Aku vahetus.
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Aku vahetus.
Saeks veel natuke... mis me nüüd teeme, kui + on hoopis keres ja - juhitakse tarbijaid...
Samas sellise tehnikaga tegelejatel ei teki selliseid dilemmasid, sest nad ei tohiks enam pudinäpud olla.
Ohutustehnika jms asjandused ei ole "lollidele", vaid suurem osa "tarkasid" järgivad neid, sest sellega minimeeritakse kahju tekkimine kellele/millele iganes.
Säde tekib nii "+" kui ka "-" klemmi ühendamisel - selles osas vahet pole, kui kergesti süttivaid kemikaale sädeme juures pole. Lisaks juhtmes lippavatel tegelastel pole vahet kus katkestus tehakse, kuid....
Tõesti pole vahet millist juhet esimesena akult eemaldad, kui tarbijateks on ainult valgustusvahendid ilma skemaatiliste juhtimiseta või "ajudeta"...
Edit: + ahel on üldjuhul oluliselt rohkem isoleeritud. Mass e. - pool on rohkem "avatum", sest kõike pole otstarbekas isoleerida, kalliks läheb...
Järgmine asi on muidugi veel selles, et kui eemaldad ainult + akult, siis mõni element on salvestanud enda jaoks mingis koguses pinget (nt mõni kontroller, ajuke jne...) ja akult + lahti ühendamisega ei tagata veel pingeahela katkestus. Seega võib see tarbija poolne + juhe, mille akult lahti ühendasid, ka korraks keresse minna ja tekitada sellega teatud ahelates vastupidise suunaga pinge, mida mõni elektroonika komponent ei seedi ning sellega tarbijaid kahjustada ehk väljutad neis selle maagilise töövahendi e. SUITSU... jällegi, kui suudad selle tegevuse välistada, siis pole vahet tohtimises vs mitte tohtimises.... Samas seda SUITSU ei saa enam sinna tarbijasse tagasi panna. Pead tõdema, et kogu elektroonika töötab ikkagi ainult SUITSU põhjal - oluline on hoida suits elektroonika komponentide sees.
Minu jutu kokkuvõtvalt, et asi pole tohtimises või mitte tohtimises... vaid elementaarsetest töövõtetes.
Samas sellise tehnikaga tegelejatel ei teki selliseid dilemmasid, sest nad ei tohiks enam pudinäpud olla.
Ohutustehnika jms asjandused ei ole "lollidele", vaid suurem osa "tarkasid" järgivad neid, sest sellega minimeeritakse kahju tekkimine kellele/millele iganes.
Säde tekib nii "+" kui ka "-" klemmi ühendamisel - selles osas vahet pole, kui kergesti süttivaid kemikaale sädeme juures pole. Lisaks juhtmes lippavatel tegelastel pole vahet kus katkestus tehakse, kuid....
Tõesti pole vahet millist juhet esimesena akult eemaldad, kui tarbijateks on ainult valgustusvahendid ilma skemaatiliste juhtimiseta või "ajudeta"...
Edit: + ahel on üldjuhul oluliselt rohkem isoleeritud. Mass e. - pool on rohkem "avatum", sest kõike pole otstarbekas isoleerida, kalliks läheb...
Järgmine asi on muidugi veel selles, et kui eemaldad ainult + akult, siis mõni element on salvestanud enda jaoks mingis koguses pinget (nt mõni kontroller, ajuke jne...) ja akult + lahti ühendamisega ei tagata veel pingeahela katkestus. Seega võib see tarbija poolne + juhe, mille akult lahti ühendasid, ka korraks keresse minna ja tekitada sellega teatud ahelates vastupidise suunaga pinge, mida mõni elektroonika komponent ei seedi ning sellega tarbijaid kahjustada ehk väljutad neis selle maagilise töövahendi e. SUITSU... jällegi, kui suudad selle tegevuse välistada, siis pole vahet tohtimises vs mitte tohtimises.... Samas seda SUITSU ei saa enam sinna tarbijasse tagasi panna. Pead tõdema, et kogu elektroonika töötab ikkagi ainult SUITSU põhjal - oluline on hoida suits elektroonika komponentide sees.
Minu jutu kokkuvõtvalt, et asi pole tohtimises või mitte tohtimises... vaid elementaarsetest töövõtetes.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.