Kallutamise teema
-
Maaks
- Toetajaliige
- Postitusi: 2713
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 197 korda
- Tänatud: 426 korda
Re: Kallutamise teema
Iseenesest päris koom küsimus - kas peab kallutama
Ja kas keegi tõesti arvab, et kallutatakse kallutamise pärast ja on võimalik "vähem kui vaja" või "rohkem kui vaja" kallutada
![]()
Mingitel kiirustel on kindlasti võimalik sirge selja ja vertikaalse rattaga "kurvi" võtta, aga see sõltub kiirusest (väike) ja kurvi raadiusest (suur).
Videos toodud "counterlean" on (minu arvates) tegelikult päris hea asend kui vaja aeglasel kiirusel kitsas kohas pöörata - miks peaks keegi tahtma maanteel selliselt võimelda? Ise liigutan ennast tavaliselt enne järsemat kurvi "1/2-perse jagu" sadulast sisekurvi poole (nn lean) - annab (minu arvates) suurema paindlikkuse ja on veel väiksem võimalus rehvi piirist üle kallutada. Ja saab ennast natuke liigutada ![]()
PS Mõni väiksema eluskaaluga sõitja peab kindalasti palju vähem võimlema sama kiiruse juures, sest tema ratas+sõitja kombo raskuskese paikneb tüki maad allpool kui minul ![]()
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.