 400pööret, ja siis originaal ülekanne tagasi. Vaevalt seda on keegi enne teinud? :D Juba ratta väikse leviku tõttu ja motospeed mootoritega on üldse 3tk....ja JOKK. Warrior-e on 20tk ja ka nendest (vist) keegi enne pole teinud.

nojah paarisaja pöörde pärast vast midagi erilist ei pea mootorisse tegema, enda rattal oli plaanis tõsta 10500 pealt 13 000 peale, selleks sai klapivedrud vahetatud ning kepsu poldid kuid piiraja tõstmiseni ei jõudnudki, kuna erilist vajadust tänaval selleks pole.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”