Lithium-ion aku


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Lithium-ion aku

Lugemata postitus Postitas will111 »

Vint, ilmselgelt käis ju jutt mitte 2A'st voolust, vaid 2Ah akust. Ah on mahtuvuse ühik, voolu ühik on A ja eks üks keskmine 2Ah tööriistaaku ongi suuteline andma välja lühiajaliselt 20-40a vast ikka. Pikemas perspektiivis see muidugi tapaks selle aku VÄGA kiirelt sest seal ei kasutata kunagi lipo elemente. liion suurt C'd ei kannata.
Auto käivitamiseks sellest 20-40A ka loomulikult ei piisaks, kuid põhiakule väikse "abi" andmiseks sel korral ja lühikese aja jooksul siis ilmselt piisas. Ja sellist asja nagu 20v tööriistaaku tegelikult ei ole olemas. on 10.8, 14.4 ja 18v tööriistaakud. see, et mõni tootja oma 5 elemendilise aku peale uhkelt 20v kirjutab on kõige puhtatõulisem tarbija lollitamine, muud mitte midagi :D Vastavalt hetke laetuse tasemele ning tarbija hetkelisele tarbimisvõimsusele on ühe 18v aku tegelik pinge siis vastavalt kuskil seal 15-20v vahel. auto starterit andes loomulikult käis see akupinge ilmselt ikka päris rajult maha, arvatavasti kuskile 13v kanti. seda katset väga mitu korda korrata ei soovitaks, sest tööriista akupakile see päris nominaalkoormus ei ole :D auto elektri päästis see, et kui aku sinna paralleeli ühendasid siis see hakkas autoakut täis laadima, mis tõmbas koheselt tööriistaaku pinge maha

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”