Kallutamise teema

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2713
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 197 korda
Tänatud: 426 korda

Re: Kallutamise teema

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Iseenesest päris koom küsimus - kas peab kallutama :-) Ja kas keegi tõesti arvab, et kallutatakse kallutamise pärast ja on võimalik "vähem kui vaja" või "rohkem kui vaja" kallutada :-) :-)
Mingitel kiirustel on kindlasti võimalik sirge selja ja vertikaalse rattaga "kurvi" võtta, aga see sõltub kiirusest (väike) ja kurvi raadiusest (suur).
Videos toodud "counterlean" on (minu arvates) tegelikult päris hea asend kui vaja aeglasel kiirusel kitsas kohas pöörata - miks peaks keegi tahtma maanteel selliselt võimelda? Ise liigutan ennast tavaliselt enne järsemat kurvi "1/2-perse jagu" sadulast sisekurvi poole (nn lean) - annab (minu arvates) suurema paindlikkuse ja on veel väiksem võimalus rehvi piirist üle kallutada. Ja saab ennast natuke liigutada :D
PS Mõni väiksema eluskaaluga sõitja peab kindalasti palju vähem võimlema sama kiiruse juures, sest tema ratas+sõitja kombo raskuskese paikneb tüki maad allpool kui minul :mrgreen:

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”