Mootorratta legaalne ümberehitus
Re: Mootorratta legaalne ümberehitus
Sisuline pool on see, et kui sul on ECE-R92 (nn suur "E") sert olemas, on sul ka sõidukitootja kinnitus nõuetele vastavuse kohta, sest see on üks asi, mille summutitootja peab serdi taotlusele lisama. Mis puudutab 97/24/EC (väike "e") serte, siis ma ausalt pole viitsinud kunagi seda 500-leheküljelist dokumenti läbi lugeda, aga peaks olema nii, et kinnitust asendab põhjalikum kontroll. Samas ma pole vabas looduses veel ühtegi järelturu süsteemi selle serdiga näinud (küll aga OEM omi), sest ÜRO reeglite järgne sertifitseerimine on ilmselt kordades odavam. TÜV on veel täiesti kolmas asi ja selle kohta ma ei tea midagi, ega taha ka kunagi teada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.