Mootorratta legaalne ümberehitus

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7422
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1995 korda
Tänatud: 588 korda

Re: Mootorratta legaalne ümberehitus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

kristjankk kirjutas: 18 Okt 2021, 10:49

Mootorrataste katalüsaatorid on üldse huvitav teema, mis ei tundu transpordiametit väga huvitavat. Tean mitmeid rattaid, millel on tegelikult katalüsaatorid, aga passis või transpordiameti andmete järgi pole. See on muidugi positiivne, sest siis saab südamerahuga sellega ära võtta :D
See on taas järjekordne näide sellest, kuidas mingis valdkonnas aetakse juuksekarva lõhki, aga siis teises olukorras ei suudeta isegi tuvastada kas mingil masinal on katalüsaator või mitte.

Ma ei oska öelda oma kogemusest, aga uuemate EURO4 ratastega ei tohiks ilma katita küll läbi saada, kui reegleid järgida. EURO6 autodele igaljuhul pannakse täna saba taha ja toimub ühendus OBD kaudu ehk kõik vajalikud vidinad peaks küljes olema. Võibolla ka eelmistele versioonidele, aga mul pole selliseid.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”