Beta RR 480 enduro
-
villy
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Vaatasin järgi, ainult primary gear on erinev(seda saab hammakatega ise lihtsalt muuta) 1-6 käikude omavahelised ülekanded samad, sellest suhtes sul õigus. Eks see suurema mootori point olekski vast see, et panedki laisema ülekande ja offroadis pead vajadusel ehk veidi rohkem sidurdama? Korraliku maastikuülekande puhul on 1-ne käik niikuinii mõttetu kui sa just 5km/h ei sõida =) Ehk saab 480-st teha väikese esiklaasi ja mugava istmega kerge matkapilli?randel kirjutas: ↑28 Dets 2021, 22:31
Minu 390-ga saab vabalt püsikiirusega matkata 100km/h ja kui ülekannet muuta, pole ka 110-120 probleemiks. Siis aga kipub alumine ots metsa jaoks liiga kiireks jääma. Kuna 430/480 kasutab sama käigukasti, siis tekib nendega täpselt sama probleem - kas on metsa jaoks liiga kiire või kiirtee jaoks liiga aeglane. Samas ei kujuta ma ette, miks peaks kergeenduurost ehitama 120+ kiiruseid võimaldavat matkapilli.
Ma räägin siis vibratsioonivabalt mugavalt kulgemise kiirustest, vajadusel pole mingi probleem lühiajaliselt 130-140km/h ka liikuda. Need 350/390 arendavad ka seal 40-50hj kandis, mis on samapalju või rohkem, kui need kaks korda raskemad ühepütased eelmise sajandi matkapillid.
@Hendel Kirjutasid, et otsid TET-i jaoks ratast. Eks sa kevadel parem proovi/rendi. 690 on täpselt nende kahe ratta vahel maastikul(Beta/EXC ja 650gs) ja maanteel ehk 650gs on mugavam aga 690 kindlasti lõbusam. 690-t võin anda proovida, võime ühe Paldiski TET-i lõigu läbi sõita nt. Pelgalt ainult minu arvamus aga Eesti TET jaoks on 690 optimaalne. Piisavalt mugav, et paarsada kilti trassi lasta ja siis piisavalt maastikuvõimekas, et kõik Eesti TET lõigud päriselt lõbutsedes ja vajadusel ainult endale lootes läbi sõita. Soome/Rootsi jaoks eelistaksin ehk 2-te silindrit. Iga päev 50km tööle ma 690-ga vast ei sõidaks ja maastikul on Beta palju lõbusam
Beta 390 vs 480 vahe 390 kasuks on seal, kus olud rasked, väiksemat mootorit on palju lihtsam käsitleda, ala manniacsi ringi ja muud tehnilisemat enduurot ei taha keegi suurema kui 350/390 kuubikuga sõita. Olen sõitnud proovipäevadel 350 vs 500 liivalainetel edasi ja tagasi, 350 oli palju lihtsam, maastikul jõudu piisavalt. Asi ei ole ainult jõus vaid selles kui palju pead rattaga võitlema juba tema kurvi kallutamiseks/taltsutamiseks. Mida rohkem pöörlevat massi mootoril, seda rohkem annab tunda.
390 on samas selline pika kolvikäiguga mootor, alt hea vääne olemas, 350 on elavam, kõrgema pöördega, heade oskuste puhul kui tahad tehnilist rada sõita, 350 ehk eelistatum. 480/500 eelis ikka kui sul vajadus suuremal kiirusel see lahti keerata/laisa ülekandega kulgeda. Või oled püstihull maastikul
Betat dual spordi kasutamiseks tutvustamiseks nt selle tüübi video. Iga aja pärast tuleb mulle mõte, et 690 asemel 480/500 dual sport TET-i masin teha aga see on suur ehitamine.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.