Lithium-ion aku
Re: Lithium-ion aku
Vint, ilmselgelt käis ju jutt mitte 2A'st voolust, vaid 2Ah akust. Ah on mahtuvuse ühik, voolu ühik on A ja eks üks keskmine 2Ah tööriistaaku ongi suuteline andma välja lühiajaliselt 20-40a vast ikka. Pikemas perspektiivis see muidugi tapaks selle aku VÄGA kiirelt sest seal ei kasutata kunagi lipo elemente. liion suurt C'd ei kannata.
Auto käivitamiseks sellest 20-40A ka loomulikult ei piisaks, kuid põhiakule väikse "abi" andmiseks sel korral ja lühikese aja jooksul siis ilmselt piisas. Ja sellist asja nagu 20v tööriistaaku tegelikult ei ole olemas. on 10.8, 14.4 ja 18v tööriistaakud. see, et mõni tootja oma 5 elemendilise aku peale uhkelt 20v kirjutab on kõige puhtatõulisem tarbija lollitamine, muud mitte midagi
Vastavalt hetke laetuse tasemele ning tarbija hetkelisele tarbimisvõimsusele on ühe 18v aku tegelik pinge siis vastavalt kuskil seal 15-20v vahel. auto starterit andes loomulikult käis see akupinge ilmselt ikka päris rajult maha, arvatavasti kuskile 13v kanti. seda katset väga mitu korda korrata ei soovitaks, sest tööriista akupakile see päris nominaalkoormus ei ole
auto elektri päästis see, et kui aku sinna paralleeli ühendasid siis see hakkas autoakut täis laadima, mis tõmbas koheselt tööriistaaku pinge maha
Auto käivitamiseks sellest 20-40A ka loomulikult ei piisaks, kuid põhiakule väikse "abi" andmiseks sel korral ja lühikese aja jooksul siis ilmselt piisas. Ja sellist asja nagu 20v tööriistaaku tegelikult ei ole olemas. on 10.8, 14.4 ja 18v tööriistaakud. see, et mõni tootja oma 5 elemendilise aku peale uhkelt 20v kirjutab on kõige puhtatõulisem tarbija lollitamine, muud mitte midagi


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.