hayabusa esimeseks rattaks ?

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded


Teema algataja
Bürokraat

Lugemata postitus Postitas Bürokraat »

Tonnaste veerandmiili rekord on Nigga sõidetud 9,354.
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Re: hayabusa esimeseks rattaks ?

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

[quote="whitepoint"][quote="p0ts"]Lähen varsti lube tegema ja siin vaikselt m6tlesin et ostaks kohe mingi normaalse ratta !

On hayabusa esimeseks rattaks algajale nats liig ? Ja miks yldse eestis nii vähe hayabusasid on ? Mis neil viga või miks need rahvale ei meeldi ? :roll:


Minu arust iga ühe oma asi mis ta 1) bikeks ostab kasvõi 1,8 TRIKE
Kui inimene tahab siis las ta ostab ex kui laxsu paneb ja ellu isegi jääb siis teab,et ei tasu alguses ahneks minna võimsusega :roll:

Teema algataja
p0ts

Re: hayabusa esimeseks rattaks ?

Lugemata postitus Postitas p0ts »

vaatasin et suzuki SV650S oleks vast sobivam esimeseks rattaks vms :)
Kasutaja avatar

analoog
Postitusi: 164
Liitunud: 19 Juul 2005, 13:48
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas analoog »

see mis sul ikka esimeseks rattaks on pead sa ise vaatama. kui ostma hakkad, proovi kudas seljas istuda on ja kudas sõita oleks. Ja eks maitse asi ole kah. Muidugi maitse ja rahakott on üksteisega suhteliselt seotud.
Põhiline võta ikka mõistusega ratta valikut. Mõtle ikka rahulikult läbi kas oma kogemused lubavad ikka kohe mingi ilge püssiga liiklusesse sööta, või sobiks mingi vähe "uimasem"? Kogemused ei tule mitte autokoolis, vaid peale seda alles.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Bick kirjutas:
Selles osas olen ka spinnaga nõus, et minnes järk-järgult üle suuremale rattale jätkub naudingut kauemaks. Ostes busa on peaaegu lagi saavutatud.
Minu arust see pole päris nii. Tuleb talv ja siis tuleb kevad ja siis on jälle uuesti põnev :D esimesed korrad ikka käike peeneks ei lase koha :D
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

kui sa varem sõitnud pole siis võtab sul juba mingi 70hobust junni jahedaks,aga kui pappi on,,ja load ka,,ei nuh,,siis mine esindusse ja kysi: mess see busamotikas kah massa,?ea poes õllejärel käia sellega ,,ja et linnas parem sõita oleks saab turbo komplekti 4200eur eest kõigest,muidu uima nagu mingi imelik seal oma 175 millegiga hobusega vist,mingi 140-145 peaks vääne olema vist,kuskil niimodi,päris täpselt ei tea,,,aga sellega ei saa ju fooritagantki korralikult minema,,hakkavad seal oma oopelitega signaliseerima ja rusikatega vehkima,,,et päris kindel olla et seda ei juhtuks siis saab ka veel lisaks nex,nos,nx või muu sarnase potsiku installeerida(ei tea mis busale maksab aga odavam kui turbo) ,,maanteel on ka hea,isegi kui kahekesi sõidad saab vastutuulega mäest yles,,,(ei pea poolepeal maha ronima nagu tartus riiamäel rollerivennad teevad:)
aga jah,,pärast saame äri teha,,mul on tagavelge tarvis,,äkki jääb terveks...
DON`T PANIC.....

Teema algataja
Raul

Lugemata postitus Postitas Raul »

Raitz kirjutas:
Fazer kirjutas:
Tean juhust Yamu poest, kus esimese rattana ilma lubade ja sõidukogemuseta mees endale kohe R1 võttis. Ja saigi tervelt 20 meetrit sõita, et siis rattas kohe töökotta veeretada ja gondlite jms vahetusse anda.
Vastulauseks, tean selli, kes istus IZ-i pealt R1 peale, mis oli "natuke kaasa aidatud", kuna sellega oli rinkat eelnevalt sõidetud. Käis sellega sõitmas, rohkem kui 20m, täitsa lõbus oli tal. Hiljem tõi ratta täiesti tervena ja ühes tükis omanikule tagasi ja ütles aitähh ka. Endal selline lollakas irve näol. Praegust sõidab CBR1000F -iga ja on siiani täie elu ja tervise juures.

Seega ma julgen küll väita, et R või RR või siis kasvõi RRRRRRR ei tähenda veel kindat surma, kui eelnevad kogemused kasinad.
Tere, tere.

Siin kirjutab üks juhus samuti Yamu poest, kes endale esimeseks rattaks r1 ostis ja kes sellega käesoleval suvel peale lubade tegemist nii 3000 kilti maha kimand on. Kirjutan ikka siit ilmast, ratas terve, ise rahul.
Lugesin eelkõnelejate arvamusi ja ei saanud vastamata jätta. Ei pea ennast mingiks külma rahuga meheks ega jumala ettevaatlikuks, kuid ON tõesti võimalik alustada ka seda tüüpi rattaga. Kõik ikka kinni selles, mida tsikli selja teha tahad. Tahad ilma kogemusteta kiiresti sõita - mine linnast välja sirgele lõigule ja proovi. Kui 200 km/h juures ikka imelik hakkab, pole ju vaja edasi keerata. Saad veel hiljem juurde keerata. Pigem võid mööda panna ratta sobivusega just sinu isikule. Pole siis vaja ette kujutada, et bike seljas sõit jube mugav peab olema. Kui oled oma nõuandjad ära kuulanud ja tahtmine tugevamaks osutub, anna minna.
Need, kellel õnnestub oma esimene võimas ratas kohe ära lõhkuda peavad endale tunnistama, et valik osutus valeks. Kui just pole aega ülearu käes ja iga päev sõita ei jõua, siis ega esimesel hooajal seda õiget fiilingut ikka kätte ei saa. Nii et pole vaja kohe kõike tahta täiega proovima hakata. Võta asja mõistusega ja küll siis ka (välja) tulema hakkab.
Tervitades, Raul.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

servis kirjutas:
kui sa varem sõitnud pole siis võtab sul juba mingi 70hobust junni jahedaks,aga kui pappi on,,ja load ka,,ei nuh,,siis mine esindusse ja kysi: mess see busamotikas kah massa,?ea poes õllejärel käia sellega ,,ja et linnas parem sõita oleks saab turbo komplekti 4200eur eest kõigest,muidu uima nagu mingi imelik seal oma 175 millegiga hobusega vist,mingi 140-145 peaks vääne olema vist,kuskil niimodi,päris täpselt ei tea,,,aga sellega ei saa ju fooritagantki korralikult minema,,hakkavad seal oma oopelitega signaliseerima ja rusikatega vehkima,,,et päris kindel olla et seda ei juhtuks siis saab ka veel lisaks nex,nos,nx või muu sarnase potsiku installeerida(ei tea mis busale maksab aga odavam kui turbo) ,,maanteel on ka hea,isegi kui kahekesi sõidad saab vastutuulega mäest yles,,,(ei pea poolepeal maha ronima nagu tartus riiamäel rollerivennad teevad:)
aga jah,,pärast saame äri teha,,mul on tagavelge tarvis,,äkki jääb terveks...
Miks oksendamise emotkoni pole?
Servis, kui sa tõesti inimese moodi kirjutada ei suuda, siis parem ära tee seda.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Re: hayabusa esimeseks rattaks ?

Lugemata postitus Postitas Julge »

p0ts kirjutas:
vaatasin et suzuki SV650S oleks vast sobivam esimeseks rattaks vms :)
See on juba suht mõistlik valik. Peaks olema hea kerge ja kiire reaktsiooniga ratas. Võimu peaks ka piisavalt olema. Edu siis ja ole ettevaatlik!
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Kui huvi on, siis Marseilles poes 1 Busa. 2001 aasta vist oli ja ~15000 läbisõitu, hinnaks oli 6000€.
Kui huvi on, panen teele Tallinna poole :D
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !

Teema algataja
srad

Lugemata postitus Postitas srad »

Ei no kogu seda juttu lugedes, olen ma täiesti nõus Rauli arvamusega. Erilist vahet pole,millise ratta sa ostad, otsa võib saada ükskõik millega. Ole sa üks kõik kui rikas, kainet mõistust ikka osta ei saa.

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

tundus kohe väga huvitav teema.
Tegelt soovitaks ka ise midagi vähe "kergemat" võtta.
Selle rattaga gaasi tiba rohkem keerates, võib vägagi kergelt üle käia.
Aga jahh, ega ratas ei sõida, mees sõidab ratta peal.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

ise alustasin nii: võrr, mopeed, minsk, vasod, jupiter3, tzr125, fz750, yzf750R. Oleks võimalust olnud oleks muidugi kohe 15 aastaselt selle viimase pilli võtnud. Aga praegu olen suht rahul sellise asjade arenguga. Niimodi kujuneb välja väga hea tunnetus ja arusaamine siklist, mootoritest ja värkidest
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas rix125 »

aga kui hayabusa stock´is liiga lahja siis võib ju y2k ka osta :)
väike pildike ka-----> http://www.turbinetecsystems.de/images/Y2KBike.jpg
51 58 739
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Nojah, sellised teemad on Torque ja biker boyzi sarnaste filmide tulemus.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3829
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

rix125 kirjutas:
aga kui hayabusa stock´is liiga lahja siis võib ju y2k ka osta :)
väike pildike ka-----> http://www.turbinetecsystems.de/images/Y2KBike.jpg
top speed pole paha sellel y2k -l ,aga 1/4 miili on nagu natsa nõrk :D
ja mina vana loll ei saa selles yldse aru
y2k 1/4 on 9,8 ja 160mph ehk 256kmh
niggal on 9,354 ja 245,48kmh
seletage mulle lollile kuidas saab olla nii,et y2k nässakal on kiirus suurem kui niggal ja aeg sitem
häbi on kohe loll olla,aga ma pyyan areneda :oops:
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas rix125 »

äkki niggal on kiirendus 0-150 (näiteks) parem kui Y2K´l , ei oska midagi paremat välja tuua :roll:
51 58 739
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

sepp kirjutas:
rix125 kirjutas:
aga kui hayabusa stock´is liiga lahja siis võib ju y2k ka osta :)
väike pildike ka-----> http://www.turbinetecsystems.de/images/Y2KBike.jpg
top speed pole paha sellel y2k -l ,aga 1/4 miili on nagu natsa nõrk :D
ja mina vana loll ei saa selles yldse aru
y2k 1/4 on 9,8 ja 160mph ehk 256kmh
niggal on 9,354 ja 245,48kmh
seletage mulle lollile kuidas saab olla nii,et y2k nässakal on kiirus suurem kui niggal ja aeg sitem
häbi on kohe loll olla,aga ma pyyan areneda :oops:
Eks asi ole ülekandes ja masina massis

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Algkiirendus on sellel puhumisega asjal kehvem. Kui ikka rehv peab ja kohe paigalt sööstab, siis suurem osa kiirusest kogutakse alguses. Selle puhuriga tundub olevat vastupidi, et algul natuke puhub, et liikuma saada ja kui siis lõõr lahti ja asi liigub, siis ta kiirendab tuntavalt ka suurematel kiirustel, kus tavaline ratas natuke aeglasemalt kiirust kogub. Ehk siis magab alguse maha ja siis lajatab looma moodi, aga verand miili peal pole veel puhur Niggale järgi jõudnud kuigi läheneb hooga (kiiruse saab üles küll, aga algkiirenduse ajakaotust tasa ei tee). Võin ka eksida, kuna ma ka ju natuke rumal.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3829
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

see sysi seletus on jahh tõenäoline, et alguses vist uimab ja siis lõpus lajatab täiega...,st et esimesed meetrid saax vast isegi 600sega talle tagatuld näidata :roll:

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Raitz kirjutas:
Törts arukamat juttu ka lisaks muietele:
Kui vanus täis st et õiged A load saad ilma piiranguteta, siis pole tegelt probleemi ilmselt.
Arvesta, et pärast ratta ostu, peaks sul jääma veel mõned tuhanded, et seda ratast sõidus hoida.
Võrreldes keskpärase rattaga on sul kulutused rehvidele kordi suuremad ilmselt.
Suur ja raskemapoolne ratas nõuab natuke vilumust, seega olles saanud sõidukogemuse näiteks CB500-ga tuleks alustada jälle avatud suurel platsil ja väiksema liiklusega aladel, mitte kesklinnas.
Pole küll reegel, aga arvesta, et algajal ikka juhtub väiksemaid äpardusi, seega enne oleks mõistlik kontrollida, et oma ratta ikka üksi püsti jõuad ubida.
Miks neid Eestis vähe on? Noh esiteks pole ta just kõige odavam ratas, teiseks on ta natuke kultusratas, You love it or hate it.
Igapäevasteks töristamisteks pole ta samuti ilmselt kõige mõistlikum valik, pigem ikka pikemaks ja kiireks sõiduks.

Kokkuvõteks: Kui saad load ilma piiranguteta (eritingimusteta) miks ka mitte, teisedki hullumeelsed on ellu jäänud, kui aga lubadele kirjutatakse eritingimusi, siis unusta ära.
Täitsa õige jutt raitzilt aga sa enne testi ennast kui sa oled eesti idoot ära osta kui sa oled normaalne inimene ja saad saad aru, et sa ei ela maailmas üksi näiteks usun, et võid proovida ka nii alustada kenasti. Mõistlik oleks aga arvestada, et eks sa maoli ikka paned temaga seega peaks nagu kas varu kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ostama või midagi. Lahti sul seda aga eestis kuskil keerata pole seega sõidad poole kaasiga või paned eestlast enesetapu terroristi kas see on fun .... ? Kui sa tahad hea ratast millest oleks hingele rõõmu ja mis oleks suurem osta uus Fazer sellega on sul hea sõita see on mugav ratas sellega õpid sa ka hästi sõitma, tal pole nii palju massi aga on r1 mootor vahel. Selle rattaga on väga cool lasta ka täis rinka varustuses seega saad sa kõik lisad mis sul mõttes võisid olla samas ei ole sa perse uurakil nagu idoot seal ning kogu aeg on halb olla sest peale ei saa keerata kuna eestis on ühed EU kõige haigemad mendid ja hullem liiklus korraldus.

Nakediga aga oled sa natuke lõbusam mees juba ka enda jaoks. Paned aga kukumise puksid külgedele siis ei lõhu sa seda ratast ka ära nii, et see kallis oleks sulle ja elu on tore. Busaga on nii, et kui sa teada "lahti" ei saa keerata temaga on raske sõita sest ta on ikka kole raske ratas ja väga suur mass keerlevat massi on tal vahel mis on määrav. See on selline hea hispaania prantsusmaa pill mine ja laksata rahulikult ida-bloki idoot ei keera üld juhul kuskilt ette ka nagu saksas kohe leedu või poola värd sulle kriveti laksu korraldab.
Seega kui on rahuliku meelt head dünaamika taju ja suur armastus tsiklite vastu ning head teoreetiline baas, et sa vähemalt siis suudad välja mõelda kui sa maha istud ja maha rahuned mida sa tegema pead - anna minna ei ole vaja tingimata seda viinamarjad on happud juttu kuulata ja GS500 osta mis on kõigi aegade kehvemate pillide top 5 julgelt sees ja hästi pop eestis.
Kui tahad aga väga hästi sõitma õppida osta supermoto ja mine keera see suve jagu täiega lahti kuskil raja peal, see ei käi mitte oluliselt kehvemini edasi kui busa antud tingimustes ja järgmine aasta võta uus hayabusa mis tuleb ilmselt müüki '06 lõpus varakult, et ZX14 turgu võtta nii palju kui võimalik. Siis ei hävi sa ka rahas sest vanade busade hind kukub kohe kolaki. Supermotoga võid sa tõmmata eesti tingimustes igale poole kui sa just load said ükski terve inimene sulle pära peale nii kui nii ei tule ja arvatavasti hoolid sa ka ise oma lähedastest, et sa sõidad üksi - seega tuld ainult. KTM'i või mõne muu sellise open klassi hind ei kuku ka aastaga suurt seega "hävid" väga minimaalse raha. Kordades vähem kui bike ostuga + paugud. Vartustu jääb sul ka sama ainult kiiver tuleb teine võtta sest SM piliga ja muna kiivriga mees on seadusega karistatav pervert :D:D:D Selle eest tatoveeritakse HD ja Dnepri märk kohe pära peale sulle :D:D :roll: Platsi või raja pealt pead alustama any way üks kõik mida sa võtad.

Paremas käes on kõik kinni ja see on tavaliselt sinu oma üld juhul
seal rutska küljes nii, et ega keegi ei käsi kaasi põhja keerata.

Võidusõidust võin küll öelda, et väikestele õppetatakse sõitma just väikeste mootoritega ka selle pärast, et nad õppiksid pilli lahti keerama ja helisema laksma korralikult neid poole kaasiga sõitjad on pool võidusõidu platsi täis tegelikult ka proffide seas. see nüüd ei ole päris teemasse puutuv aga sealt tuleb tunnetus ratta üle ja suhtes mis on määrav hiljem, et sa suudad looma kuidagi taltsudada sest jõuga ei hoia tänapäeval ühtegi ratast enam kinni seega tuleb sõita ajudega ja hästi.

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

pai napalm!
soovita gs500 hinnaklassis mõistlikku ratast algajale! mida nakedim seda parem.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

bezdomn6i kirjutas:
pai napalm!
soovita gs500 hinnaklassis mõistlikku ratast algajale! mida nakedim seda parem.
Aprilia Pegaso mis on põhjendamatult odav ratas ja käib edasi nagu loom neid müüdi uuena alla 100 000 maksudega üle Euroopa kestavad mis jube ning käivad alt oma 5 klapige kõvemini kui LC4 ilma naljata proovitud korda mitu.
Ilus disaineri pill kah veel. Viimane Yamaha mootoriga strada on kah
100 000 hinnaklassis nagu on siin mitmed uued pillid veel turule tulnud. Pegaso ei lähe vaatamata heale tuule kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] katki ka väga kui maoli viskad saba saab kannatada ja leiksu otsad võib olla ka paak aga siiski suht väikeste kuludega on üle kupli keeratud pill võimalik kokku lappida nagu uus.

Triumph Sprint RS võiks olla veel selline odav pool kondel [Motobot: õige on "gondel"] pill algajale.
Ja juba saab ka odavamalt kätte V-Strom'e 650 kergesti
käsitletav suht hea mootoriga algaja ratas. DRZ400 millest saab väga
OK supermoto teha endale pehme surinaga läheb ja näeb suht tuus
välja ikkagi samas õpid kohe õiges asendis ja õieti sõitma odavalt saa mx juppe külge mis teiste rataste peal on kalliste spets juppide hinnaklassis.

Alati aga võib osta Royal Einfeldi indiast või parem osta 125cc tuboga uus Peugeoti roller kui s**t tsikkel see on ka selgemast selge ;) :idea: Vähemalt on jäik ja käib normaalselt õppid korralikult
vähemalt kurve sõitma :)

Vana Fazer FZS600 ThunderCat'i mootoriga karpadega pool kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] peaks saama ka odavamalt ja see on parim väike Fazer any way mis tehtud on. Uus undav vidin tahokas põhjas ei ole ju tõsiselt võetav linnasõidu pill any way mis alt on nii tühi kui eesti poliitiku pea :) Seega ma usun, et on võimalusi. 15 000 (sis transa) eest tõesti head ratast loota on suht utoopia selle eest ei saa eestis enam peksa ka aga siiski kes otsib see leiab ma usun. Alati ju müüb keegi midagi kuskil mõistliku raha eest ka aga see võtab aega mis maksab seega kõik on suhteline. Paugu pannud pille Aprilia Futurat või midagi saab ka väga hea hinna eest millest saab super nakedi teha endale. Odavaid pauguga või pauguta zx9 on kõik kohad täis naked huviline aga andku minna nii, et nina vesine kruvikaga ja läheb läheb läheb kui käed küljes. Aga eks pauk on juba omaette peatükk ja siin on targemaid mehi sellest rääkima tunde.

Sealt rahakam võiks aga minna näiteks Veldi juurde ja öelda, et ta enne ära ei lähe kui ta selle Z1000 saab odavalt kätte 100 000 + tsipa, mis on üks kuramuse hea pisike pill vaatamata sellel, et ta Kawasaki on :D :twisted:

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

napalmile

need rattad, mis sa välja pakkusid on kahtlemata väga ihaldusväärsed, aga kesise büdžetiga noor ja roheline wannabe, kes esimest ratast soovib seda endale lubada ei saa. :(
ehk siis teisiti: silma järgi on eestis ringi liikuva gs500 hind 30k ringis (ilmselt alla poole) ja rattasoovitust paluks ka samast kandist. max 45k.
uuena saab selle raha eest 125se, aga sellega on maanteel vist 100 kilone last liiast?

Alati aga võib osta Royal Einfeldi indiast või parem osta 125cc tuboga uus Peugeoti roller kui s*** tsikkel see on ka selgemast selge Wink Idea Vähemalt on jäik ja käib normaalselt õppid korralikult
vähemalt kurve sõitma
sellest jääb mulje, et ensu on etem kui gs500?

ise oma väikese aruga olen vaadanud nii cg500 kui cagiva riveri kui ka klr-i poole, aga targemate soovitused on alati teretulnud! :D

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

bezdomn6i kirjutas:
napalmile

need rattad, mis sa välja pakkusid on kahtlemata väga ihaldusväärsed, aga kesise büdžetiga noor ja roheline wannabe, kes esimest ratast soovib seda endale lubada ei saa. :(
ehk siis teisiti: silma järgi on eestis ringi liikuva gs500 hind 30k ringis (ilmselt alla poole) ja rattasoovitust paluks ka samast kandist. max 45k.
uuena saab selle raha eest 125se, aga sellega on maanteel vist 100 kilone last liiast?

Alati aga võib osta Royal Einfeldi indiast või parem osta 125cc tuboga uus Peugeoti roller kui s*** tsikkel see on ka selgemast selge Wink Idea Vähemalt on jäik ja käib normaalselt õppid korralikult
vähemalt kurve sõitma
sellest jääb mulje, et ensu on etem kui gs500?
ise oma väikese aruga olen vaadanud nii cg500 kui cagiva riveri kui ka klr-i poole, aga targemate soovitused on alati teretulnud! :D
Kuram tõesti see läbises meelest Cagiva väike poiss vana visuaalne lemmiku, väga armas pill, väga ilus pill aga õhkjahutus ja nõrk mootor mis kuumendes läheb veel nõrgemaks võib suht kiiresti endal rihma maha tõmmata. Vana kawasakid ei soovitaks aga ise vabatahtlikult kaela küll võtta vist. Einfeld oli väike huumor aga armas pill any way no vähemalt indias sõita ok ok :D Aga neil on uus mudel väljas see aasta soovitan tutuvuda siiski igaks juhuks :D

Teema algataja
kummeli

Lugemata postitus Postitas kummeli »

Raitz kirjutas:
Törts arukamat juttu ka lisaks muietele:
Kui vanus täis st et õiged A load saad ilma piiranguteta, siis pole tegelt probleemi ilmselt.
Arvesta, et pärast ratta ostu, peaks sul jääma veel mõned tuhanded, et seda ratast sõidus hoida.
Võrreldes keskpärase rattaga on sul kulutused rehvidele kordi suuremad ilmselt.
Suur ja raskemapoolne ratas nõuab natuke vilumust, seega olles saanud sõidukogemuse näiteks CB500-ga tuleks alustada jälle avatud suurel platsil ja väiksema liiklusega aladel, mitte kesklinnas.
Pole küll reegel, aga arvesta, et algajal ikka juhtub väiksemaid äpardusi, seega enne oleks mõistlik kontrollida, et oma ratta ikka üksi püsti jõuad ubida.
Miks neid Eestis vähe on? Noh esiteks pole ta just kõige odavam ratas, teiseks on ta natuke kultusratas, You love it or hate it.
Igapäevasteks töristamisteks pole ta samuti ilmselt kõige mõistlikum valik, pigem ikka pikemaks ja kiireks sõiduks.

Kokkuvõteks: Kui saad load ilma piiranguteta (eritingimusteta) miks ka mitte, teisedki hullumeelsed on ellu jäänud, kui aga lubadele kirjutatakse eritingimusi, siis unusta ära.
100% õige jutt.

Hayabusa ei ole ohtlik; ainult juht võib olla...
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

napalm kirjutas:
Triumph Sprint RS võiks olla veel selline odav pool gondel pill algajale.
ÄÄÄ............... t***. kui rumal jutt.
1) Triumph ja odav ????
2) 955 ccm algajale paras ????

Mees tule mõistuse. Targem oleks soovitada 600 superbike-i kui 230 kilost maantemürsku.

______________________
Kui mõni algaja soovib siis palun 90.000.- ja saate selle kerge ja lihtsalt käsitletava ratta endale. ls. 10000
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Kameeleon kirjutas:


2) 955 ccm algajale paras ????

Mees tule mõistuse.

Samas eksisteerib ju võimalus, et leidub algajaid, kel gaasikäsi ainult on/off resiimis ei tööta? Mõistlikult annab ju alustada/harrastus uuseti üles soojendada. Kui ma õieti mäletan, siis liigitasid sa ennast ka algajaks, kui oma Triumphi ostust teada andsid?

Kk
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

kalle kirjutas:
Kameeleon kirjutas:


2) 955 ccm algajale paras ????

Mees tule mõistuse.

Samas eksisteerib ju võimalus, et leidub algajaid, kel gaasikäsi ainult on/off resiimis ei tööta? Mõistlikult annab ju alustada/harrastus uuseti üles soojendada. Kui ma õieti mäletan, siis liigitasid sa ennast ka algajaks, kui oma Triumphi ostust teada andsid?

Kk
Sellepärast ei soovitagi, et ise läbi proovitud :D
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Kameeleon kirjutas:
napalm kirjutas:
Triumph Sprint RS võiks olla veel selline odav pool gondel pill algajale.
ÄÄÄ............... t***. kui rumal jutt.
1) Triumph ja odav ????
2) 955 ccm algajale paras ????

Mees tule mõistuse. Targem oleks soovitada 600 superbike-i kui 230 kilost maantemürsku.
Ma ei tea kas seda asja saab mürsuks nimetada aga see mootor on suht reostad eluloomuga samas mitte pead otsast rebiv bike pauk kus 7000 käib latakas ja mees ei jaga enam üldse kuhu poole rebitakse 170hj'ga.

Härra küsis 1300cc r4 ratast seega kolm silinder vana Sprint mille saab kätte mingi 50 000 on väga tore asi algatuseks. Samas oli seal ka muid pille kirjas ja ma ei usu, et GS on see crap mida peaks igale inimesele soovitama sest Eestis on keegi nii välja mõelnud. Busa kaalub muidugi vähem oma 218kr juures samas on tema massivne güroskoopiline mass on ka pehmelt öeldes müstioskoopiline mis eeldab vilunud sõitjat eriti
eesti auk augu kõrval mustadel tänavatel mis kubisevd enesetappu terroristidest.
Seega kõik on suhteline ja usun, et see on üks võimalus mida kaaluda esimeseks suuremaks rattaks sellegi poolest kunag sa saad suht väikese raha eest heas korras kasutatud ratta mis on ikkagi enam vähem ratas mitte mingi kohisev ja sumisev mopeed milesse sa taod igal juhul 35 000 tuhise ostu hinna puhul mingi 5000 sisse heal juhul ja müüd igal juhul sama aasta lõpus maha sest see on ilge tsiipa. Siis ostad veel ühe ülemineku ratta ning siis alles hakkad aimama, et mida siis. Selle asemel, et oma eelistuse suund määrata ja üritada sealt mõne kogenenuma mehe käest head nõu saada. Kalle selleks kindlasti üks paremaid läbi une näiteks.

Aga kui rutsi, pikka meelt ja ajusid on siis 2006 Hayabusa 1300R Limited on kindlasti üks intelligentse inimese ratas selgelt. Kui aga kisub sinna Moskva buffeti ette kõnitee peale onatama siis võiks küll selle Busa mõtte maha kanda, see on ilmne märk ebasihtotstarbelisest mõttevälgatusest kaalika piirkonnas.

Usun, et arukas inimene võitab ikkagi pilli mis käib alt ja kus on eelkõige hea moment mis on üks hea nii linnas kui maanteel sõidu kombinatsioon. Vaadates tänast eesti teede olukorda siis peale lotovõitjate pole väga nagu mõtet rääkida, et võtsin kas või R6 lasin 17500 p/m ning pressisin kõik käigud tihkelt kuivaks. See on selline Biker lokaali legendi jutt. Ja algajale üsna ebameeldiv sõita kuna alla 6000 ei juhtu 600 mitte midagi suurt ja usun, et enamus algajaid pelgavad seda kräunutamist ja pirtsakat lõppumootorit tegelikult. Seega ma ei näe 600 mingit eelist peale kaalu ja väiksema pöörleva massis samas on neid väga palju raskem kaasiga kontrollida ja juhtida eriti linnas kuna seeda suudab 600 ainult vilunud mees suure kiirusel või mõni stundi vend äkki vast. Uus 600 Fazer on ju täis jama erinevalt vanast karpa mootoriga Fazerit mis käib alt. Nüüd on aga moes teha moodsaid linnas kasutuskõlbmatuid mootoreid ja ongi korras kellel neid lõpu mootoreid vaja on !? Ajuvaba.

Suure mootoriga on ajudega alagajal kindlasti väga hea sõita ainus probleem on mass ja sellest tulenevad ootamatused. Aga paremakäe all olev tuutu on sinu käes ja seda pole vaja tingimata põhja keerata millest alati õnnetused tulevad kui ei ole moto treenitud inimesega tegemist. Suur mootor lubab sul sõita paari käiguga startida pehmelt teisega jne. Usun, et see on boonus. Võib olla rumal jutt aga eks maitsed on erinevad ja arusaamad.

Eks see kõik on maitse ja kogemuse küsimus. kuna peale eestlase kaherealise "monoloog-dialoogi" midagi ei ka nagu rohkem ei suutnd seal argumenteerida. Nagu ma aru saan Triumphi omanikuna tuua ka võrdlust millegi muuga miks või kuidas ei oska ma ka kuidagi seda infovaest mõttekäiku mõista millegi argumenteerituna.
Personaalselt Eesti tingimustes elus ei liigu mõtte millegi bike teemalise sellise poole vaatamata sellele, et vahest harva soojendaks ju
südant küll Tornado poiss näiteks mida voovitaks Busa asemel hea meelega kohe ! Ratas kogu eluks Uk disaini tipp teos
itaaliast hiinlaste omandusest :)
Viimati muutis napalm, 20 Dets 2005, 13:17, muudetud 2 korda kokku.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”