Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas will111 »

Ei pannud päris võrdusmärki. Lihtsalt tõin osaliselt sarnase/võrreldava situatsiooni. Anyway, las need orjad olla ning eks jah see on ka mitmetahuline küsimus, et kas ja kelle jaoks praegu toimuv on sisuliselt sund ja kelle jaoks lausa tasuta hüve. Täiesti oleneb ju, et kuspoolt ja milliste eeldustega asjade läheneda. Umbes nagu see kui kunagi ammu keelati vist klubides ja sellistes kohtades suitsetamine ära. Minu vaatenurgast oli senimaani toimunu lausabsurd ja sisuliselt kriminaalne ning vastav käik kahe käega tervitatav, nii mõnegi suitsetaja seisukohast oli too otsus ja edasine aga ilmselt inimõiguste rikkumine :D

See konkreetne oli üks tavaline 26" ratastega elektriline maastikuväntmasin. Ühesõnaga maastikurattast tehtud elektrikas. Iseenesest omaniku jutt on paberil võttes usutav. 48v 1kw rummumootorid, need vähe paremad ja kvaliteetsemad kannatavad rahulikult ka suurema võimsusega kasutamist. Ilmselt see oli golden motor, päris suure läbimõõduga ja jäme asi igatahes. Akupakk oli 70v ja väidetavalt kontroller oli konfitud lubama max 35A. Justkui päris uhke värk, see peaks tähendama kenasti üle 2kw küll. Display ka tõesti näitav sellist pinget, muid kribunumbreid ma sealt väga pingsalt uurida ei jõudnud. Akupakk ise oli ka väga vägev, samadest elementidest tehtud, mis mul endal praegu mingi x tulevase projekti jaoks riiulis seisavad ja ootavad. Mingi auto cellid on need, vist lexuse omad. 20A cellid, mis kannatavad 5c pidevat (ehk 100A) ja 10c lühiajalist voolu ehk aku taha asi vaevalt jäi. Aga vot edasiminekut ei olnud...proovisin tänaval kiirendust, isegi selle 30+kmh'ni jõudmine koos kaasa väntamisega võttis ikka minumeelest oma 100m aega. Tänavad olid seal lühikesed ja kehvakesed ning väga kaugele pikka maad suruma ei tahtnud minna selle külma ja tuulega. Eks võibolla mingi 200-300m peale oleks lõpuks ka 40 ära pigistanud aga no camoon, see ei ole aktsepteeritav kiirendus minumeelest ning kiirusega 40 peaks pressima edasi tegelikult juba alla kilowati võimsusega. Mingi alla kilowati suht keskpärane tõuks kiirendaski umbes samaväärselt, millega kunagi natuke pikemalt sõitsin tallinnas. Puhtjuhuslikult oli ka selle tippkiirus üsna sarnane ehk pisut üle 30. Nii et ei teagi, mis põhjusel see ratas nii lahja oli...aga oli.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”