Mootorratta legaalne ümberehitus


kristjankk
Postitusi: 117
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Mootorratta legaalne ümberehitus

Lugemata postitus Postitas kristjankk »

Elu on õpetanud, et kõiksugustest ümberehitustest tasub mõelda selles võtmes, et kuidas saab ülevaatuse või transpordiameti (endise maanteeameti) ära trikitada, sest normaalse inimese kombel nendega enamasti rääkida ei saa, kui on vaja mitteoriginaalseid lahendusi päriselt legaliseerida. Ehk siis ülevaatuse ajaks mingi asi maha või vahetada teise vastu. Mingi tule korpusesse mingi muu sisu, et poleks aru saada jne. Ülevaatuspunkti töötajate suunas ei soovi asjatut kriitikat teha, sest seal on ka väga normaalseid inimesi, kuid nende käed on soetud, sest keelatud, kuid häid lahendusi läbi lastes võidakse neid endid kottima hakata. Siiski on palju positiivseid, kus ei hakata juuksekarva lõhki ajama.

Sellise käitumise vajaduse on transpordiamet (endine maanteeamet ja ark) ise tekitanud.
Selle asemel, et inimene saaks kasutada ohutumaid ja paremaid lahendusi, sunnitakse kasutama tehase ettenähtud jama, mis omas ajas võis omal kohal olla, aga enam mitte. Eriti kurioosne fakt on see, et meil siinsamas ülelahe on riik, kus pole mootorrattaga üldse vaja ülevaatusel käia. Ja näete, ei ole selle riigi toimimine seetõttu ära lõppenud :D Mingeid asju tahetakse sealt ülelahe hirmsasti siia üle kanda, aga vat selline asi ei tule kõne allagi...

Seda nad ka aru ei saa, et kui lubada ümberehitusi ja muudatusi kergesti vormistada või legaliseerida, siis on võimalik ka nende reaalset toimivust kontrollida. Kuna on teada, et nagunii kokkuleppele ei saada, siis tehaksegi althõlma asju. Pannakse 100W pirne ja ksenoone reflektoriga tulede sisse, LEDe samamoodi. Igaüks ei tule selle peale, et lisaks endale hea nähtavuse tagamisele peab vaatama ka seda, et teisi ei pimestaks.

Kui nüüd küsida, et kas teel olles võib ka politsei käest trahvi või kordusülevaatuse saada, kui masin pole päris originaal, siis minu arusaamist mööda on Eestis selle asjaga suht hästi. Kui masin on vähegi normaalne ja endaga ka kõik korras, siis pole probleemi. Ei hakka keegi kontrollima kas esitulel on õiged E tähed peal. Enamasti ei korjata isegi tühjade torudega paarutajaid maha, kuigi võiks.

Kokkuvõteks
Ma ei küsiks, et mis on legaalne ja mida tohib teha. Küsiks hoopis, et mida on vaja teha rattaga või mida talle lisada ja mõtleks, et kuidas seda teha viisil, et saaks ülevaatuselt läbi ja teel olles ka liigselt kontrollijatele silma ei jääks. Ja kui jäädki teel millegagi silma, siis saab kas kordusülevaatuse või tõelise "lotovõidu" korral liikumiskeelu, aga ma ei kujuta hästi ette kui halvasti peaks asjad olema, et seda viimast saada.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”