Lithium-ion aku

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Lithium-ion aku

Lugemata postitus Postitas creativ »

Vint kirjutas: 24 Nov 2021, 17:33
Hülge möla ütleksin. 2A ei muuda küll midagi kui auto aku on tühi, pigem 20A. Tsikli puhul veel usuks pooleldi.
Enamus auktrelli akudes on oma kaitsesüsteem, ülekoormuse ja temperatuuri jaoks.
just sama tõsiasi oli minugi mõtetes et päris tühi autoaku ise enam 12V pinget ja piisavaid ampreid välja ei anna- eriti kui hetkekoormus käivitamisel suureks läheb. Ja loomulikult ei jätnud ma seda drelliakut sinna kauemaks kui mootori käima sain. kohe sai lahti ühendatud. ja sellel drelliakul on sees korralik elektroonika mis nagu siin mainiti peaks ülepinged ja muud kõikumised/ebakohad maandama. drelliakul on täituvust/mahtuvust näitav dioodindikaator ja selle viskas küll punasesse aga kui kodus aku laadima panin siis kümnekonna sekundi pärast näitas et aku on täis. sarnast asja järgi proovida siiski ei soovitaks sest mine tea mis juhtuda võib. mul auto veel eelmise põlvkonna oma ja see ehk talub ka sarnaseid trikke rohkem. uuemad sõidukid viskaks vist vedru välja kui sinna 18, millegagi volti sisse ajada. isegi kui tegemist on väikese võimsusega
Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”