Lithium-ion aku
Re: Lithium-ion aku
praktiliselt kõik spetsiaalselt mootorrataste jaoks tehtud "aku asendajad" ehk nö. starteriakud põhinevad LiFePO keemial. Seega need akud on sisuliselt täpselt sama asi mis vanakooli pliiaku oma laadimisreziimi poolest. Seal ei ole tarvis mingit erilist vahekontrollerit, laadimispinge on sama. Ohtlikud nad samuti millegi poolest ei ole. Tõenäoliselt on ka nende akude ülesehitus üsna lihtne ehk lihtsalt 4 elementi on järjest ühendatud sisemiselt ja kogu muusika. Lifepo elemendi pinge on 3.2v
lisaks lugeda/vaadata võib näiteks siit https://shop.gwl.eu/LiFeYPO4-batteries-12V-1-1/
seda tüüpi aku mahtuvus võib tõesti olla väiksem kui tavalisel pliiakul, see oleneb millist max voolu aku elemendid kannatavad. 5c on lifepo jaoks üsna tavapärane.
kõiksugust muud keemiat peale lifepo ma soovitaks pigem vältida sest seal sees peab siis tõesti olema elektroonikat ja näiteks lipo keemia suudab teha üsna vähe laadimistsükleid. minul on üks ratas tehtud lipo aku peale, kuid sellel on teadlikult laadimise pool täielikult eemaldatud, aku annab ainult tarbijatele voolu välja. laen vajadusel eraldi välise laadijaga küljele toodud pistikust. kuid see ei ole ei tänava ega igapäevasõidu ratas
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.