Mootorratta legaalne ümberehitus

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7422
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1995 korda
Tänatud: 588 korda

Re: Mootorratta legaalne ümberehitus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111 kirjutas: 15 Okt 2021, 17:17

väga paljude rataste tehase püttide sees on katalüsaator. näiteks mul oli kunagi ammu sv650, ma arvan midagi 03 või 04. Ja selle tehase sumps sisaldas katti. mõjutada saaks ja mõjutabki täpselt nii, et selle arrow püti sees katalüsaatorit ei ole, nagu seda pole ilmselt peaaegu mitte üheski aftermarket/tuuning pütis...või siis variant 2, et midagi on kuid palju väiksem/kergem kui tehasest.

Kataka olemasolu on seotud ikka vastavusest EURO normatiiviga. Ma võin eksida, kuid katalüsaator on bensukal vist alates EURO2 normidele vastavatel bensu mootoritel ja EURO4 diiselmootoritel. Enne seda polnud neil vajadust. Sõbra Honda X11 2001 omab igaljuhul katakat ja minu Yamaha TDM 97 on ilma. Autodel on tuuning katalüsaatrorid üldjuhul kergemad ja kallimast materjalist ning ka mõõtmetelt väiksemad,kuid teevad oma töö ära. Lisaks kannatavad need ka tugevamaid lööke ja põrutusi-vibratsioone.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”