KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse
Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse
Nojah, see on kui disainerid ja müügiinimesed elavad inseneride seljas, et "Dakar, Dakar", samas unustatakse sujuvalt ära see, et Dakaris sõidetakse enamuse ajast püsti ning üleüldse dikteerib torni kuju pigem kogu vajaliku kola lenksule ära mahtumine, aerodünaamika tuleb teisena, tehasesõitja asi ei ole tuule pärast viriseda. Istudes on parim tuuleklaas see, mis tuleb võimalikult lauge nurga all võimalikult juhi lähedale, ehk siis vaadake kasvõi näiteks Gold Wingi klaasi nurka ja võrrelge seda nende "rallitornidega". Sedasi jääb kiiver laminaarse voolu alasse ja (tänu laugele nurgale mõnevõrra väiksem) turbulents möllab kuskil õlgadest all pool.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.