Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
suslik83 kirjutas: ↑02 Okt 2021, 00:37Rihmaratas on freesitav/treitav asi... Sportsterile neid USA poolelt viies erinevas mõõdus letist tellitavana saada... Kui palju neid sinu rattale saada on, ma ei tea... Kuid talv tulemas ja saad uurida. Kui leti kaup pole, jääb võimalus freesimiseks/treimiseks - vaevalt fredy oma rullidele kaugelt (eestist kaugemalt) tagumisi rihmarattaid tellis.
See on laia rihma ratas. Rihma on 2-es laiuses, kitsam on enamusel HD-l ja jaapanlastel, neil on väga suur valik. Lai on ainult vulcan ja paar HD mudelit (vist 114 kuuptolli?). Nüüd pole kiiret, analoogset ei taha, kui siis 2 hammast suuremat...ehk saab kuidagi alla kui võlli pesa natuke 2mm pikendada. Rihm oli suht pingul ja võll sisemises asendis. Natuke mängumaad veel oli, et sai rihma lõdvemaks lasta. Tellida? Palju see maksma võib minna? Seal on vaja teha täpne joonis pingile, lisaks millisest alumiineumist? Fredy kindlasti kasutas lisavarustuse rattaid, neid on erineva hammaste arvuga ja erinevatelt tootjatelt, minu oma sai ikka parajalt otsitud, alternatiivi suht polnud. Põhjus oli, et oli vaja täis metallist ratast, et saab sisemise osa ümber teha. Iga toorik ei sobinud....Garantii? Vaevalt Neid on üle maailma müüdud tuhandeid ja usun, et kõigil sama probleem.
......
Kiirusteni kuni 180 on OK. Teisega paigast ja linnasõit on mugavam, enne üle 3.nda linnas eriti ei saanud. Kiirendus on järsku isegi parem? Jõudu on liigselt, tõesti liigselt ja tuleb hoida ratta puksimist, sest 240-50-16 rehv pole odav lõbu. Olen sõitnud 2x originaal rehvi läbi ehk 200-60-16 ja 240 rehv antud rattal on mugavam. Profiil on laugem ja niigi temaga ei saa juba põhimõtteliselt palju kallutada. Kallutamist on pikalt timminud ja tõesti rohkem ei saa! Algne madaldus kitt on välja visatud, sellega sai ainult üksi sõita, lisaks ringteedel sõida nagu külgkorviga rattaga....ikka kallutuse mõttes. Nüüd on juba inimlik ja saab normaalselt sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.